Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest N mar 29, 2020 8:22 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




   [ Posty: 268 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona
Autor Wiadomość
Napisane: Śr lip 18, 2012 7:36 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 04, 2002 1:30 pm
Posty: 2721
Lokalizacja: W-WA
Obrazek

Oponki leżą jak się należy, chociaż trochę mi brakuje tego naciągu jak przy 155. Żeby nie było za pięknie, jedna felga zaczęła przepuszczać powietrze szprychami, więc dostała dętkę od widlaka i trzyma jak powinna ;)

Z ostatnich ciekawostek - trochę mnie poniosło i zesmażyłem prawie nowego agieema, ale dzięki temu odkryłem fajny oldskulowy warsztat na Ochocie, w którym za kilkadziesiąt złotych stary fachura robi cuda z bateriami.

Przed:
Obrazek

Po:
Obrazek

Ponieważ moje samochody zawsze starają się odsłaniać kolejne usterki szybciej niż nadążam je usuwać, również i tym razem lincoln mnie czymś zaskoczył. Będę wdzięczy za wszelkie porady odnośnie usunięcia tej niedogodności:

Obrazek

_________________
riding this 'til the wheels fall off


Góra
   
 
Napisane: Śr lip 18, 2012 8:28 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7745
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
albo sylikon albo nowy klosz...
A co do baterii - fajnie zrobiona choc widok Orzecha siedzacego pod macha w trakcie jazdy, robiacego za lacznik i kleme byl weselszy

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
   
 
Napisane: Śr lip 18, 2012 9:43 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 04, 2002 1:30 pm
Posty: 2721
Lokalizacja: W-WA
bardziej podoba mi się jednak opcja z silikonem... znowu czas podłubać...

_________________
riding this 'til the wheels fall off


Góra
   
 
Napisane: Cz lip 19, 2012 2:58 pm 
OG MEMBER

Dołączył(a): Pn lip 14, 2008 9:48 am
Posty: 1544
Lokalizacja: Sulejówek k/W-wy
Ja bym (chociaż może się to wydawać barbarzyństwem) zrobił kilka dziurek od spodu w obudowie reflektora tam gdzie nie ma odblasku.
To, że silikonem to potraktujesz nie spowoduje, ze wilgoć nie wejdzie do środka a tyle, że z niego nie wyjdzie.
Możliwe, ze obecnie oryginalne odpowietrzenie reflektora jest zapchane, właśnie daje taki efekt.

_________________
samochody:
Chevy Blazer K5 79r. 327cui - projekt w trakcie
Chevy Caprice - szczur
------------------------
www.detroitiron.pl/forum

www.grusgarage.pl


Góra
   
 
Napisane: Cz lip 19, 2012 3:59 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7745
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
grusiak napisał(a):
Ja bym (chociaż może się to wydawać barbarzyństwem) zrobił kilka dziurek od spodu w obudowie reflektora tam gdzie nie ma odblasku.
To, że silikonem to potraktujesz nie spowoduje, ze wilgoć nie wejdzie do środka a tyle, że z niego nie wyjdzie.
Możliwe, ze obecnie oryginalne odpowietrzenie reflektora jest zapchane, właśnie daje taki efekt.


Zacna idea. Byle dziurki były w najniższym punkcie .. a jak sie nie da to zrobic ten najniższy punkt ;) i juz.

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
   
 
Napisane: Cz lip 19, 2012 7:08 pm 
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lip 28, 2009 11:32 pm
Posty: 491
Lokalizacja: Min„sk Mazowiecki
Albo jakoś od środka jeśli już wiercić.. Bo przy myciu pod ciśnieniem będziesz sobie wchapywał wodę do środka..
Grusiak, reflektory mają odpowietrzenie od zewnątrz?
Wydaje mi się, że jakiś mały otworek od strony żarówki..

_________________
Dodge Aries LE 89r http://flamingwheels.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=5890
Jeep ZJ 5.9 98r. http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=31184&start=0
H-D XLH 04r itp...


Góra
   
 
Napisane: Cz lip 19, 2012 8:38 pm 
OG MEMBER

Dołączył(a): Pn lip 14, 2008 9:48 am
Posty: 1544
Lokalizacja: Sulejówek k/W-wy
Czasem po bokach na górze są takie niby wentylki - plastikowa rurka zagięta w dół. Wygląda to czasem jak kawałek po odlewie, ale to odpowietrzenie. Od tyłu jak masz żarówkę, to najczęściej jest albo szczelne zamknięcie/pokrywka, albo w gumy kondonik. Jeśli widać żarówkę i kostkę, to również może być przyczyna nadmiernego zbierania się wilgoci i skropleń na kloszu.

_________________
samochody:
Chevy Blazer K5 79r. 327cui - projekt w trakcie
Chevy Caprice - szczur
------------------------
www.detroitiron.pl/forum

www.grusgarage.pl


Góra
   
 
Napisane: Cz lip 19, 2012 9:18 pm 
OG MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 07, 2006 5:51 pm
Posty: 1481
Lokalizacja: Poznań/ Ostrów Wielkopolski
Z kolei renowacja kloszy nie jest jakoś mega droga - na pewno nie tyle co nowy klosz, a położą powłokę sreberka i skleją należycie ;) zawsze można by się dogadać czy by nie rozkleili i skleili na nowo.

Przykładowo z Google. W W-wie też troche powinno tego być...
http://www.reflektory.autogamma.pl/index.php/uslugi
allegro.pl/avensis-passat-mercedes-rege ... 18479.html

_________________
'82 Mustang 5.0
ex. '85 Ford Mustang 2.3l


Góra
   
 
Napisane: Pt lip 20, 2012 9:27 am 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 04, 2002 1:30 pm
Posty: 2721
Lokalizacja: W-WA
dzięki chłopaki, będę kombinował. na zdjęciu tego nie widać, ale tam się normalnie zebrała woda w tym kloszu. postał pod chmurą kilka dni i taki efekt.

_________________
riding this 'til the wheels fall off


Góra
   
 
Napisane: Śr sie 08, 2012 10:20 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 04, 2002 1:30 pm
Posty: 2721
Lokalizacja: W-WA
No i jedziemy z kolejną zagadką. przednia pompa praktycznie przestała pompować. po ostatnich zabawach w Radomiu.

Od tamtego czasu pracuje tak:


klip kręciłem kartoflem HD, w dodatku leżąc na boku, ale jak się przyjrzeć, to widać, że rzyga olejem ze środkowego złącza. moim zdaniem nie na tyle, żeby aż tak spowolnić pracę (przy 60V potrzebuje 5-6 "pstryknięć", żeby dojść do lock-upu. normalnie po pierwszym odrywa się od ziemi).

Podpowiedzi:
- akumulatory naładowane na full (tył chodzi jak marzenie)
- pompa zalana do pełna świeżutkim olejem HL-32 (było ok 30%, resztę zostawiłem w Radomiu)
- silnik pompy wymieniony na początku sezonu (co oczywiście nie wyklucza awarii)

Jakieś typy? Co jeszcze sprawdzić? (oczywiście poza uszczelnieniem połączeń)

_________________
riding this 'til the wheels fall off


Góra
   
 
Napisane: Cz sie 09, 2012 8:01 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7745
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Chrome N Paint Custom Shop zaprasza na warsztat :=D (nie)tanio, (nie)szybko, (nie)solidnie
1. Co z tego, ze amsz naładowane akumulatory jak one tlyko za balast robią
2. Może masz zapowietrzoną pompę
3. Wiesz czym są nieszczelności w hydraulice silowej. Koniecznie trzeba je wyeliminować.

Tak sobie gdybam bo nie mam dźwięku w pracy i nie słysze jak działa pompa. Jak będę w domku to obdłucham

edit

Obsłuchałem. Szczerze? Jak odpowietrzenie niewiele pomoże i danie DOBREGO prunda też = czeka Cie znowu zmiana motura :D

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
   
 
Napisane: Cz sie 09, 2012 10:11 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 04, 2002 1:30 pm
Posty: 2721
Lokalizacja: W-WA
odczep się już od tego prunda ziom :=D
tył zapierdziela na tych samych bateriach a Ty mi o prundzie tylko. akurat teraz to nie w tym rzecz skoro na tych samych bateriach tylne pompy cisną jak złoto. wiem, że chcesz mi sprzedać 10 AGMów, ale daj mi trochę siana pozbierać ;)

jutro poprawię łączenia węży, odpowietrzę pompę i zobaczymy. jak nie pomoże, to szykuj warsztat Chrome N Paint Custom Shop na weekend!

_________________
riding this 'til the wheels fall off


Góra
   
 
Napisane: Pt sie 10, 2012 7:23 am 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7745
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Warsztat przyszykowany.
Oj dobra dobra. MI podobnie dupa chodziła po Radomiu. Do czasu naładowania.
Sprawdź jeszcze łączenia przewodów np tego idacego do silnika :)
Jak nie to, nie odpowietrzenie, nie uszczelnienie to pozostaje Ci na krótko podpiąć AGMa co masz pod maską - zoabczysz jak na 12V chodzi. Jak nie to. to masz problem :)

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
   
 
Napisane: Pn wrz 03, 2012 11:25 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 04, 2002 1:30 pm
Posty: 2721
Lokalizacja: W-WA
dobra, silnik naprawiony i zajeżdżony jeszcze raz. za to zabawę mieliśmy z Orzechem przednią. parę fotek z netu:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

także, jakby ktoś ciągnął jakieś graty hydrauliczne z BMH czy Hopposa, to dawajcie znać ;)

_________________
riding this 'til the wheels fall off


Góra
   
 
Napisane: Pn wrz 03, 2012 11:33 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt cze 11, 2002 1:00 am
Posty: 4062
Lokalizacja: L.pl
Jakieś promocje w Kerfurze były? To siakaś zorganizowana akcja czy po bułki pojechaliście? Bo ja ostatnio mocno nie w temacie jestem...


Góra
   
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
   [ Posty: 268 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL