Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Pt mar 29, 2024 10:56 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr lip 01, 2015 7:58 pm 
Offline
FULL MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 26, 2004 11:23 pm
Posty: 739
Lokalizacja: Frankfurt
Servus.

Potrzebuje pomocy, fachowej rady.

W dolniaku padaja regularnie swiece zaplonowe, zywotnosc nowych swiec nie przekracza 30 km. najdziwniejsze jest jednak to ze padaja wszystkie na raz.
zrobilem moze 80 km i wymienilem juz 4 razy swiece.
Pierwsze byly oryginaly, potem Bosch, NGK i znowu oryginalne ktore wlasnie dzis po przejechaniu 20 km zdechly.

mial ktos moze cos takiego ?

Pozdro :o

_________________
Moze byc tylko lepiej.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr lip 01, 2015 10:44 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 18, 2005 4:43 pm
Posty: 571
Lokalizacja: okolice Będzina
Padają bo zalewa je paliwo. Zmień gaźnik na inny.

_________________
GG 3829726


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz lip 02, 2015 5:37 am 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt maja 30, 2008 7:48 am
Posty: 144
Lokalizacja: łosice/głowno
troszkę dopiszę się do tematu. To co powyzej jest prawdą. Po pierwsze, uruchamiając silnik nie używamy ssania, a jeśli już to dosłownie tylko na moment kiedy silnik załapie i od razu wciskamy. Po drugie, najlepiej jest zamontować zamiast dyszy głównej regulowaną dyszę od radzieckiego gaźnika z rodziny K22. One są zamienne. Wówczas będziemy mieli mozliwość regulacji dyszy głównej, i trzeba trochę zubożyć mieszankę. Po tych zabiegach problem powinien ustać. Ja bynajmniej tak go rozwiązałem.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz lip 02, 2015 9:15 am 
Offline
FULL MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 26, 2004 11:23 pm
Posty: 739
Lokalizacja: Frankfurt
Servus.

Dzieki za Wasze wskazowki, myslalem tez o cewce ale skoro typujecie na gaznik top zaczne od tego.

Mam gaznik jikov z ktorym od poczatku byly problemy choc kupilem go po regeneracji.

Mam juz na polce nowiutki Jikov ze starych zapasow, dzis go zaloze i oczywiscie nowe swiece bo te ostatnie wczoraj padly.

odezwe sie

pozdro 8)

_________________
Moze byc tylko lepiej.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz lip 02, 2015 3:38 pm 
Offline
FULL MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt paź 17, 2006 9:13 pm
Posty: 766
Lokalizacja: Wojkowice
występowały również takie przystawki,ktore przykrecales zamiast ikova ,a do niej gaznik weber,lepiej wtedy dolniaczek chodzi i plynniej

_________________
Warszawa 223 2.9 V6 1970r Klementyna V6
Warszawa M20 1957r
Ford Scorpio mk2 2.3 1997r


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz lip 02, 2015 9:52 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 18, 2005 4:43 pm
Posty: 571
Lokalizacja: okolice Będzina
Chyba Mariusz u mnie jak pamiętam było takie cuś zainstalowane jak babcia miała dolniaka.

_________________
GG 3829726


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt lip 03, 2015 10:31 pm 
Offline
FULL MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt paź 17, 2006 9:13 pm
Posty: 766
Lokalizacja: Wojkowice
było, lepsza praca i mniejsze zużycie paliwa oraz mniej problemow

_________________
Warszawa 223 2.9 V6 1970r Klementyna V6
Warszawa M20 1957r
Ford Scorpio mk2 2.3 1997r


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: So lip 04, 2015 5:46 pm 
Offline
MEMBER

Dołączył(a): N maja 11, 2008 10:58 pm
Posty: 292
Lokalizacja: KROSNO PODKARPACIE
Czyżby mowa o takiej przejściówce z Ikova sedr :)

Obrazek

i po zamontowaniu na dolnozaworowym silniczku.

Obrazek

_________________
WARSZAWA 201 1962
WARSZAWA 224 1970
WARSZAWA 223 1970
POLSKI FIAT 125p 1972
ŻUK A-03 1963


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N lip 05, 2015 8:43 am 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 18, 2005 4:43 pm
Posty: 571
Lokalizacja: okolice Będzina
Chyba inaczej to wyglądało a na pewno nie było takie grube.

_________________
GG 3829726


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt lip 07, 2015 4:24 pm 
Offline
FULL MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt paź 17, 2006 9:13 pm
Posty: 766
Lokalizacja: Wojkowice
owszem miałeś nizsza ta przystawke i gaznik nie był tak wysoko

_________________
Warszawa 223 2.9 V6 1970r Klementyna V6
Warszawa M20 1957r
Ford Scorpio mk2 2.3 1997r


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz lip 23, 2015 7:18 am 
Offline
FULL MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 26, 2004 11:23 pm
Posty: 739
Lokalizacja: Frankfurt
Servus.

Serdeczne dzieki za Wasze rady, mieliscie racje. Wymienilem gaznik na nowy Jikov i po problemie ze swiecami, elektroda ma teraz kolor dupki sarenki.

Pozdrawiam 8)

_________________
Moze byc tylko lepiej.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N lip 30, 2017 11:29 am 
Offline
FULL MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 26, 2004 11:23 pm
Posty: 739
Lokalizacja: Frankfurt
Servus.

Potrzebna Wasza pomoc, dobra rada zanim rozgrzebie silnik.
Wczoraj wybralem sie na zlot garbuska i wrocilem niestety na lawecie.
Po przejechaniu ok 70 km w silniku zaczelo rzepolic, gruchotac, dzwonic.
Odpala wprawdzie ale nie chodzi rowno, momentami tylko na trzy cylindry islychac odglos jakby lancuch po laszynym dachu ciagneli.
Poradzicoe cos zanim zaczne rozbierac dolniaczka ????

Pozdro

_________________
Moze byc tylko lepiej.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: So sie 19, 2017 10:09 am 
Offline
FULL MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt paź 17, 2006 9:13 pm
Posty: 766
Lokalizacja: Wojkowice
zmierz kompresje na początek, ciśnienie oleju w porządku?

_________________
Warszawa 223 2.9 V6 1970r Klementyna V6
Warszawa M20 1957r
Ford Scorpio mk2 2.3 1997r


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn sie 28, 2017 8:55 pm 
Offline
FULL MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 26, 2004 11:23 pm
Posty: 739
Lokalizacja: Frankfurt
Servus.
W sobote udalo mi sie zerknac do dolniaczka. Wprawdzie udalo mi sie sprawdzic tylko cisnienie ale mysle ze to juz wystarczy.
1-8,5
2-8,5
3-8,5
4-2,0
i co teraz ? zawor, sprezyna, pierscien ?
na co stawiacie.
Zaznacze ze odglosy z silnika nie zmienily sie na lepsze czyli dalej brzecholi cos w tylnej czesci silnika.
Pozdro

_________________
Moze byc tylko lepiej.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt wrz 01, 2017 9:17 pm 
Offline
FULL MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt paź 17, 2006 9:13 pm
Posty: 766
Lokalizacja: Wojkowice
odkręć kolektor i zdejmij pokrywe ,najprawdopodobniej ,na 4 cylindrze albo rozpioł sia zawór ,albo rozleciała sruba regulacyjna

_________________
Warszawa 223 2.9 V6 1970r Klementyna V6
Warszawa M20 1957r
Ford Scorpio mk2 2.3 1997r


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL