Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Pt mar 29, 2024 7:49 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 246 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: So lip 10, 2004 10:59 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC

Dołączył(a): Śr mar 17, 2004 2:39 am
Posty: 1602
Lokalizacja: Wwa
heh ten tapicer naprawde jest zajebisty, do tego ma niezle ceny, musze to oblukac na zywca :wink: szkoda, ze samej dechy zdjecia nie wrzuciles bo to mnie najbardziej interesuje :D

wielkie pozdro

_________________
http://www.flickr.com/photos/51821382@N00//
http://www.syndrom.fotolog.pl

SzacunekLudziLasu


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 11, 2004 12:12 am 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N cze 27, 2004 6:53 pm
Posty: 169
Lokalizacja: Wawa WD
no tpicera 1 klasa !! teraz tylko zpisac sie do WSBiL i jest pieknie :lol:


WSBiL - Wyzsza Szkola Baunsu i Lansu :P :D :lol: :wink:

_________________
bylo piekne 1.8 , bylo szybkie 16vt , jajowate 1.8 , meeeskie 2.0 T 360KM i 500Nm ,a gdzie low low ?!

www.ridaz-unit.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 11, 2004 11:36 am 
Offline
OG MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lut 28, 2004 3:36 pm
Posty: 1855
Lokalizacja: Skierniewice
bez kitu! wypas ta tapicera! bardzo mi się podoba. kolor pasuje jak ulał, przynajmniej jak dla mnie:))

_________________
Dreams Come True This Year :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 11, 2004 12:53 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So kwi 17, 2004 3:13 pm
Posty: 4807
Lokalizacja: CHorzów
cudo...tyle mam do powiedzeniaw tej kwestii

_________________
Hardcore Pride
Oldsmobile 98 Regency 403cui '79


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 12, 2004 12:34 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lis 15, 2003 10:18 pm
Posty: 2022
Lokalizacja: ciechanów/w-wa
Tapicera po prostu miodzio... nawet kolorek troche do miodku podobny :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sie 30, 2004 8:00 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC

Dołączył(a): Wt cze 22, 2004 2:15 pm
Posty: 897
Lokalizacja: Poznań…
juras napisał(a):
ech..wspomnienia z mlodosci..obadwa auta mialy ten 350 mlyn co jest po prostu nie do zabicia..zreszta poszedl mi cylinder w caprice a ja na 7 miu garach jeszcze przez miesiac jezdzilem do pracy na limo..potem opchnalem kumplowi za $50 i on tez jeszcze z miesiac tak na tych 7 cylindrach..pojechal w koncu na zlomowisko i go tam zostawil bo hamulce poszly...silnik nadal jezdzil hihihi..ale wracajac do waszych fur, ja jestem mile zaskoczony poziomem wykonania u was. a ten lead sled elbombino tez arcydzielo..no no no, uklon w strone rodakow od jurasa 8)


Aż płakać mi się chce Caprice za $50, a po miesią…cu na złomie bo hamulce poszły. W Polsce takiego klasyka by się naprawiało z pewnością… jeszcze nieraz... 8)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sie 30, 2004 8:38 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 24, 2003 1:41 pm
Posty: 337
Lokalizacja: Warszawa
Kurde, zupełnie inne realia od naszych :] Takie furki jak u nas maluchy czy inne graty... :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt sie 31, 2004 12:37 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC

Dołączył(a): Śr mar 17, 2004 2:39 am
Posty: 1602
Lokalizacja: Wwa
Juras moj guru, moze Ty bedziesz znal odpowiedz na trapiace mnie i Walkera pytanie. Otoz Bel Air Tomka ma pod maska cylindrowe rzedowe 4,1 zblokowanego z 3 biegowym manualem w kierownicy. Silnik jak na taka fure nie za duzy, zle w dobrym stanie. Jednakze nie bulgocze jak porzadny vee eight i nie ma automatu, ktory akurat tu by sie przydal. Pytalem sie paru mechanikow, czy jesli by znalezc chevroletowskiego small blocka 5,7 zblokowanego z autmatem to czy bylby duzy problem z przelozeniem silnika. Wszyscy mowili, ze nie, ale w sumie specjalistami nie byli. Jeden byl specjalista i powiedzial, ze moze byc niezbyt latwo, bo wersje z szeciocylindrowcami mogly miec inna rame niz te do wiekszych vee eightw. Wiesz cos o tym, albo jakos mozesz to sprawdzic? Bylbym wdzieczny. :wink:
Pozdro

_________________
http://www.flickr.com/photos/51821382@N00//
http://www.syndrom.fotolog.pl

SzacunekLudziLasu


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt sie 31, 2004 12:52 am 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn kwi 14, 2003 2:31 pm
Posty: 193
Lokalizacja: Warszawa
smiem twierdzic ze rama jest taka sama, mocowania poduszek pod silnik moga byc w roznych miejscach, ale nadal to ta sama rama, u mnie po zamocowaniu poduszek silnika pozostaje jeszcze kilka otworow ktore zapewne da sie "wykorzystac" wlasnie do celow montazu innych silnikow, a ze ramy mamy takie same wiec.... 8)

wg mnie wiekszych problemow nie bedzie - chociaz jak juz kiedys mowilem chetnie obejze na zywo sprzeta, bo na razie tylko w modlinie udalo mi sie z zewnatrz oblookac , zawsze cos moze mi sie w oczy rzuci, w sumie znam to prawie na pamiec 8)

_________________
.- kropka kreska zdjęcie pieska


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt sie 31, 2004 2:00 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC

Dołączył(a): Śr mar 17, 2004 2:39 am
Posty: 1602
Lokalizacja: Wwa
ok, wielkie dzieki za info dla was obu. Z tym swapem to na razie dalekie plany, wiec nie ma pospiechu :wink:
A co do tego V8, to moc razcej gra zadna role tutaj, bo bel sluzy tylko i wylacznie do powolnego cruzingu, a duza moc przy opnach 185 (seryjnie byly 225) bylaby wrecz niebezpieczna. Chodzi tylko o bulgot semki i automat. No i z tego co slyszalem dobrze wyregulowany small block (oczywiscie nie podkrecony) mniej wiecej tyle samo co takie 4,1 litra R6, bo taki wiekszy silnik jest po prostu mniej wysilony. Jesli sie myle to mnie poprawiajcie, ale tal mi mowil pewien wlaciciel Camaro, ktory teraz ma V8, wczesniej mial V6 i mowi, ze roznicy w spalaniu przy spokojnej jezdzie nie ma za bardzo.

_________________
http://www.flickr.com/photos/51821382@N00//
http://www.syndrom.fotolog.pl

SzacunekLudziLasu


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt sie 31, 2004 9:05 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lut 22, 2002 1:00 am
Posty: 2589
Lokalizacja: W-wa
juras napisał(a):
a jak u was z cenami za top notch paint job..np. czarna perla kilkuwarstwowa z podkladem fioletowym [zeby byl czarny ale w switle mial fioletowe podblyski] i na to z 8 warstw czystego lakieru..bez zaciekow, 'pomaranczowej skorki' i wybuffwane na glanc tak gleboki w ktory mozna wejsc. ile by bylo za taki paint job u specjalisty u was? tutaj to za 7-9 patykow us moze bym znalazl ale trzeba by szukac za taka cene na powyzszy job. a ile by bylo ekstra za plomienie na blotnikach/masce?..mysle o ghost flames, czyli takie subtelne np. ciemnoniebieskie wchodzace we fiolet


Ogolnie jesli chodzi o malowanie to i tutaj fure mozesz pomalowac za 3tys zlotych albo i za 10 tys. ja dwa lata temu za polozenie czarnej perły na Malibu zaplacilem z poprawkami blacharskimi 3 tys zl, z tym ze niebyla to jakas super rewelka 10 warstwowa. Kameleony mozna juz klasc za 6-8 tys zl wiec sadze ze jak bys sie uparł to sadze ze taki bardzo gleboki kilkuwarstwowy lakier by Ci mogli tyle samo policzyc.
Co do airbrusha to najlepiej spytaj sie <a href="http://www.lowrider.pl/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=74">Coole</a> z naszego forum, on maluje airbrushem

_________________
http://www.chromowane.pl/ - CHROMOWANE.pl - felgi szprychowe OG Wire Wheels, opony z białym pasem, zawieszenia hydrauliczne i pneumatyczne HOPPOS
Chevy Belair 1973 Lowrider


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt sie 31, 2004 9:36 am 
Offline
OG MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sie 04, 2003 4:48 pm
Posty: 3301
Lokalizacja: Z Dupy Maryny
juras napisał(a):
a jesli ktos moglby mi podac odpowiedz do mojego poprzedniego pytania [koszt u was za full tapicerke/rodzaj pomalowania jak opisalem] tyczacego sie mojego stuebakera bylbym tez wdzieczny bo ja serio zacznam mysec czy ni oplacaloby sie bardziej u was go zrobic widzac po waszych brykach ze jakosc roboty w polsce tez jest wysoka. pytam oczywiscie o ceny w przyblizeniu..a w ogole to chyba dam to pytanie na wlasciwsze forum bo pewnie jest takie tu.. shit, gdyby duzo taniej by bylo niz tu to nawet z kosztem za statek, mogloby sie duzo bardzij oplacac.. prestiz takigo co by u was mi go zrobil wzrosl by chyba tez bo malo chyba u was takich bryk i staraliby sie wiecej niz warsztat tutaj by wyszlo cacy.


Zapytam znajomego malarza, ale koszt pomalowania liczac ze stud jest gabarytami podobny do garbusa, no i te osiem warstw wyjdzie w zakresie 4 tys złoty do 10 tyś. To sa moje przyblizone kosztorysy ale dowiem sie dokładnie. Wydaje mi sie ze napewno nie wiecej niz 10 tyś.

_________________
Obrazek
"Nie dyskutuj nigdy z idiotą…, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..."


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt sie 31, 2004 9:52 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So kwi 17, 2004 3:13 pm
Posty: 4807
Lokalizacja: CHorzów
Juras gdybys chcial airbrush flames to okolo 100$ za jeden element u mojego znajomego..dosc dobrze robi.
A co do malowania calego samochodu to okolo 1tys$-1,5tys.$ juz tak dobrze u znajomego mojego ojca. :)

_________________
Hardcore Pride
Oldsmobile 98 Regency 403cui '79


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt sie 31, 2004 6:24 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So kwi 17, 2004 3:13 pm
Posty: 4807
Lokalizacja: CHorzów
1$=około 3,65zł :)

_________________
Hardcore Pride
Oldsmobile 98 Regency 403cui '79


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Śr wrz 01, 2004 7:12 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lut 22, 2002 1:00 am
Posty: 2589
Lokalizacja: W-wa
juras napisał(a):
a na razie walker nie znalazlem ani jednej bel air z twojego rocznika na sieci. wyglada na to ze musiala byc najrzadsza z tych siostrzanych modeli [impala, caprice.bel air] w tych latach. gdy zalatwie inne podobne requests innym ktorym obiecalem pomoc, to sam podzwonie po kilku miejscach co do tego przeszczepu mlyna. aha, walker i rafi, przy okazji przelecialem przez strone miejsca za to, gdzie sprzedaja przebudowane mlyny. midzy innym do bel air ['70-'74]i okazuje sie wiec ze w tych rocznikach musialy byc fabrycznie montowane 454ki bo mial 7.4 ltr mlyny do twojej [a to chyba jest wlasnie 454 choc kiepsko stoje z przeliczeniami na litry]. to tylko tak dla wiadomosci podaje bo jak pisal rafi juz wyzej , nie sukacie silnika z wielkimi jajcami.


jesli chodzi o BelAiry z 73 roku sa rzadko spotykane, moja wersja jest jeszcze na kanade (ma licznik w km, a poza tym ogrzewanie niezle daje - nawet w lato :) )
co do podmianki silnika to sa jeszcze dalekie plany, bo silniczekjest w bardzo dobrym stanie i szkoda go z Bela wyciagac, no chyba zebym wtrynił tam z jakies cacko z summita.

_________________
http://www.chromowane.pl/ - CHROMOWANE.pl - felgi szprychowe OG Wire Wheels, opony z białym pasem, zawieszenia hydrauliczne i pneumatyczne HOPPOS
Chevy Belair 1973 Lowrider


Ostatnio edytowano Śr wrz 01, 2004 11:56 am przez Walker, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 246 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL