Lowrider.pl http://www.lowrider.pl/forum/ |
|
lincoln mark v 1977 35000miles http://www.lowrider.pl/forum/viewtopic.php?f=17&t=4342 |
Strona 1 z 6 |
Autor: | bujal [ Pn lut 26, 2007 5:58 am ] |
Tytuł: | lincoln mark v 1977 35000miles |
Witam wszystkich milosnikow amerykanskich bryczek Chcialbym przedstawic moja perelke jak w tytule...jak dobrze pojdzie na poczatku stycznia 2008 wroci ze mna do Polski nie bede umieszczal zdjec bo wszystkie z opisem sa dostepne ponizej http://desoto58.com/peoplezone/peoplecartier77.html z checia odpowiem na wszystkie pytania dotyczace tego samochodu (jesli uda mi sie go spylic przed powrotem to najprowdopodobniej wroce z impala 95 ale narazie o tym nie mysle) bede wdzieczny za wszelkie komenty pzdr |
Autor: | mers [ Pn lut 26, 2007 9:12 am ] |
Tytuł: | |
piękny i super utrzymany lincoln. jedno jest pewne, nie zamienił bym tego na żaden samochod z roku 1995 nawet na impalę... |
Autor: | Filipeq [ Pn lut 26, 2007 10:56 am ] |
Tytuł: | |
tak,jak mers, takiej perełki nie zamieniaj na żadną impale 95' choc to fajna bryka to do lincolna sie nei umywa:) gratulacje |
Autor: | Murda [ Pn lut 26, 2007 11:43 am ] |
Tytuł: | |
a za ile chcesz go opylić? |
Autor: | bujal [ Pn lut 26, 2007 12:08 pm ] |
Tytuł: | |
Filipeq napisał(a): tak,jak mers, takiej perełki nie zamieniaj na żadną
impale 95' choc to fajna bryka to do lincolna sie nei umywa:) gratulacje
no impalka naprawde super samochodzik ale ceny trzyma niesamowicie wysoko (10 letnie a uto a kosztuje drozej niz nowa impala) co do ceny sprzedazy chce za Marka 6tys $ (wszelkie oplaty pokrywa kupujacy...oczywiscie pomoge jak moge w bezbolesnym zalatwianiu formalnosci) cena przy zalozeniu ze za sprzet dalem 1500$ i samochod jest servisowany na biezaco (ponad 2000 w rachunkach...spokojnie 90% kosztow to cena robocizny mechanika...ok 80$ za godz....czesci natomiast tanie jak barszcz) wydaje sie nie wysoka w stosunku do roku przebiegu i stanu samochodu |
Autor: | seniorr [ Pn lut 26, 2007 12:20 pm ] |
Tytuł: | |
Witam, gratuluje samochodu, jednak z tego co WEiem ZCiertier i inne wersje specjalne mialy okreslowne koory z tego co mowil mi Jenke, ktory ma Cartiera Mark IV, pozatym nie ma nawet tabliczki z imieniem i nazwiskiem pierwszego wladsciciela jak to bylo w poprzednich wersjach...... a ten jakos tym kolorem go nie przypomina? nie wiem, nie ejstem znawca ale i tak gratuluje. pozdrawiam, seniorr. |
Autor: | green_man [ Pn lut 26, 2007 8:09 pm ] |
Tytuł: | |
Samochod jest naprawde konkretny, kiedys o mało nie wyleciałem z okna biura gdy zobaczyłem jak taki przejezdzał pod firmą ... naprawde robi wrazenie na zywo |
Autor: | bujal [ Pn lut 26, 2007 10:26 pm ] |
Tytuł: | |
seniorr napisał(a): Witam, gratuluje samochodu, jednak z tego co WEiem ZCiertier i inne wersje specjalne mialy okreslowne koory z tego co mowil mi Jenke, ktory ma Cartiera Mark IV, pozatym nie ma nawet tabliczki z imieniem i nazwiskiem pierwszego wladsciciela jak to bylo w poprzednich wersjach...... a ten jakos tym kolorem go nie przypomina? nie wiem, nie ejstem znawca ale i tak gratuluje. pozdrawiam, seniorr. masz racje wychodzily chyba 4 sygnowane wresje cartien jest jedna z nich (reszta to puzzo bill bass i juvenelie ..pisownia pewnie nie ta ale pisze z glowy)... kolor ma orginalny (np wewnetrzna klapa bagaznika to firmowy lakier) kolo klamek masz inicjaly cartiera wewnatrz obok predkosciommierza glowne miejsce zajmuje olbrzymi zegarek cartiera a w malych okienkach jest takze podpis designera green_man napisał(a): Samochod jest naprawde konkretny, kiedys o mało nie wyleciałem z okna biura gdy zobaczyłem jak taki przejezdzał pod firmą
... naprawde robi wrazenie na zywo
napisz na privie gdzie pracujesz pojawie sie i zatrabie |
Autor: | seniorr [ Pn lut 26, 2007 10:28 pm ] |
Tytuł: | |
wlasnie o to mi chodzilo, a napisalem to bo nie widzialem zadnego podpisu etc. Bill Blass a nie Bass, ale wiem o kogo Ci chodzilo ok, wiec wycofuje to co pisalem, bo opieram sie na Mark IV. pozdrawiam, senior. |
Autor: | Ewelina [ Wt lut 27, 2007 6:04 pm ] |
Tytuł: | |
piekny!!!!!!!!!!!!!! nie zamieniaj na żadna Impale chyba ze miala by to być 59 a nie 95 )))) |
Autor: | wonzky [ Wt lut 27, 2007 9:43 pm ] |
Tytuł: | |
Będę cholernie oryginalny , nie zamieniaj stary tego, bo to bedzie jak w powiedzeniu, "zamienil stryjek siekierke na kijek" Taki stan, taka klasa a Ty chcesz na takiego przeciętniaka zamieniać, to chory pomysł wedłg mnie. Pokoj. |
Autor: | bujal [ Śr lut 28, 2007 3:57 am ] |
Tytuł: | |
wonzky napisał(a): na takiego przeciętniaka zamieniać, to chory pomysł wedłg mnie.
Pokoj. moze w Polsce jest inaczej ale w usa impale ss model 94-96 sa zajebiscie popularne i niestety dosc drogie a napewno nie sa nazywane przecietniakami http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1996-Che ... 0095063297 czesto duzo drozsze niz noweczki prosto z salonu...no i cos w tym aucie jest....z wmontowanym silnikiem od corvety naprawde smiga nieziemsko a po lekkim tunningu z zewnatrz naprawde potrafi zaprzec dech w piersi...ale wiadomo to rzecz gustu...wiadommo wolalbym miec marka i impale ale z przyczyn finansowych to niemozliwe |
Autor: | falcon [ Śr lut 28, 2007 10:04 am ] |
Tytuł: | |
Sorry Bujal, ale nie spodziewaj sie owacji na temat tej Impali na tym forum... Bo to badziew "Like New" jest. Brak mu klimatu, a serce corvett do Poloneza tez mozna wmontowac. Moze sprobuj na www.samochodrodzinnydotuningu.pl pozdro. |
Autor: | seniorr [ Śr lut 28, 2007 10:05 am ] |
Tytuł: | |
tymbardziej ze za 22k $ mozna kupic ladna impale 62-63-64.... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/64-Impal ... dZViewItem http://cgi.ebay.com/ebaymotors/83658690 ... dZViewItem |
Autor: | mers [ Śr lut 28, 2007 11:42 am ] |
Tytuł: | |
mi się podoba impalka 95 SS, to jest naprawde fajna furka, widziałem traką czarniiutką w akcji kiedyś, ale jednak, lincoln to inna bajka, jest o wieeeeele lepszy... |
Strona 1 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |