Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Pt mar 29, 2024 7:37 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: N lip 29, 2012 12:02 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt wrz 21, 2010 9:20 am
Posty: 485
Lokalizacja: Warszawa
ALPAChino napisał(a):
.. Grunt, ze są powody do przepłacania trzykrotnie za robote ;)


W przypadku mojego remontu cena okazała się nienajgorsza. Byłem bliski zrobienia tego gdzie indziej (dostałem ciut lepsze ceny) ale ze względu na wygodę i lenistwo zostałem u doktora (zwłaszcza, że znają auto od podszewki).

Sorry za off.

_________________
Chevrolet Monte Carlo LS 1986.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N lip 29, 2012 1:18 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 26, 2010 1:10 pm
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
No niestety nie miałem czasu, żeby latać codziennie do doktora i sprawdzać, czy mam obsraną furę. Powinienem załatwić jakiś pokrowiec. Tak jak mówisz - z lakierem to pewnie już po ptakach.

_________________
1970 Chevy Chevelle
http://www.chevelle.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn lip 30, 2012 3:40 pm 
Offline
MEMBER

Dołączył(a): Śr paź 15, 2008 9:03 pm
Posty: 459
Lokalizacja: PruszkĂłw
Spróbuj delikatnie usunąć wżery papierem wodnym 2500-3000 a potem polerka.



Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt lip 12, 2013 11:09 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 26, 2010 1:10 pm
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
Mała aktualizacja w temacie.
Ostatnio borykałem się z problemami ze skrzynią biegów (Powerglide). Pierwsze podejście do tematu to założenie standardowego zestawu naprawczego. Okazało się że poszedł z dymem przy pierwszej jeździe próbnej w warsztacie... Po wnikliwym zbadaniu tematu okazało się, że obudowa skrzyni jest wytarta w kilku miejscach więc trzebaby zastosować jakiś lepszy(=droższy customowy) zestaw naprawczy. Cena zdecydowanie wzrosła, więc wybrałem bramkę nr 3.
Auto dostało TH350C z opcją blokady sprzęgła hydrokinetycznego (ale nie podpinaliśmy) z powiększoną miską olejową i dodatkowo chłodnicę oleju. Skrzynia po kompletnym remoncie - świeżynka.
Do tego zrobiłem amortyzatory z tyłu, bo wiało dramatem.
Trzeba było niestety skracać wał i zmienić sterowanie biegami oraz kickdownem.
Wkrótce wrzucę fotki, jak je zgram od warsztatu.

No ale teraz wreszcie auto daje ognia spod świateł. Nie jest to co prawda taka moc jak 454 Hetmana w białym monciaku, ale spalenie lacza na suchym asfalcie było wcześniej nie do osiągnięcia.

_________________
1970 Chevy Chevelle
http://www.chevelle.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: So lip 13, 2013 7:54 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Przemek skracał Ci wał? Nie wiesz jaki koszt takiego zabiegu z wyważeniem itd? Bo mnie ta robota czeka w przeciagu 1,5 miesiaca.

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N lip 14, 2013 3:49 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 26, 2010 1:10 pm
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
Przemek skracał u kogoś w swojej okolicy, nie znam szczegółów, trzeba by się go zapytać. Nie było to więcej niż 400pln, kwoty podawał mi przez telefon, więc nie pamiętam. Rozpiskę kosztów zdjęcia itp. zostawiliśmy na później. W każdym razie Przemek powiedział, że wał skrócili idealnie, ze swojej strony mogę potwierdzić tylko, że jest też idealnie wyważony, bo nie mam żadnych wibracji, a leciałem na A2 80mph.

_________________
1970 Chevy Chevelle
http://www.chevelle.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr lip 24, 2013 1:08 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N paź 21, 2007 4:44 pm
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
Super sprawa! Gratuluje! TH350 jest fajna skrzynia (bialy Monte tez ma).

_________________
Mike

rebelridesclassiccars.blogspot.com
Facebook: RebelRides ClassicCars


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt sie 23, 2013 7:27 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 26, 2010 1:10 pm
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
Trochę zdjęć z zakończonych już prac nad skrzynią.

Oto stara skrzynia - dwubiegowy aluminiowy powerglide - miała wyrobioną obudowę, więc klasyfikuje się na mega hiper tuningowy zestaw naprawczy, bo standardowy nie dał rady...

Obrazek

Obrazek

Została u Przemka w ramach rozliczenia za TH350C.

Zakładamy nową skrzynię:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Montaż sterowania kickdownem:

Obrazek

Nowa skrzynia wymagała niestety skrócenia wału:

Obrazek

Obrazek

Przy okazji założyłem nowe amory na tył, gdyż ziomuś mi zreferował jadąc za mną, że nawet na płaskim koła mi z tyłu podskakują.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Mała rzecz a cieszy. Podczas ostatniego kruzu Vito mnie oświecił, że przy starcie spod świateł zostawiam za sobą 25m sznurówę paliwa, które wylewało się z baku, zapewne przyczyniając się do wzrostu spalania :D. W związku z tym poczyniłem niezbędne zakupy:

Obrazek

Obrazek

No i to na tyle. Na zimę mam już listę do roboty (same pierdoły):

- spryskiwacz szyby - nie działa - muszę oczyścić zbiorniczek i zamontować nowe sitko na rurce zasusającej płyn,
- wentylacja kabiny - działa tylko grzanie, ale tu już chyba wiadomo co za to odpowiada - taki tam termostacik, podmienimy, zobaczymy
- wycieki z maglownicy - sparciałe przewody do wymiany
- regulacja wolnych obrotów pieca i ogólnie regulacja
- porządek z kierunkowskazami (zawieszają się)
- regulacja pedału gazu, ciężko chodzi i ma taki moment jakby się blokował - być może wymiana linki
- porządek z hamulcem postojowym, linki pod podwoziem powodują obijanie się ich o wydech podczas jazdy i hałasują
- może uda się wsadzić jakiegoś flowmastera :)

A tak auto lata po dotychczasowych zabiegach (zdechło na koniec:)):

http://www.youtube.com/watch?v=RYnsT6eE ... r_embedded


_________________
1970 Chevy Chevelle
http://www.chevelle.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt sie 23, 2013 8:54 pm 
Offline
MEMBER

Dołączył(a): Śr paź 15, 2008 9:03 pm
Posty: 459
Lokalizacja: PruszkĂłw
Zdechło bo gaźnik potrzebuje takie coś: http://www.summitracing.com/parts/edl-1465 . Ja już to standardowo wsadzam do każdego Elebrock'a Performera który wpadnie w moje ręce bo tez tego jest wielka lipa przy ostrzejszej jeździe.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn sie 26, 2013 11:21 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 26, 2010 1:10 pm
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
To Mariusz takie małe pytanie związane z tą częścią, gdyż z tego jestem zielony: tam jest napisane że to jest do regulacji składu mieszanki - czy w takim razie różni się od rozwiązań standardowych? Nie da się gaźnika wyregulować bez tego diwajsu, żeby nie zdychał przy małym spaleniu kapcia?

_________________
1970 Chevy Chevelle
http://www.chevelle.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn sie 26, 2013 2:24 pm 
Offline
MEMBER

Dołączył(a): Śr paź 15, 2008 9:03 pm
Posty: 459
Lokalizacja: PruszkĂłw
Tam jest zły opis, to są zaworki paliwowe na sprężynkach dedykowane szczególnie do Off-Road'u. Chodzi o to że przy dużych przechyłach lub szybkich manewrach pływaki w gaźniku nie zamykały gwałtownie dopływu paliwa co może doprowadzić do zgaśnięcia silnika.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt wrz 10, 2013 10:37 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 26, 2010 1:10 pm
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
To jeszcze jedno pytanko Mariusz - jak bym miał sobie załatwić te części, to jeden taki komplet mi styknie, tak?

_________________
1970 Chevy Chevelle
http://www.chevelle.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt wrz 10, 2013 11:26 am 
Offline
MEMBER

Dołączył(a): Śr paź 15, 2008 9:03 pm
Posty: 459
Lokalizacja: PruszkĂłw
Jeden komplet jest na jeden gaźnik.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn paź 19, 2015 10:46 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 26, 2010 1:10 pm
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
W międzyczasie odezwał się do mnie gość, który buduje sobie portfolio fotograficzne. Ja udostępniłem furę, a w zamian mam fajne zdjęcia. Jakby ktoś chciał sobie zrobić sesję na terenie Warszawy i okolic, to dajcie znać przekażę kontakt.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
1970 Chevy Chevelle
http://www.chevelle.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn paź 19, 2015 10:59 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 26, 2010 1:10 pm
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
Obskoczyłem też sesję dla magazynu mody "InStyle", nr październikowy :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
1970 Chevy Chevelle
http://www.chevelle.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL