Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Pt mar 29, 2024 3:54 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn wrz 12, 2011 7:35 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 04, 2002 1:30 pm
Posty: 2683
Lokalizacja: W-WA
Ty już może Sebastian nic nie wykręcaj co? ;)
Ładna relacja. Dlatego ja na wszelki wypadek nic nie sprawdzam, nie wykręcam i nie mierzę...

_________________
riding this 'til the wheels fall off


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn wrz 12, 2011 7:49 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
nyguz napisał(a):
Dlatego ja na wszelki wypadek nic nie sprawdzam, nie wykręcam i nie mierzę...

Chodzi to chodzi .. po co się zastanawiać.
Dobre podejście. Też bym chciał tak umieć... ale nie umiem :=D

Kurcze... to ładnie mistrzuniu zadziałałeś tam. Fakt - można się zdziwić.

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn wrz 12, 2011 8:25 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N maja 14, 2006 10:29 pm
Posty: 620
Lokalizacja: Default City
nyguz napisał(a):
Dlatego ja na wszelki wypadek nic nie sprawdzam, nie wykręcam i nie mierzę...

Zasadniczo to jest dobre podejście :=D , niestety, czasami lubi się zemścić i to w najmniej odpowiednim momencie.

_________________
- Did you hook up your Holley, son ?
- Not yet, Mom...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn wrz 12, 2011 10:42 pm 
Offline
OG MEMBER

Dołączył(a): Pn lip 14, 2008 9:48 am
Posty: 1530
Lokalizacja: Sulejówek k/W-wy
Jeśli głowice są żeliwne, to się ich nawet nie planuje. Po tłoku widać jak ładnie umyty. Niech zgadnę, że świeca z pierwszego zdjęcia druga dolna od lewej była w tym właśnie cylindrze? :) Też ładnie umyta, choć właściwie obie drugie od lewej takie właśnie są :)
Niestety tak bywa. Uszczelki parcieją. Gdybyś chciał je dorobić, to jest bardzo dobry zakład w Warszawie na granicy Woli i Bemowa. Oczyść bardzo dokładnie głowicę i sprawdź czy nie ma pęknięć między gniazdami zaworowymi - ale to z pewnością już wiesz ;)

_________________
samochody:
Chevy Blazer K5 79r. 327cui - projekt w trakcie
Chevy Caprice - szczur
------------------------
www.detroitiron.pl/forum

www.grusgarage.pl


Ostatnio edytowano Wt wrz 13, 2011 2:02 pm przez grusiak, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt wrz 13, 2011 8:06 am 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn kwi 27, 2009 10:58 pm
Posty: 336
Lokalizacja: Wave-City
de Ville napisał(a):
Trochę się zdziwiłem, jak zobaczyłem, że kolektory wydechowe nie posiadały żadnych uszczelek, ot były przykręcone po prostu na styk do głowic, być może była tam oryginalnie jakaś pasta uszczelniająca pomiędzy, ale nie stwierdziłem jej śladów... no, teraz już są :wink:



Wtamtych latach nie montowali uszczelek pod kolektory zeby nie mialo sie co wypalac.No i sienie wypalalo.Glowica i kolektor sa z tego samego materialu wiec tez nie ma problemu z rozna rozszerzalnoscia.Teraz powinienes sprawdzac dokrecenie kolektora raz na jakis czas....Jedyne do czego uzywa sie uszczelek kolektora to do port matchingu.

_________________
GOT TORQUE?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt wrz 13, 2011 10:14 am 
Offline
FULL MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 30, 2005 12:00 pm
Posty: 1306
Lokalizacja: Warszawa
no no, ładna relacja :)
Ja w 55 jak czapki zwalałem to kolektory na paste złożyłem i chodzi bezproblemowo. No i lada dzień czeka mnie zwalanie czapki w cadim 63 bo wydmuchało uszczelke pod głowicą, na szczęście na wydechu tylko.

_________________
mitrok
www.weselneauta.pl
www.wynajem-lawety.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt wrz 13, 2011 2:37 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N maja 14, 2006 10:29 pm
Posty: 620
Lokalizacja: Default City
Grusiak : tłok faktycznie wymył się pięknie - wyglądał jak nowy, jego drugą połowę tez wystarczyło przetrzeć lekko rozpuszczalnikiem i nagar puścił, gorzej z resztą tłoków - większość nagarów rozpuściłem ale część została bo już mi się i czas na tą zabawę i chemia skończyła...
Na zdjęciu świeca druga od prawej, ale jednak ta górna, nie ma mam pojęcia jak Ty to poznałeś, dla mnie wszystkie wyglądały prawie identycznie :?
Uszczelki kupiłem w USA - nie było potrzeby dorabiania.

Spory koszmar to było rozpinanie zaworów, urządzonko do kompresowania sprężyn mi się wygło :roll: , kiedyś miałem taki plan, żeby wymienić uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowic, teraz się zorientowałem, że to w ogóle nie miało prawa się udać...

Co do żeliwnych głowic - spróbujcie się zapytać specjalistów co siedzą w tych warsztatach od obróbki, najchętniej splanowali by wam głowicę razem z dupą, żeliwną czy nie, potrzeba czy nie.

Nailheadlova - sprawdzę za jakiś czas co z tymi kolektorami wydechowymi, grunt, że mają nowe śruby, szpilki i smar miedziany, to i nie ma wielkiego problemu, żeby je ruszyć jakby co...
W Buicku były ślady po uszczelkach, ale też fakt, że jeden kolektor puszczał, a w caddym nic a nic, tzn. tak mi sie wydaje bo słyszę raczej tylko dziurawy tłumik i portki...

Mitrok - no to powodzenia... czapki z głów, he, he

_________________
- Did you hook up your Holley, son ?
- Not yet, Mom...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt wrz 13, 2011 4:19 pm 
Offline
FULL MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 30, 2005 12:00 pm
Posty: 1306
Lokalizacja: Warszawa
odnosnie planowania głowic. W buicku 37 wszystko było niby ok jak go rozbierałem (poza zapchanymi kanałami wodnymi w bloku) a jak dałem głowice do sprawdzenia to sie okazało że się wygła i mam 0,4mm różnicy

_________________
mitrok
www.weselneauta.pl
www.wynajem-lawety.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn paź 03, 2011 7:52 pm 
Offline
MEMBER

Dołączył(a): Śr paź 15, 2008 9:03 pm
Posty: 459
Lokalizacja: PruszkĂłw
Żeliwne głowice też wymagają planowania to nie prawda że się nie krzywią. A co do szpilek to uważam że 40 dychy za sztukę to zdzierstwo, mój tokarz wziąłby 20zł za cztery.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr paź 05, 2011 8:17 pm 
Offline
FULL MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt paź 17, 2006 9:13 pm
Posty: 766
Lokalizacja: Wojkowice
dokladnie, ja mam fordowska V6 w Warszawie i zeliwne glowice planowalem

_________________
Warszawa 223 2.9 V6 1970r Klementyna V6
Warszawa M20 1957r
Ford Scorpio mk2 2.3 1997r


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt sty 08, 2016 4:57 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N maja 14, 2006 10:29 pm
Posty: 620
Lokalizacja: Default City
Po długich i wyczerpujących bojach prowadzonych sam ze sobą postanowiłem oficjalnie wystawić Caddiego na sprzedaż.
Samochód całkowicie sprawny, zarejestrowany, ubezpieczony, gotowy w każdej chwili do jazdy... bagażnik wypełnię wszystkim co mam do niego.

Nie będę się rozpisywał o samochodzie bo przecież każdy go zna i widział wiele razy na żywo.
Dla tych co mają problemy z pamięcią podpowiem, że to ten wielki, brązowy, z piękną tapicerką a'la Ludwik XVI lub "fotel babci" :wink:
Wspomnę może tylko, że np. w zeszłym (czyli 2015) roku kupiłem nowy akumulator, wymieniłem instalację hamulcową na nową - nowe wszystkie przewody (sztywne i elastyczne), nowa pompa ze wspomaganiem, cylinderki, wyremontowane zaciski, wymieniłem też uszczelnienia tylnego mostu i olej w nim.

Sprzedaje tylko z powodu wyjazdu, a jak się nie sprzeda to jest plan co dalej, ja będę dostępny do końca stycznia 2016, potem będzie gorzej - sprawa do załatwienia z Pełnomocnikiem, o ile w ogóle aktualna.

Wystawie go też na jakimś Alledrogo czy coś...
Cena - 5 dyszek.
.
.
.
I tu następuje Wasza reakcja: Hurra, nareszcie, na to czekaliśmy, to gdzie mamy wpłacić pieniądze? :asshole:

_________________
- Did you hook up your Holley, son ?
- Not yet, Mom...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt sty 08, 2016 5:12 pm 
Offline
MEMBER

Dołączył(a): Śr paź 15, 2008 9:03 pm
Posty: 459
Lokalizacja: PruszkĂłw
Obrazek

Biorę!


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt sty 12, 2016 11:55 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 04, 2002 1:30 pm
Posty: 2683
Lokalizacja: W-WA
nie mam najmniejszych wątpliwości, że fura warta każdego z 1000 powyższych banknotów ;)
jeszcze przez jakieś dwie dekady to nie do końca moja bajka, więc good luck!

_________________
riding this 'til the wheels fall off


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn kwi 03, 2017 4:35 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N maja 14, 2006 10:29 pm
Posty: 620
Lokalizacja: Default City
Odgrzewam kotleta :roll:
Wystawiam ponownie na sprzedaz bo samochod stracil swoj garaz i oczywiscie jest problem ze znalezieniem nowego w sensownej cenie :cry:
Cena: 45 000 zl (do negocjacji)
Jezeli ktos ma ochote dorobic pare groszy na benzyne to przepisze za darmo na nowego wlasciciela domene klasykizameryki.pl

Nie planuje powrotu do kraju wiec nie ma chyba sensu trzymac dalej to auto bo bedzie mi tylko generowalo koszty i klopoty a pozytek jaki ?
Samochodem opiekuje sie moj przyjaciel Bogdan i to z nim kupujacy bedzie sie musial kontaktowac i wszystko zalatwiac - jego tel. 501 352 753.

Prosba do Was moi drodzy - rozpusccie wici gdzie sie tylko da - w swiecie wirtualnym (fora, facebook?) i rzeczywistym.

Samochod wyglada i jezdzi jak przed rokiem - czyli super !

Pozdrowionka z NOWEJ Anglii :) Mysle o WAS i wspominam wszystkie wspolne turlanka :D

_________________
- Did you hook up your Holley, son ?
- Not yet, Mom...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn kwi 03, 2017 11:06 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 16, 2009 8:22 pm
Posty: 1208
Wrzucę na FB, szkoda kurde, że już nie wracasz :( Z drugiej strony jakbym był na Twoim miejscu, to pewnie zrobiłbym tak samo. Oby kiedyś jakoś do zobaczenia!

_________________
[url]https://www.facebook.com/HellOnWheels67[/url]


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL