hey wojtku i buicku 50 heheh;):)
1 wersja to ochyda ktos zeszpecil buicka 50 ktory akurat ma orignalny jeden z najldaniejszych i najbardziej kusotomowych bez przerobek predni grill jak wlasnie na fotce 2...a co ten twoj niema orignalnego ze rozwazasz jakies opcje?
hehe wojtek pokzuje tyl i bok bo ktos cos smiesznego pewnie zrobil z przodem hihi
akurat jak ja zmieniam wszystko tak buicka 50 przodu bym za cholere nie ruszal...ale jakbys mial i rezygnowal z jego przodu to prosze dzwon domnie albo pisz ija wezme odrazu
..no tyle moja opinia
wojtek jesli masz automat nie bedziesz mial normalnych niskich rpm;) tzn on ci bedzie chodzil normalnie na parkingu ale na dzien dobry musisz znac od jakich rpm zaczyna sie ten tunel ram czy od 1500 czy od 2000, 2500 itd ktory masz na silniku i do jakiego zakresu gornego dochodzi.. imussisz kupic wtedy odp do niego converter;):)np 2500rpm ... jesli masz manual to bedzie latwiej ale tez bedziesz musial oprawac na wyzszych rpm i to musi byc dobra skrzynia i jak najwioecej biegow jesli chcesz normalnie jezdzic
:)
da sie tym jechac ale trzeba miec profi spzret bo standrotwe rzeczy bedziesz wymienial;):)
jak dobrze nie zgrasz tego bedziesz mial ciagle mula jakby dziure w pewnym zakresie rpm na wolnych
2 gaziki fajne opoje hehe ja mialem i tunel na 2 ina 1 gaznik dzuira w baku ale fajnie jest jak to sie zgra wszystko i nigdy wiecej tego juz nie chce hihi