Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Pt mar 29, 2024 4:00 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sty 14, 2010 6:14 pm 
Offline
FULL MEMBER

Dołączył(a): Pt lut 03, 2006 6:12 am
Posty: 929
kawal ladnej landary...nic tylko czekac na odwilz :D

_________________
NIE PRZEPLACAJ ZA FURY...KUPUJ BEZPOSREDNIO Z USA....TYLKO Z BUJALEM:) 508319139


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sty 14, 2010 7:34 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz cze 25, 2009 10:07 pm
Posty: 316
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
de Ville napisał(a):
Mój Caddy to ostatni rok ery muscle :P, planuję karmić go Shellem V-Power Racing + dodatek, tak jak karmię Bucika (zasad płać i :cry: ).


Tak z ciekawości - czujesz jaką…kolwiek różnicę na tym paliwie czy po prostu "na wszelki wypadek" coby zminimalizować prawdopodobieństwo "lania wody"?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sty 14, 2010 7:49 pm 
Offline
OG MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt gru 16, 2008 2:34 am
Posty: 1670
ja lalem do camaro w ktorym bylo bardzo malo koni :=D i ch czulem :devil:

_________________
http://www.facebook.com/devilkaztomz

kaztom&rodz garage


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Cz sty 14, 2010 9:29 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 29, 2008 8:01 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Barwice - PL ; Peterborough - UK
idealny "sedanik" do gangsterki :devil: :devil:
kongratulejszyn auta :cool2: rewelacyjny :=D

_________________
Daniel
ex Chevy Camaro LS1 5.7 V8
ex Chevy Caprice 5.0 V8


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Pt sty 15, 2010 1:16 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N maja 14, 2006 10:29 pm
Posty: 620
Lokalizacja: Default City
Quarion napisał(a):
Tak z ciekawości - czujesz jaką…kolwiek różnicę na tym paliwie czy po prostu "na wszelki wypadek" coby zminimalizować prawdopodobieństwo "lania wody"?

Kwestia jest taka, że ten silnik jest zaprojektowany na paliwo "premium" i takie powinien dostawać, inaczej może (co nie znaczy, że musi) zachodzić zjawisko spalania stukowego, zwanego też detonacyjnym - b. niekorzystne i destrukcyjne zjawisko dla każdego silnika.

Co do "czucia" to jak najbardziej tak, jeszcze w USA przez nieuwagę zalałem "regulara" do Bucika (on ma 10,25:1) i jadą…c praktycznie pustym autem przy gwałtowniejszym depnięciu słyszałem wyraźne dzwonienie w stylu "jadą… sanie jadą…" a to nie był kulig zimą… tylko wiosna :=D Niektórzy mówią… na to, że "zawory dzwonią…" - bo nie za bardzo wiedzą… o czym mówią… :wink:

We współczesnych silnikach od wielu lat stosuje się elektroniczne czujniki spalania stukowego, które wykrywają… je zanim jeszcze usłyszy to kierowca, wysyłają… wtedy sygnał do kompa i następuje opóźnienie zapłonu.

Na pewno nie chodzi o to, że jak się zatankuje v-power racing to nagle zwykły 20to letni golf zacznie przyspieszać jak rasowe GTI...

Koniec wykładu :=D

_________________
- Did you hook up your Holley, son ?
- Not yet, Mom...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Pt sty 15, 2010 7:34 pm 
Offline
OG MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 07, 2006 5:51 pm
Posty: 1467
Lokalizacja: Poznań/ Ostrów Wielkopolski
Gratuluję :) jeżeli chodzi o DeVille to ten i rok młodszy są… też moimi typami... Cieszę się że nie jestem sam ^^

_________________
'82 Mustang 5.0
ex. '85 Ford Mustang 2.3l


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz mar 11, 2010 7:34 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N maja 14, 2006 10:29 pm
Posty: 620
Lokalizacja: Default City
Dzisiaj caddy otrzymał nowy zestaw poduszeczek pod silniczek i skrzyneczkę i nowy rozruszniczek :)
Była okazja obejrzeć go od dołu, patrzę sobie, a tu mała metalowa blaszka przyczepiona do obudowy tylnego most... no to już pewnie niektórzy wiedzą co to znaczy - szpera :) chyba jeszcze nigdy samochodu ze szperą nie miałem...

_________________
- Did you hook up your Holley, son ?
- Not yet, Mom...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz mar 11, 2010 8:08 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 12, 2009 9:38 pm
Posty: 247
Lokalizacja: Szczecin
No to booooookiem! Jaki silniczek i jaka skrzynia:>

_________________
This is a man's world!
Caddy DeVille Convertible '66


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt mar 12, 2010 1:07 am 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 24, 2007 10:09 am
Posty: 151
Lokalizacja: kaszuby
de Ville napisał(a):
Dzisiaj caddy otrzymał nowy zestaw poduszeczek pod silniczek i skrzyneczkę i nowy rozruszniczek :)
Była okazja obejrzeć go od dołu, patrzę sobie, a tu mała metalowa blaszka przyczepiona do obudowy tylnego most... no to już pewnie niektórzy wiedzą co to znaczy - szpera :) chyba jeszcze nigdy samochodu ze szperą nie miałem...


Hmmm, podaj zawartość metalowej tabliczki, często jest tam tylko typ numer przełożenie, jak dobrze to LSD o ile wtedy było montowane....

_________________
Galeria
Cadillac Eldorado Convertible 1976
Cadillac Sedan deVille '85 [for sale]


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt mar 12, 2010 1:53 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N maja 14, 2006 10:29 pm
Posty: 620
Lokalizacja: Default City
Dokładnie nie pamiętam co jest napisane, generalnie to jest taka informacja-ostrzeżenie żeby stosować odpowiednie oleum...
Coś jak ta poniżej... może kiedyś zrobię fotkę... chyba nie było na niej danych technicznych, nie przyglądałem się dokładnie, troszkę to zasyfione wszystko i dopóki się nie wytrze to niewiele widać ... nazywają to w Cadillakach "Controlled Differential"
Obrazek

_________________
- Did you hook up your Holley, son ?
- Not yet, Mom...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: So mar 13, 2010 12:48 am 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 24, 2007 10:09 am
Posty: 151
Lokalizacja: kaszuby
Ano, to typowe LSD, tarczki cierne na satelitach. Przenosi w granicach 300Nm, jak już zacznie się ślizgać to przenosi znacznie mniej. Żywotność około 100kkm. Na szutrach jak zawrócisz powoli robiąc koło to będzie widać że jedno koło darło tak jak byś miał blokadę pełną, oczywiście o ile sprawne.

Jeśli sprawne to na zakręcie na asfalcie i bucie zamiast tylko piszczeć od razu postawi bokiem hihi.

Najprostrzy test, auto na "N", podnosisz jedno koło. Jak dasz radę obrócić z całej siły to zużyte lub brak LSD.

Wymaga specjalnego dodatku lub oleju, n.p. Castrol SAF-XJ.

_________________
Galeria
Cadillac Eldorado Convertible 1976
Cadillac Sedan deVille '85 [for sale]


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz paź 28, 2010 8:56 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N maja 14, 2006 10:29 pm
Posty: 620
Lokalizacja: Default City
Odświeżam temat bo caddy szuka bezpiecznego, przytulnego miejsca na zimę (czyli minimum do końca marca)
Myślałem, że sprawa jest załatwiona, ale właśnie dzisiaj okazało się inaczej :cry:
Warszawa i okolice.

_________________
- Did you hook up your Holley, son ?
- Not yet, Mom...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt paź 29, 2010 8:59 am 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lut 01, 2008 10:07 am
Posty: 378
Lokalizacja: Warszawa
http://www.mg-auto.pl/parking

Trzeba by tylko było sprawdzić, czy wejdzie.

_________________
"A car. With decent engine. And make sure it's got a big trunk."
____________________________________
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale Brougham 85'
Ex: Chevy Caprice Wagon 86'


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt paź 29, 2010 9:22 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 16, 2009 8:22 pm
Posty: 1208
Fullsize napisał(a):
http://www.mg-auto.pl/parking

Trzeba by tylko było sprawdzić, czy wejdzie.


Kuba, takie przyszlosciowe pytanie - a myslisz ze moj by sie tam zmiescil ?? Mam tez na mysli manewrowanie i wjazd na miejsce. Teraz w pracy tez parkuje w podziemnym i te miejsca sa takie...ledwo ledwo. Okazalo sie, ze Kuba z krk tez pracuje w tym biurowcu i jego Caprice (ogorek) delikatnie mowiac wystaje z miejsca :)

Sory za maly offtop, ale po zimie zapewne bede rowniez zainteresowany tematem.

_________________
[url]https://www.facebook.com/HellOnWheels67[/url]


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn wrz 12, 2011 12:17 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N maja 14, 2006 10:29 pm
Posty: 620
Lokalizacja: Default City
Czas na mały update... z cyklu zabawy w grease monkey :=D
Jedni bawią się w oranie pola a inni ciężko pracują :wink:

Może niektórzy pamiętają moje drobne problemy z uszczelką przy termostacie ?
Można chyba też do tego dodać lekki bulgot w zbiorniku wyrównawczym po wyłączeniu gorącego silnika...

Dwa tygodnie temu po turlanku postanowiłem zrobić użytek z nowego gadżetu i sprawdzić ciśnienie sprężania w silniczku.
Wykręciłem świece - wszystko OK :

Obrazek

Manual podaje 165-185 psi
Wyszło mi :
180, 195, 185 x 4, 187 x 2

Niestety, po pewnym czasie, przy testowaniu kolejnych cylindrów - tych "po drugiej stronie" zaczęła się wydobywać z jednego cylindra chmurka "czegoś" - coś na kształt chmurki z rozpylacza jakie są np. przy płynie do mycia szyb. Po bliższym przyjrzeniu się ukazał mi się następujący widok:

Obrazek

Minka mi zrzedła, nastąpiła lekka załamka i jeszcze tego samego dnia (a raczej nocy) zamówiłem zestaw nowych uszczelek prosto z USA.
Następnego dnia wziąłem się do roboty, powiedziałem sobie - albo teraz albo diabli wiedzą co będzie dalej...
Zrzuciłem "głowiczkę" - z trudem to cholerstwo wytargałem (razem z kolektorem wydechowym a pomiędzy nimi długa i stercząca z bloku rurka od bagnetu do sprawdzania poziomu oleju - starałem się jej nie złamać ani nie wygiąć)

Obrazek

Obrazek

No i zbliżenie na winowajcę tego całego "zamieszania", chyba dość wyraźnie widać to pęknięcie:

Obrazek

Obrazek

Jak obejrzałem sobie tą uszczelkę to stwierdziłem, że trzeba też koniecznie zrzucać drugą głowicę.
Na tym się generalnie skończyła moja ochota i czas na sporządzanie dokumentacji fotograficznej.

Na marginesie - ceny usług w wawie zaczynają mnie przyprawiać o zawroty głowy :evil:
Dorobienie 4 nowych szpilek do kolektorów wydechowych, a raczej przerobienie ze standardowych boltów calowych - 160 zeta, czyli po 4 dychy za sztukę, reszty nie chce mi się już nawet wymieniać. Na dole fotki widać oryginalną szpilkę, lekko zmasakrowaną przy wykręcaniu.

Obrazek

Poczta Polska to po prostu zwykli oszuści - nienawidzę jak ktoś robi ze mnie durnia :evil:
Drugiej paczki (nowa uszczelka pod kolektor dolotowy - taka wielka metalowa micha + dwie gumki) nie chciało im się dostarczyć, wysłali od razu listonosza z "powtórnym" zawiadomieniem, żebym sobie odebrał paczkę na poczcie sam.

Ku zgrozie całego otoczenia, wzbudzając głęboki szok, itp. itd. postanowiłem nie planować głowic...

Ostatnia fotka, przed rozpoczęciem procesu montażu :

Obrazek

Dodam jeszcze, że przy okazji wymieniłem wszystkie uszczelniacze zaworowe, zaledwie kilka przetrwało w stanie nienaruszonym, większość wydobyłem w kawałkach z miski olejowej i smoka pompy jeszcze w zeszłym roku.

Trochę się zdziwiłem, jak zobaczyłem, że kolektory wydechowe nie posiadały żadnych uszczelek, ot były przykręcone po prostu na styk do głowic, być może była tam oryginalnie jakaś pasta uszczelniająca pomiędzy, ale nie stwierdziłem jej śladów... no, teraz już są :wink:

Na dzień dzisiejszy auto jeździ i ma się dobrze, za to ja w sobotę (koniec roboty) padałem na mordę totalnie, dzisiaj już lekko odbudowałem siły :)
Za jakiś czas wykręcę świece i sprawdzę ponownie co i jak...

_________________
- Did you hook up your Holley, son ?
- Not yet, Mom...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL