Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Pt mar 29, 2024 1:55 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn lis 05, 2012 9:10 pm 
Offline
MEMBER

Dołączył(a): Pn paź 07, 2002 9:03 pm
Posty: 319
Jak poszukujecie jakiś gratów to mam troche czesci do tego rocznika KANAPY NA 100% i sporo innych poza napedem bo sam szukam V8 tylko moj jest z 1951 roku

_________________
http://datingsidorsingel.com/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn lis 05, 2012 10:18 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 17, 2012 3:32 pm
Posty: 71
Dzięki chłopaki za wsparcie, na pewno nie raz się przyda

Jeśli chodzi o napęd to na pewno nie brakuje mi wyboru z tego co mam, dzięki

dcttomek- przynosisz świetne wieści :D na razie pewne jest, że potrzebuję:
-kanapa przód
-kierownica
-mechanizm podnoszenia szyb przód od strony kierowcy
-klamka z zamkiem ozdobna tylnej klapy
-zawiasy tylnej klapy
-błotnik lewy przód
-zderzak przód (ale nie koniecznie)
-chętnie też przyjmę zawias w zapasie
-lampy tył/przód

_________________
Ford Capri mkIb 1972
Ford std 1949


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn lis 05, 2012 11:09 pm 
Offline
MEMBER

Dołączył(a): Pn paź 07, 2002 9:03 pm
Posty: 319
jutro zerkne co mam ale mysle ze wiekszosc z tego co pytasz

_________________
http://datingsidorsingel.com/


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn lis 05, 2012 11:43 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 17, 2012 3:32 pm
Posty: 71
Super! Jak coś się uda, to wyślij mi na priv ceny i listę. Może miałbyś jeszcze drzwi do 2d?

_________________
Ford Capri mkIb 1972
Ford std 1949


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt lis 06, 2012 8:22 am 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Wt maja 19, 2009 9:42 am
Posty: 174
Lokalizacja: Gliwice
Fajny Fordzik :wink:
znasz jakąś historię tego auta w PL?? Moj dziadek miał kiedyś takiego kupionego od marynarzy.
Na ebayu jest to czego szukasz, np.
http://www.ebay.com/itm/1949-Ford-Trunk ... ad&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/1949-51-FORD-LE ... e0&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/1949-1950-1951- ... b3&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/1949-1950-Ford- ... 5a&vxp=mtr
http://www.ebay.com/sch/Parts-Accessori ... =300&rt=nc

_________________
'41 Buick Century dual carb
'66 Ford Mustang coupe (od nowości w PL)
'66 Buick LeSabre sport coupe 400 (63 tys mil)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt lis 06, 2012 10:12 am 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 17, 2012 3:32 pm
Posty: 71
Jest kilka miejsc w stanach gdzie znajdę rzeczy których szukam, tyle ze wolałbym żeby znaleźć te rzeczy w Polsce, ale dzieki

_________________
Ford Capri mkIb 1972
Ford std 1949


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt lis 06, 2012 10:33 am 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lis 04, 2009 10:49 am
Posty: 140
Lokalizacja: Warszawa
Dobra, co prawda przeklejam to ze swojej strony, ale opis i foty są :)

Od pewnego czasu Michał odczuwał niedosyt prac przy aucie. Caprika skończył, nic nowego nie było... Kusiło go, żeby to zmienić. Długo szukał, bo i zdecydować się nie jest łatwo, fundusze jak zawsze ograniczone, wybór też... Tak to jest jak się szuka amerykana z lat '50 w Polsce. CHyba pozazdrościł mi Buicka :) Znalazł jakieś Galaxie z '60, Chevroleta z '51, oraz ogłoszenie na Allegro o Fordzie z '50r. Poprzednie auta nie przypadłu mu do gustu, ale Ford... Ja tam nie wiem co on w nim widzi, bo mi bardziej się ten Chevrolet z '51 podobał, ale trzeba przyznać, że było to sito. Poprosił sprzedającego o więcej zdjęć i o jakieś info. Okazało się, że auto stoi od ok. 20 lat nieruszane w garażu, ma włożony na sztukę i niepodłączony silnik od Wołgi i brak mu przedniej kanapy. Te wystające deseczki z boków maski to decha, na której wisi silnik...

Obrazek

Ale oryginalnie było w nim V8. Nawet w kabinie potem znaleźliśmy oryginalną od niego chłodnicę.

Obrazek

Wnętrze wygląda na całkiem całkiem... Nieco zniechęca kierownica od Syreny.

Obrazek

Obrazek

Z tyłu złamana klamka otwierania tylnej klapy.

Obrazek

Teraz małe pytanie - po czym poznać prawdziwego pasjonata? Że zamiast obejrzeć te auto, bierze od razu kasę i lawetę i pędzi 300km :)
Z chaotycznych opowieści Michała przez telefon z trasy wynikało, że wciągał to auto ponad 1,5 godziny na lawetę. Zastane hamulce i wszystkie cztery koła bez powietrza (a pompka nie dała rady napompować chociaż jednego). Widać zgięty przedni błotnik.

Obrazek

Jak już do mnie dojechał, to oczywiście było ciemno jak (wstaw sobie tutaj tekst Balcerka z serialu Alternatywy 4). Laweta nie mieściła się między ścianą garażu a wystającymi z ziemi urządzeniami teścia. Przejechaliśmy więc przez piach, omijając masę przeszkód (w odległości nawet 3cm od lawety), tyłem, po ciemku, zakopując się czasem... Jak już podjechałem lawetą na docelowe miejsce postoju Forda, okazało się, że nie jesteśmy go w stanie nawet ruszyć z tej lawety. Mieliśmy genialne pomysły na temat zaczepienia liny o samochód i ogrodzenie, czy inny samochód, ale na szczęście nam rozsądku do końca nie odebrało. Poszedłem po wąż od sprężarki, mimo małej nadziei na napompowanie kół po 20 latach postoju. Ku naszemu szczeremu zdumieniu tylko jedno koło syczało po napompowaniu, resztę udało się jakoś w miarę napompować. Jedno koło tylko zgubiło wentyl od dętki gdzieś w środku i wpadłem na dość głupi, ale skuteczny sposób na napompowanie dętki przez szczelinę między oponą a felgą. Po napompowaniu kół udało się zjechać Fordem prawie całkiem na ziemię, resztę załatwiło odjechanie spod niego lawetą. Było fajnie :)

Obrazek

Cały kolejny dzień dzwoniliśmy do siebie z Michałem kombinując od czego zacząć, jak obniżyć, no i ogólnie rajcując się fajnym projektem. Dziś rano poszedłem zrobić wreszcie jakieś lepsze foty. Na początek efekt pompowania koła - stracona na kilka dni końcówka do pompowania :)

Obrazek

Fordzik jest fajny, mimo, że jest całkiem znacząco podobny z przodu do Syreny.

Obrazek

Niewiele widać, ale pod maską dość zdrowe blachy (20 lat w garażu? Możliwe). Belka trzyma silnik, żeby nie upadł :)

Obrazek

Profil jak cię mogę. Obniżenie auta jest konieczne :) Póki co będzie static drop o 2,5" może 3".

Obrazek

Tylne opony są genialne - klasyczne kartoflaki. Chcielibyśmy żeby dały radę zawieźć auto na Festiwal Nitów i Korozji, na którym mamy nadzieję na puchar w konkursie elegancji :)

Obrazek

Tył - lampki od Syreny, a jakże. Złamana klamka tylnej klapy, ale i tak klapa zamknięta na klucz, a klucza brak. Ciekawe jakie skarby są w środku.

Obrazek

Mimo braków, dość mocno rzuca się w oczy fakt, że rdza to i owszem, jest, ale w ilościach niespodziewanie mniejszych niż na 62 letnie auto przystało. Może być fajna baza.

Obrazek

We wnętrzu brak kanapy i urwany tłumik gratis. To, co zostało, jest w całkiem fajnym stanie.

Obrazek

Wersja dość uboga, nawet zamiast zegarka jest zaślepka.

Obrazek

Podsufitka w naprawdę fajnym stanie. Minus tapicerki jest jeden - zapach stęchlizny.

Obrazek

Panel sterowania nawiewem. Bardzo lubię takie detale.

Obrazek

Ulubiony gadżet Michała - (opcjonalny zdaje się?) nadmuch/nagrzewnica Magic Air. Fajny smaczek z epoki.

Obrazek

Mnie zaś urzeka prostota licznika. Wszystko zmieszczone w jednym prostym kształcie.

Obrazek

Podoba mi się też listwa na masce.

Obrazek

I zakończenia grilla w formie kierunkowskazów.

Obrazek

Podsumowując - fajne auto za w sumie śmieszne pieniądze, szkoda, że bez oryginalnego silnika, ale planujemy pojechać kustomowo - Oldsmobile Rocket (a przynajmniej coś dość skutecznie go udające). W najbliższą sobotę coś podziałamy, żeby ocenić zakres potrzebnych prac. Od razu wylatuje Wołga spod maski. Na początek chcielibyśmy przymierzyć silnik oraz zrobić spis rzeczy potrzebnych do tego, żeby auto jeździło, skręcało i hamowało. Póki co buda zostaje jak jest.

_________________
www.garazmarcina.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt lis 06, 2012 11:16 am 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lis 27, 2006 11:03 pm
Posty: 367
Lokalizacja: 100lica
może w bagażniku jest oryginalne V8? :wink:

_________________
'53 bel air rat --> viewtopic.php?f=36&t=7403


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt lis 06, 2012 11:26 am 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 17, 2012 3:32 pm
Posty: 71
Już miałem, z resztą nadal mam, takie marzenia :)

_________________
Ford Capri mkIb 1972
Ford std 1949


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt lis 06, 2012 12:10 pm 
Offline
FULL MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 17, 2004 5:25 pm
Posty: 794
Lokalizacja: Dą…browa Górnicza
Strzelam trochę na ślepo...nie da się jakoś dostać do bagażnika po zdemontowaniu tylnej kanapy?? Żeby przynajmniej wepchnąć tam coś co odblokuje zamek?

_________________
++Nie strzelać do basisty!!..I tak robi co może...++


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt lis 06, 2012 12:15 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 17, 2012 3:32 pm
Posty: 71
Będziemy kombinować w sobotę, na razie zostanie nam ciekawa niespodzianka ;)

_________________
Ford Capri mkIb 1972
Ford std 1949


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt lis 06, 2012 1:34 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lis 04, 2009 10:49 am
Posty: 140
Lokalizacja: Warszawa
Jak będzie czas, to się dostaniemy, podejrzewam, że zamek to i śrubokrętem otworzę. Kanapa często jest przykręcana od strony bagażnika, ale to w nowszych autach, tu pewnie da się ją zdjąć normalnie.
Póki co - dreszczyk emocji zostaje :)

_________________
www.garazmarcina.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt lis 06, 2012 5:57 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Pn cze 22, 2009 7:56 pm
Posty: 152
Fajna historia! Takie opowieści zawsze ciekawie się czyta. Jakiś czas temu było kilka Fordów z tego okresu w ogłoszeniach, taki jednorazowy wysyp, niemniej krajowe auta z tych lat nieczesto pojawiaja sie w sprzedaży. Gdzie podział sie ten import marynarski? Czyzby już wszystko trafiło do huty?
Oryginalna ósemka jest niemniej kultowa niż jednostka oldsa i może warto pójść w tym kierunku?

m.kozlowski napisał(a):

(opcjonalny zdaje się?) nadmuch/nagrzewnica Magic Air.



Takie czasy, niezależnie od producenta ogrzewanie wymagało doplaty, co dzisiaj wydaje się niemożliwe...

_________________
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt lis 06, 2012 7:42 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lis 04, 2009 10:49 am
Posty: 140
Lokalizacja: Warszawa
Twój podpis przypomniał mi inny skrót - FORD - Fix Or Recycle Dilemma.

_________________
www.garazmarcina.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt lis 06, 2012 9:44 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr paź 17, 2012 3:32 pm
Posty: 71
Club coupe, Magic Air i wiele innych. Na razie zostaje mi wkręcanie się w klimat i odliczanie godzin do soboty:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&featu ... lzWjBrvPzM

_________________
Ford Capri mkIb 1972
Ford std 1949


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL