Rafał napisał(a):
te ubytki w miejscu łączenia środkowego zderzaka nie będą się łuszczyć ?
Jak wygląda kwestia gwarancji ?
Ubytki są w metalu i porostu tak wyglądała powierzchnia zderzaka przed szlifowaniem po odciągnięciu do żywej stali
tak jak na całym zderzaku łączenia maja 3 warstwy miedzi 1 warstwę niklu i chromu wiec powłoka jest taka sama tyko trochę grubsza bo miedz nie była polerowana w tych miejscach
Łuszczenie powłoki moze byc spowodowane
a) niewłaściwe przygotowanie powierchnie - czyli pozostawienie starych warstw chromu lub niklu
b) niewłaciwy montaz w wannie galwanicznej - czyli zamały kontakt z anoda
c ) niewłasciwe odtłuczenie detalu lub dotkniecie go reką podczas procesu galwanizacji
d) nie usuniecie dogłebne korozji - czyli poprostu nie dokładna wstepna obrubka i pozostawienie korozji w bruzdach
jeżeli wszystko wykonało się prawidłowo nie ma mowy o łuszczeniu sie
Wytrzymałość na korozje zderzaków zależny od grubości powłok my zachowujemy europejskie normy antykorozyjne + gruba warstwa miedzi która tez daje jakąś anty korozyjność
Minimum to 20 mikronow niklu i 5 chromu
Ile zderzaki przetrwają zależny od tego jak często nakładać na nie będziemy wosk i jak bardzo będziemy o nie dbali
Zadbany zderzak możne służyć bez problemowo 10lat - 15 lat
_________________
Chromowanie Nikilowanie Miedziowanie , SZLIFOWANIE, POLEROWANIE WSZYSTKO Z PASJA
UZUPEŁNIAMY UBYTKI W ZNALU, NAPRAWIAMY METAL
Dla nas najważniesza jest jakość i zadowolenie klienta
ARTUR
artur@galvano.pl +48503134741