Trochę zdjęć z zakończonych już prac nad skrzynią.
Oto stara skrzynia - dwubiegowy aluminiowy powerglide - miała wyrobioną obudowę, więc klasyfikuje się na mega hiper tuningowy zestaw naprawczy, bo standardowy nie dał rady...
Została u Przemka w ramach rozliczenia za TH350C.
Zakładamy nową skrzynię:
Montaż sterowania kickdownem:
Nowa skrzynia wymagała niestety skrócenia wału:
Przy okazji założyłem nowe amory na tył, gdyż ziomuś mi zreferował jadąc za mną, że nawet na płaskim koła mi z tyłu podskakują.
Mała rzecz a cieszy. Podczas ostatniego kruzu Vito mnie oświecił, że przy starcie spod świateł zostawiam za sobą 25m sznurówę paliwa, które wylewało się z baku, zapewne przyczyniając się do wzrostu spalania
. W związku z tym poczyniłem niezbędne zakupy:
No i to na tyle. Na zimę mam już listę do roboty (same pierdoły):
- spryskiwacz szyby - nie działa - muszę oczyścić zbiorniczek i zamontować nowe sitko na rurce zasusającej płyn,
- wentylacja kabiny - działa tylko grzanie, ale tu już chyba wiadomo co za to odpowiada - taki tam termostacik, podmienimy, zobaczymy
- wycieki z maglownicy - sparciałe przewody do wymiany
- regulacja wolnych obrotów pieca i ogólnie regulacja
- porządek z kierunkowskazami (zawieszają się)
- regulacja pedału gazu, ciężko chodzi i ma taki moment jakby się blokował - być może wymiana linki
- porządek z hamulcem postojowym, linki pod podwoziem powodują obijanie się ich o wydech podczas jazdy i hałasują
- może uda się wsadzić jakiegoś flowmastera
A tak auto lata po dotychczasowych zabiegach (zdechło na koniec:)):
http://www.youtube.com/watch?v=RYnsT6eE ... r_embedded