Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Pt mar 29, 2024 1:44 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: N paź 30, 2011 9:07 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 29, 2008 8:01 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Barwice - PL ; Peterborough - UK
Siemanos, no to stało sie i po długomiesięcznych poszukiwaniach nabylem swojego Chevroleta Caprice z 5.0 i V8 pod machą :) , auto kupiłem tu w UK od angola ktory jak sie okazało mial jeszcze w garażu Vetke C4 91' szykowana do ścigania juz po modyfikacjach silnika (jego wymianie na więkrzy) i wybebeszonym środku ,która bardzo chetnie pokazał i opowiadal o niej, ale aracając do Caprica ; wszystko bylo jak trzeba zajeżdzamy na miejsce ... i jest stoi tak jak trzeba zimny nie odpalany tego dnia, po wstępnych ogledzinach i jeździe probnej wszysko wydaje się być OK , przepieknie gada silniczek ladnie sie wkreca i plynnie zmienia biegi , rowniez tez je redykuje , jest cały nowy wydech i nowe kloki ham. z przodu, plej w skzryni i silniku czysty, wymaga pewnej kosmetyki tapicery i kilku innych zeczy do zrobienia ;) (np. czujnik tem.)jak to zawsze bywa no ale całokrztałt jest OK :) ; zapada decyzja ze KUPUJEMY , formalności (papiery ,kaska) no i w drage :viva: , 200km do dmu ,
trasa przebiegla fajnie ale wnapięciu i podnieceniu , nie katoawalem auta bo tez nie wykupilem ubezpieczenia ale zaobserwowalem że przy 170km/h (licznik wyscalowany w km bo niby wersja canada-nie wiem czy to tak jest?) odcina mi dopływ paliwa a i licznik oszukuje o jakies 20km/h więc max to 150km/h, dojechalismy do domu szczesliwy ze wszysrko sie udalo zrobiłem jeszcze tylko przegazówkę bo naprawde pieknie gada i entuzjazm opadł bo z pod silnika wyciekł nagle cały płyn chłodniczy :( jewiadomo konkretnie z ktorego miejsca , w tyg. bede to sprawdzał , macie jakies propozyje? dzwonilem do sprzedawcy ale on niewie co sie mogło stać ;) a czujnik tem. nie działa ;) może sie przegrzał ale wątpie wiekszość trasy leciałem 90-110km/h ,
więc moją przygodę z prawdziwym amcarem uważam za rozpoczętą :D teraz bedzie tylko lepiej :wink: :roll:
zdjecie poglądowe z ogłoszenia w następny wekend beda moje :D
PZDR
Obrazek

_________________
Daniel
ex Chevy Camaro LS1 5.7 V8
ex Chevy Caprice 5.0 V8


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N lis 06, 2011 9:55 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 29, 2008 8:01 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Barwice - PL ; Peterborough - UK
oto kilka fotek ktore zrobiłem w wekend Cheviemu :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
:devil:

podczas weknowych jazd zaobserwowalem że jak się rozgrzeje to ma tendencje do gasnięcia jak stoje na światlach itp. jak jest zalączone D lub R na N i P jest OK , a jak mocno go przy duszę od startu czy zredukuje gazem podczas jazdy to zapala mi sie "check engine" ale wszystko wydaje się że dziala poprawnie natomiast po zgaszeniu i ponownym odpaleniu juz sie nie świeci , jakieś pomysły :?

_________________
Daniel
ex Chevy Camaro LS1 5.7 V8
ex Chevy Caprice 5.0 V8


Ostatnio edytowano Pt lip 27, 2012 11:04 pm przez jadaniel, łącznie edytowano 10 razy

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn lis 07, 2011 2:08 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt wrz 21, 2010 9:20 am
Posty: 485
Lokalizacja: Warszawa
Masz podobne objawy do moich: "Sytuacja wygląda tak, że w odstępach mniej więcej półminutowych obroty spadają i silnik wpada w wibracje (dławi się). Po takim dławieniu sam wskakuje na wyższe obroty i przez jakiś czas jest ok, i znowu. Samo dławienie może trwać od dwóch do 5 sekund. Podczas jazdy jest to prawie niezauważalne. Jeżeli stoję na światlach z wciśniętym pedałem hamulca (na biegu) to właśnie tak to wygląda. Wrzucę na luz i zjawisko jest o wiele mniej odczuwalne."

U mnie sytuację znacznie poprawiła wymiana paska klinowego i kontrola świec (nie pamiętam już o co chodziło ale właśnie sprawdzenie elektryki dużo pomogło).

Co do kontrolki "check engine soon" (czy jakoś tak), również to mam. Żeby to zdiagnozować, powinieneś znać numer błędu, który pokaże komputer w momencie zaświecenia się kontrolki. Z tego co wyczytałem na amer. forach o GM, mój przypadek to niestety dość popularna usterka akurat w Cadilacach. Objawia się to tym, że po kilku mocniejszych przyspieszeniach zapala się ta kontrolka. Dokładnie nie mogę ci tego opisać ale to jest wina jakiegoś czujnika pomiędzy silnikiem i skrzynią biegów. Chodzi o to, że auto utrzymuje większe obroty i na biegu D jak puścisz hamulec to auto toczy się szybciej niż zwykle.

Po kilku konsultacjach, dowiedziałem się, że niczym to nie grozi, ani skrzyni, ani silnikowi. Można przejechać jeszcze mln. km z tą usterką. Może ewentualnie zwiększyć się o mały procent spalanie no i może drażnić pomarańczowy kolor na desce rozdzielczej.

_________________
Chevrolet Monte Carlo LS 1986.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn lis 07, 2011 9:18 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 29, 2008 8:01 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Barwice - PL ; Peterborough - UK
OK dzięki za podpowiedź,

_________________
Daniel
ex Chevy Camaro LS1 5.7 V8
ex Chevy Caprice 5.0 V8


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn lis 07, 2011 11:40 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 04, 2002 1:30 pm
Posty: 2683
Lokalizacja: W-WA
Daniel popraw linki bo sypie się to wszystko jak łupież.
Wystarczy wstawić link do fotki [img]TU[/img]

A fura z potencjałem więc pewnie parę osób by chętnie zerknęło.

pozdro

_________________
riding this 'til the wheels fall off


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt lis 08, 2011 4:43 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz cze 03, 2010 10:06 am
Posty: 557
Lokalizacja: Warszawa
wlasciciel sie nei kwapi :) wiec:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Chevy 210 2dr '53 - CUSTOM
Buick Riviera Boattail '73 - CLASSIC
Lincoln Town Car Signature '91 - DAILY

*Pontiac GTO '67 - MUST HAVE!!! - nadejdzie ten dzień.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt lis 08, 2011 9:39 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 29, 2008 8:01 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Barwice - PL ; Peterborough - UK
sorki chlopaki -;) , dzięki Svoboda ;

_________________
Daniel
ex Chevy Camaro LS1 5.7 V8
ex Chevy Caprice 5.0 V8


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz maja 17, 2012 9:06 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 29, 2008 8:01 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Barwice - PL ; Peterborough - UK
Panowie jest problem :( mianowicie zrobil mi się wyciek oleju i to dos mocny :( ( nie jakas tam kropkla na asfalcie) , cieknie gdzieśz z tylnej części silnika na wysokości głowic i czujnika oleju (i te miejsca podejrzewam) ale cięzko zlokalizować bo slaby dostęp i wszystko żażygane , pytanie jest z kąd może byc jeszcze wyciek ?? napewno nie cieknie z miski i pokryw klawiatur ,
wcześniej nie było żadnego wycieku , ale ostatnio zrobiłem jakies 100km autostrada :viva: spokojnie jadąc srednio 120km/h , 6 osób na pokładzie i po wjechaniu do centrum miasta i zaparkowaniu zauważylem plame pod autem a nastepnie ubytem oleju w silniku i teraz cieknie cały czas , nie powinienem go przegrzać jadąc tak spokojnie ale nie działa mi wskaźnik temp. więc nie wiem czy sie nie gzreje za mocno ? jakieś propozycje i wnioski ??
pzdr :D

_________________
Daniel
ex Chevy Camaro LS1 5.7 V8
ex Chevy Caprice 5.0 V8


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt maja 18, 2012 9:20 am 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lip 12, 2005 9:34 pm
Posty: 359
Lokalizacja: Wrocław
W moim leciwym automobilu olej uciekał przez jakiś czas właśnie przez czujnik ciśnienia oleju, po wymianie ustało oczywiście. Może spróbuj wyczyścić z tego brudu silnik, odpal i patrz gdzie się sączy (jak mało miejsca to proponuję lusterko małe taśmą do grubego drutu przysztukować). Wymień ten czujnik temperatury i uzupełnij olej!


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr lip 11, 2012 7:58 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 29, 2008 8:01 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Barwice - PL ; Peterborough - UK
wyciek naprawiony :) uciekalo z pod aparatu zapłonowego , dodatkowo wymienilem cały aparat bo na tamtym silnik nie pracował prawidłowo :wink: teraz jest OK w zestawie prac przy aucie odświerzyłem/pomalowałem felgi oraz założyłem nowe nakretki i wentyle :lol:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

]Obrazek

Obrazek
:D

_________________
Daniel
ex Chevy Camaro LS1 5.7 V8
ex Chevy Caprice 5.0 V8


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn lip 30, 2012 3:01 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 29, 2008 8:01 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Barwice - PL ; Peterborough - UK
Czołem,
po wymianie ukl. zapłonowego z kopółką silniczek pracuje zajebiście nic nie gaśnie trzyma obrt. i jest OK , tylko jednak wyciek oleju nie byl z pod zapłonu , bo nadal wycieka , a po ponownym umyciu silnika widac że tam jest sucho a cieknie z pod dolotu i teraz jest pytanie :
czy tam jest jakas uszczelka czy sam silikon , bo na Rocauto nie moge znaleźć żadnej uszczelki (zał.foto)
dzieki i pzdr

Obrazek

_________________
Daniel
ex Chevy Camaro LS1 5.7 V8
ex Chevy Caprice 5.0 V8


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt lip 31, 2012 1:39 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn kwi 27, 2009 10:58 pm
Posty: 336
Lokalizacja: Wave-City
Uszczelki sa pewnie tylko na glowicach a tam daj dobrego silikonu i bedzie smigac.

_________________
GOT TORQUE?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N cze 23, 2013 8:40 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 29, 2008 8:01 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Barwice - PL ; Peterborough - UK
fota autorstwa kolegi Daboo :D

Obrazek

_________________
Daniel
ex Chevy Camaro LS1 5.7 V8
ex Chevy Caprice 5.0 V8


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt mar 11, 2016 11:40 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 29, 2008 8:01 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Barwice - PL ; Peterborough - UK
Dzisiaj Chevy Caprice odjechał z nowym właścicielem :( teraz bedzie jezdził po czeskich drogach .

_________________
Daniel
ex Chevy Camaro LS1 5.7 V8
ex Chevy Caprice 5.0 V8


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: So mar 12, 2016 10:46 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC

Dołączył(a): Wt cze 22, 2004 2:15 pm
Posty: 897
Lokalizacja: Poznań…
Co się stało? myślałem, że ma u Ciebie dożywocie

_________________
Lincoln Town Car Executive Series '91
ex. Ford Crown Victoria LX '92


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL