Piszesz tak bo sie nie znasz
w Stanach wielu chłopaków smiga swoimi furami na hydro na codzień. Gdzies na LIL byl temat co maja w bagażniku. I nie jeden lecial w trase 5000km na luzie lowriderem. Inni robili 20 tys mil rocznie i nie płakali.
System chodzący an 12-24V moze chodzić bardzo spokojnie, miękko i bezawaryjnie. Dużo pewniej niż air ride i bez obawy, ze jednak strzeli jakaś tania poducha
A jedna pompa i 1-2 akumulatory w bagażniku mogą zajmowac mniej miejsca niż butla i kompresor.
Oczywiscie nie namawiam bo i tak każdy zleje moja wypowiedź uważajac, ze lowridery tylko do show carów i dziwnych skaczących fur. Ale to zdanie tych co nie mają pojęcia o hydraulice.
Wracając do air ride - czy to pneumatyka czy hydraulika to rzeźba jest ta sama. Jeden peis czy wspawujesz kielichy i brackety czy wycinasz otwory pod silowniki i dospawujesz powerballe. Tak czy inaczej trzea porzeźbić mniej lub więcej. Zawieszenie pneumatyczne można zamontować do KAZDEJ fury.
Amazon ma takie zawieszenie, któe można śmialo zastąpić poduchą (i gdziez z boczku dać amora) albo np Shockwave'sem
Tu juz Mitrok myślę, ze może cos powiedzieć na ten temat
_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider
Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE
WWW.CUSTOM-SHOP.PL