Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Pt mar 29, 2024 9:06 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N mar 31, 2013 5:41 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N sty 20, 2013 10:24 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Warszawa
Czy da sie zalozyc poduszki pneumatyczne do samochodu nie posiadajcego Macphersonow?
Konkretnie chodzi mi o montaz PLS(Pneumatic Lift System) do Amazona z takim zawieszeniem z przodu:
http://212.247.61.152/EU/ZF0001_bilder/ ... 80104s.jpg
http://www.vp-autoparts.com/main.aspx?p ... 1201080104


Ostatnio edytowano N mar 31, 2013 7:16 pm przez conrado1980, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N mar 31, 2013 6:15 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lis 27, 2006 11:03 pm
Posty: 367
Lokalizacja: 100lica
popraw link

jeśli ma wahacze z przodu to normalne poduchy montujesz

_________________
'53 bel air rat --> viewtopic.php?f=36&t=7403


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N mar 31, 2013 7:19 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N sty 20, 2013 10:24 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Warszawa
link wkoncu poprawiony
gotowe zestawy przewiduja montaz na gwincie..
gdzie tu zamontowac poduchy?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N mar 31, 2013 7:39 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lis 27, 2006 11:03 pm
Posty: 367
Lokalizacja: 100lica
wywalasz sprężynę i w jej miejsce wstawiasz poduche, amor możesz dać na zewnątrz, albo zastosować shockwave'sy, czyli poducha zintegrowana z amorem ale tak czy siak montujesz ją w miejsce sprężyny.

_________________
'53 bel air rat --> viewtopic.php?f=36&t=7403


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N mar 31, 2013 10:27 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N sty 20, 2013 10:24 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Warszawa
słabo pewnie szukałem,myślałem o tym-
http://www.airride-system.pl/pls-pneuma ... p-201.html
ale to zamiast sprężyn byłoby za niskie...
jakiej wysokości te shockwavy?


Ostatnio edytowano Pn kwi 01, 2013 12:08 am przez conrado1980, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N mar 31, 2013 10:32 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lis 27, 2006 11:03 pm
Posty: 367
Lokalizacja: 100lica
http://www.ridetech.com/store/shockwaves/

_________________
'53 bel air rat --> viewtopic.php?f=36&t=7403


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn kwi 01, 2013 12:18 am 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N sty 20, 2013 10:24 pm
Posty: 39
Lokalizacja: Warszawa
dzięki,już jarze o co chodzi
ja tylko czasami potrzebuje podnieść przód auta(np.przejazd przez garb czy krawężnik),wolałbym mieć niską,twardą sprężynę i możliwość podnoszenia na chwile(PLS),ale nie mam pomysłu jak zamontować takie zwykłe małe poduchy :?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn kwi 01, 2013 11:44 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
To hydro zamontuj. Bedziesz miał i sprężyne i możliwosc regulacji wzniosu nadwozia.
Oczywiscie zaraz przyatakują, że hydro to nie bo nie wygodne, niebezpieczne i kupa roboty - ale to zdanie tych co nie mają pojęcia o tym systemie.

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn kwi 01, 2013 6:15 pm 
Offline
FULL MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 30, 2005 12:00 pm
Posty: 1306
Lokalizacja: Warszawa
ja sie nie znam to fakt i mimo to twierdze ze to drogie, awaryjne i generujące w ch... przeróbek ktore trzeba wykonać. Nie mówiąc o zajęciu połowy bagażnika :P
Showcar tak, daily ride nie :)

_________________
mitrok
www.weselneauta.pl
www.wynajem-lawety.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn kwi 01, 2013 6:30 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Piszesz tak bo sie nie znasz :) w Stanach wielu chłopaków smiga swoimi furami na hydro na codzień. Gdzies na LIL byl temat co maja w bagażniku. I nie jeden lecial w trase 5000km na luzie lowriderem. Inni robili 20 tys mil rocznie i nie płakali.
System chodzący an 12-24V moze chodzić bardzo spokojnie, miękko i bezawaryjnie. Dużo pewniej niż air ride i bez obawy, ze jednak strzeli jakaś tania poducha ;)
A jedna pompa i 1-2 akumulatory w bagażniku mogą zajmowac mniej miejsca niż butla i kompresor.
Oczywiscie nie namawiam bo i tak każdy zleje moja wypowiedź uważajac, ze lowridery tylko do show carów i dziwnych skaczących fur. Ale to zdanie tych co nie mają pojęcia o hydraulice.

Wracając do air ride - czy to pneumatyka czy hydraulika to rzeźba jest ta sama. Jeden peis czy wspawujesz kielichy i brackety czy wycinasz otwory pod silowniki i dospawujesz powerballe. Tak czy inaczej trzea porzeźbić mniej lub więcej. Zawieszenie pneumatyczne można zamontować do KAZDEJ fury.
Amazon ma takie zawieszenie, któe można śmialo zastąpić poduchą (i gdziez z boczku dać amora) albo np Shockwave'sem :) Tu juz Mitrok myślę, ze może cos powiedzieć na ten temat :P

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn kwi 01, 2013 6:40 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lis 27, 2006 11:03 pm
Posty: 367
Lokalizacja: 100lica
Artur tylko weź pod uwagę stan dróg w USA i u nas, chłopaki mogą latać daily na hydro i na air budżetowym ale to się wszystko bezpośrednio wiąże z ich stanem dróg, bo mogą inne set-upy zastosować w związku z lepszymi warunkami, ale ja i tak się nie znam, niech się znawcy wypowiedzą

_________________
'53 bel air rat --> viewtopic.php?f=36&t=7403


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn kwi 01, 2013 6:57 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Tak i to nadal nic nie wnosi. Air trzyma sie drogi tak samo jak i hydro. Wszystko sprawa jak z glową do tego sie podejdzie. Bo jedno jak i drugie można zmontowac tak, że nie da sie jechac nawet po płycie lotniska ale można też, ze będzie jechało bardzo dobrze i gładko a za razem bez bujania.
Ok nie robie juz Off Topa z hydro bo nie tego temat dotyczył. Chcialem tlyko po raz kolejny zwrócic uwagę na to, ze tak naprawde hydro kosztuje tyle smao, jest bardziej wytrzymałe i pewne wyglada fajniej, ma fajniejszy dźwięk a za razem jedzić mozna na tym tak samo jak na poduchach ;)

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn kwi 01, 2013 7:10 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lis 27, 2006 11:03 pm
Posty: 367
Lokalizacja: 100lica
a gdzie ja napisałem że hydro jest bee? ktoś jest uprzedzony :devil:

_________________
'53 bel air rat --> viewtopic.php?f=36&t=7403


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL