MODEL: Buick Riviera 1972r.
SILNIK: 455 cu in (7,5l) V8 big block
Rozebrany i poddany obróbce.
-W bloku rozwiercone kanały olejowe, tuleje o 0.030".
-Wyważony wał po pierwszym szlifie
-W głowicach powiększone kanały oraz osadzone większe zawory TA1060/1070 stg 1-2.
-Sprężynki zaworowe stg 1
-Nowe popychacze, dźwigienki, wałek dźwigienek i laski popychaczy
-Ostrzejszy wałek TA212
-Nowe mocniejsze panewki
-Tłoki doprężające speedpro nadwymiar 0.030"
-Komplet porządnych uszczelniaczy i uszczelek z TA performance
-Śruby korb i głowic ARP
-Komplet nowych śrub ze stali nierdzewnej do skręcenia silnika i osprzętu
-Nowy łańcuch i koła rozrzadu
-Aluminiowe koła pasowe
-Nowa pompa paliwa, pompa ody, oleju, termostat
-Chromowane pokrywy zaworów
UKLAD DOLOTOWY: -Kolektor Edelbrock z serii performer
-Gaźnik Edelbrock
-Duży filtr Edelbrock
-Przewody i filtr paliwa Edelbrock
-Chromowane pokrywy zaworów
-3 rzędowa alu chłodnica z wentylatorami i elektroniką
-Chromowany alternator
UKLAD WYDECHOWY: -Rurowe kolektory wydechowe chrom 3"
-Tłumiki środkowe flowmaster super 44
-Końcówki flowmaster
-Wydech z nierdzewki 3"
ELEKTRONIKA: -Aparat zapłonowy MSD
-Cewka MSD
-Kable MSD
-Moduł elektroniczny MSD
-Świece E3
UKLAD NAPĘDOWY:3 biegowy automat TH-400 wyremontowany
-Konwerter TCI 10" street fighter 3000 stall
-Nowy tłumik drgań
ZAWIESZENIE: -Niższe sprężyny i amortyzatory Jamco suspension -2"
-Grubszy przedni stabilizator i dodany tylny
-Wszystkie gumy poliuretanowe oraz nowe końcówki i drążki
UKLAD HAMULCOWY:-Chromowana większa pompa hamulcowa
-Przednie zaciski z Mercedesa W220 Brembo 4 tłoczki
-Tył przerobiony na tarcze
-Przewody w stalowym oplocie
BODY-KIT: -Przerobiony przedni zderzak
-Przerobiony grill
-Usunięte listwy boczne
ŚRODEK:stock
CAR-AUDIO: stock
INNE: -Chromowana pompa wspomagania
-Chromowane elementy pod maską
MOC: seria - 255KM/4000rpm 508Nm/2800rpm 0-60mph-8,4s : 1/4-15.9 Waga 1960kg
W grudniu wylicytowałem sobie w Californi Buicka, który na fotkach wyglądał w miarę ok.
Teraz w końcu go odebrałem, jak go pierwszy raz zobaczyłem to się trochę podłamałem. Wnętrze można powiedzieć, że w ogóle nie istnieje.
Na zewnątrz mocno porysowany. Ale po głębszej analizie wyszło iż buda jest bardzo zdrowa. Ogólnie nie ma rdzy praktycznie na żadnym elemencie.
Co nie zmienia faktu iż pracy będzie duuuużo.
Tak auto ma mniej więcej wyglądać:
Wnętrze tak jak w tym buicku
hotrodscustomstuff.com/OLD_SITE/1965-Ri ... ra-02.htmlPierwsza podróż Riviery na lawecie do domu gdzie spędzi pewnie ze dwa lata.
A tak się prezentuje obecnie
Samochód jest ogromny(ponad 5,5m długości), lexus wygląda jak resorak:o
Razem z autem przypłynęło już sporo gratów. Narazie głównie do silnika.
No i czekamy do wiosny, jak tylko zrobi się cieplej zaczynam rozbiórkę