juras napisał(a):
a na razie walker nie znalazlem ani jednej bel air z twojego rocznika na sieci. wyglada na to ze musiala byc najrzadsza z tych siostrzanych modeli [impala, caprice.bel air] w tych latach. gdy zalatwie inne podobne requests innym ktorym obiecalem pomoc, to sam podzwonie po kilku miejscach co do tego przeszczepu mlyna. aha, walker i rafi, przy okazji przelecialem przez strone miejsca za to, gdzie sprzedaja przebudowane mlyny. midzy innym do bel air ['70-'74]i okazuje sie wiec ze w tych rocznikach musialy byc fabrycznie montowane 454ki bo mial 7.4 ltr mlyny do twojej [a to chyba jest wlasnie 454 choc kiepsko stoje z przeliczeniami na litry]. to tylko tak dla wiadomosci podaje bo jak pisal rafi juz wyzej , nie sukacie silnika z wielkimi jajcami.
jesli chodzi o BelAiry z 73 roku sa rzadko spotykane, moja wersja jest jeszcze na kanade (ma licznik w km, a poza tym ogrzewanie niezle daje - nawet w lato
)
co do podmianki silnika to sa jeszcze dalekie plany, bo silniczekjest w bardzo dobrym stanie i szkoda go z Bela wyciagac, no chyba zebym wtrynił tam z jakies cacko z summita.
_________________
http://www.chromowane.pl/ - CHROMOWANE.pl - felgi szprychowe OG Wire Wheels, opony z białym pasem, zawieszenia hydrauliczne i pneumatyczne HOPPOS
Chevy Belair 1973 Lowrider