Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Pt mar 29, 2024 2:16 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt kwi 04, 2014 6:49 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N sie 05, 2012 11:53 am
Posty: 84
witam dziś przedstawiam mój nowy nabytek RIVIERA BY BUICK 7.1L 1969r zamieniłem się za inny samochód, jest to moje 2 zabytkowe auto ale pierwszy USA
zdjęcia i filmik najlepiej opiszą stan auta...:)
https://www.youtube.com/watch?v=dLJ-hCw_cEg
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
dziś byłem w warsztacie podnieśliśmy auto i co i nic... rama zdrowa, podloga zdrowa, hamulce wymienione 2000 mil do tyłu, oleje tez tylko tłumiki do wymiany zardzewiale i do tego przyspawany prawy do budy kawałkiem druta z tego sa niesamowite wibracje a już myślałem ze to z napędem jest problem... najechane ma 72 tys mil i brakuje pare detali w srodku przy silniku pompy od klimy oraz dolnej oslony kola zamachowego generalnie kosmetyka...powoli wgryzam się w temat :) pozdrawiam

_________________
Ja nie dorastam tylko zabawki mi drożeją...:)

Fiat 125 special 1971
Riviera by Buick 1969


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt kwi 04, 2014 11:45 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 28, 2012 12:41 am
Posty: 365
Lokalizacja: Podkarpacie
Zacny wybór :=D

jakbys znalazł i kupował "door strap cover" czyli ten metal zasłaniający mocowanie paska do zamykania drzwi, bo chyba Ci brakuje, to daj znać. Potrzebuję jedną sztukę ;)

no i pojemnosć to 7046dm3 czyli 7.05L :sauer:

_________________
Open up the door bitch, I wanna park in your garage!


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: So kwi 05, 2014 7:52 am 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N sie 05, 2012 11:53 am
Posty: 84
najpierw będę musiał dokupić cały komplet uszczelek do drzwi nie mam pojęcia gdzie i jak ruszyć z tematem może jakieś podpowiedzi albo może ktoś ma do opylenia lub ktoś wie z jakiego auta z UE pasują uszczelki?? chodzi o same gumy

ps. nie dopisałem ze odkąd auto jest w UE jeździ na takim preparacie dolewanym do benzyny żeby się zawory i pierścienie nie wycierały, zrobiłem nim około 200km na razie nic się nie dzieje ubytków w oleju tez niema :)
Obrazek

_________________
Ja nie dorastam tylko zabawki mi drożeją...:)

Fiat 125 special 1971
Riviera by Buick 1969


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: So kwi 05, 2014 10:29 am 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 28, 2012 12:41 am
Posty: 365
Lokalizacja: Podkarpacie
Największym specem od Rivier jest tutaj nailheadlova, do niego uderzaj z grubymi pytaniami

Części no cóż...głównie eBay (uszczelki), silnik itp to taperformance.com i rockauto.com (tutaj wszystko).

Ja u siebie lałem podobny Castrola z ołowiem (chyba?)
Czy na filmiku u Ciebie nie stuka jakiś zawór?

_________________
Open up the door bitch, I wanna park in your garage!


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: So kwi 05, 2014 3:52 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N sie 05, 2012 11:53 am
Posty: 84
możliwe ze tak najprawdopodobniej sa do regulacji zawory tak naprawdę to troszkę był zastany ten silnik cały tydzień nim śmigam i się rozhulał
mam pytanko czy ten silnik ma pasek rozrządu czy jest łańcuch chciałbym go jakoś przygotować do sezonu żeby czasem się cos niestało nie urwało itd..co sprawdzić
od czego zacząć, z mechaniki jestem kiepski ale co nie co umiem wymienić poproszę o jakieś podpowiedzi..pozdro

_________________
Ja nie dorastam tylko zabawki mi drożeją...:)

Fiat 125 special 1971
Riviera by Buick 1969


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: So kwi 05, 2014 4:38 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 28, 2012 12:41 am
Posty: 365
Lokalizacja: Podkarpacie
To jak to mówią podstawa to manual to Rivy 69 i bedziesz wszystko wiedział.

Co do silnika to do póki nie rozbierzesz to nie będziesz wiedział co tam jest. Mój silnik hulał a był padaka.
Przeglądnij mój temat troche info o tej rivie tam jest.
Oczywiście masz tam łańcuch do rozrządu.

tu sie rejestruj: (chociaz ja mam brak aktywacji konta i nie moge pisać postów :( )
http://forums.aaca.org/f177
http://www.v8buick.com/

tricki:
http://www.1badriv.com/

_________________
Open up the door bitch, I wanna park in your garage!


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N kwi 06, 2014 1:20 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N sie 05, 2012 11:53 am
Posty: 84
Mam pytanko do Ciebie jestes po remoncie silnika jakie koszta takiej zabawy?

_________________
Ja nie dorastam tylko zabawki mi drożeją...:)

Fiat 125 special 1971
Riviera by Buick 1969


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N kwi 06, 2014 4:17 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 28, 2012 12:41 am
Posty: 365
Lokalizacja: Podkarpacie
Hehe, jestem po i w trakcie kolejnej... :devil:

Za pierwszym razem zrobiłem u okolicznego mechanika, co się podobno znał na V8... kosztowało mnie to ok 3,5tyś

na szczeście przejeździłem sezon na tych robótkach a teraz to nie wiem ile wyjdzie ale koszt wszystkich części do silnika, w sensie zostaje blok, głowice, kolektory, wał, korbowody to ok 10 tyś PLNów.

Są firmy co remont "podstawowy" (czyli w sumie nie wiem co wymieniają) robią z częściami za 10 kPLN.
Nie pamiętam gdzie ale Skylarka/GS'a ktoś z tego forum robił i był zadowolony. Ale to kwestia tego co siedzi w silniku. Przed rozbiórką się nie dowiesz.

Swoją Rive ściągnąłeś z USA, Europy czy w PL kupiłeś? Jak możesz to napisz mi na PW ile Cie to wyszło.

_________________
Open up the door bitch, I wanna park in your garage!


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N kwi 06, 2014 7:46 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N sie 05, 2012 11:53 am
Posty: 84
Mam pytanko gdzie nabyles manuala do rivki nie moge zlokalizowac takiej ksiazki
Jeszcze jedno pytanko odnosnie licznika umnie niedziala podswietlanie w desce jak to dziadostwo wyciagnac

_________________
Ja nie dorastam tylko zabawki mi drożeją...:)

Fiat 125 special 1971
Riviera by Buick 1969


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N kwi 06, 2014 7:56 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 28, 2012 12:41 am
Posty: 365
Lokalizacja: Podkarpacie
Zaopatruję się głównie na eBayu; wpisujesz "buick riviera 1969 manual"

na CD...
http://www.ebay.com/itm/1969-Buick-Rivi ... 77&vxp=mtr

ja kupiłem ksiażkę papierową

U mnie pod koniec sezonu tez padło podświetlenie, myślę, ze u mnie to wina przełącznika od świateł.
Spróbuj - tylko jak będzie ciemno - pokręcić nim w lewo i prawo przy włączonych światłach. Tj regulacja natężenia podświetlenia deski rozdzielczej (taaaak! takie bajery hehe) Może Ci się włączy.

Jak nie to bezpieczniki - tlyko jak jest padniety to chyba żadna kontrolka nie zaświeci. Nie wiem czy samo podświetlenie.

Jak nic to nie da to musisz rozkręcić pół auta żeby wyciągnąć licznik :burner: zabiłbym tego co to wymyślił
Odkręcasz całą górną deskę, jest w cholere śrub (po to jest Ci manual) od kierowcy są zatrzaski sciagniesz ciagnąć do siebie, po środku i od pasażera są śruby. Ciężko się do nich dostać bo od spodu. Pasuje wykręcić popielniczke, radio, glove-boxa, odłączyć przewody od nagrzewnicy (pewno je pourywasz - ja zastąpiłem aluminiowymi rurami). Jak ściagniesz tą obudowę to potem odkręcasz wskaźniki, mocno go trzymać będzie linka od licznika, odpina się ją podważając blaszkę. Potem masz częściowy dostęp do wszystkiego. Jak chcesz wypiąć licznik całkiem to sporo pracy. Ogarnij wskaźnikiem czy są prądy i czy ścieżki miedziane nie są pourywane, u mnie była, wiec zlutowałem drutem (wtedy tylko jedno podświetlenie nie działa).

...jezu ile roboty :roll:

_________________
Open up the door bitch, I wanna park in your garage!


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N kwi 06, 2014 8:04 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N sie 05, 2012 11:53 am
Posty: 84
Zaraz ide sprawdzic

_________________
Ja nie dorastam tylko zabawki mi drożeją...:)

Fiat 125 special 1971
Riviera by Buick 1969


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N kwi 06, 2014 8:07 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N sie 05, 2012 11:53 am
Posty: 84
Kontrolka od recznego od pradu i oleju dziala reszta niee

_________________
Ja nie dorastam tylko zabawki mi drożeją...:)

Fiat 125 special 1971
Riviera by Buick 1969


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N kwi 06, 2014 8:15 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 28, 2012 12:41 am
Posty: 365
Lokalizacja: Podkarpacie
Nie wiem jak jest z tymi kontrolkami, w bezpiecznikach jest taki podpisany "gauges" i on jest od... świecenia na desce hehe :)
sprawdź czy jest dobry
zielone od migaczy, czerwona od długich nie świecą? ...no tam dużo wiecej ich nie ma. Jeszcze po lewej od temperatury przy odpalaniu auta powinny świecić.

kręciłeś pokrętłem od świateł? nic nie zadzialało?

_________________
Open up the door bitch, I wanna park in your garage!


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N kwi 06, 2014 8:28 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N sie 05, 2012 11:53 am
Posty: 84
podświetlanie deskinie działa a zobaczyłem teraz jak jest ciemno zanim odpale silnik swieci od oleju - zapale motor jak by gasnie kontrolka ale delikatnie swieci i jak zgasze to swieci mocno tez tak masz ?
bezpieczniki sa pod kierownica??

_________________
Ja nie dorastam tylko zabawki mi drożeją...:)

Fiat 125 special 1971
Riviera by Buick 1969


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N kwi 06, 2014 10:50 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 28, 2012 12:41 am
Posty: 365
Lokalizacja: Podkarpacie
Te silniki mają problem z układem smarowania, u mnie się od tego zaczęło, nawet po remoncie na gorącym świeciło ciśnienie oleju. Przyczyn moze byc wiele.

Jeżeli nie gaśnie całkiem tzn ze ciśnienie jest troche za małe ale dopóki nie klekoczą zawory i nie piszczą palce na wałku popychaczy (i nie ma tam srebrnego oleju/mazi) tj dobrze.

Tj normalne ze cis oleju świeci jak silnik nie pracuje a jak włączysz to ma gasnąć.

Bezpieczniki są pod kierownicą i na lewo (głęboko dość). Jeszcze nie szukałeś? :o

_________________
Open up the door bitch, I wanna park in your garage!


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL