Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Wt mar 19, 2024 6:35 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz gru 15, 2011 6:54 am 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 180
Siema.
Skoro bel już jest na głównym stanowisku dowodzenia i trochę nawet zaczął się rozbierać, chyba czas założyć temat :=D
Ale na początek trochę historii.
Od dłuższego czasu rozglądałem się za bazą na rat roda, kumpel dał znać, że wie gdzie "za stodołą" stoi fajny sprzęt. Pojechałem obejrzałem i kupiłem :) Jednak od dziecka chciałem mieć lowridera i bel coraz bardziej zaczynał mi się podobać jako lowrider, jakiś czas się zastanawiałem i będzie lowrider :D
W jakim jest stanie każdy widzi. Jeśli chodzi o plany to na pewno teraz głównym założeniem jest go "naprawić". Co do
zawieszenia, może nie każdy będzie zadowolony, bo na 90% będzie to air. Ma być to fura do codziennej jazdy, a poza tym nie chcę opóźniać projektu o rok przez hydro. Jak się nim nacieszę, wtedy zawsze będzie można zmienić :wink:
Dobra, trochę fot.

Miejsce spoczynku
Obrazek

Po wstępnym umyciu
Obrazek
Obrazek

No i stanowisko pracy, jeszcze trochę tymczasowy bałagan. Wciągnięcie go tam to była masakra, miałem do dyspozycji tylko pas i klamrowałem chyba z 2h...
Obrazek

Po wywaleniu kanap i wykładziny
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na szybko sprawdziłem młotkiem i śrubokrętem i jest do czego spawać :D
Ogólnie projekt zajmie dużo, dużo czasu i pieniędzy, ale banan z mordy nie schodzi mi to tej pory :=D
Wszystkie zdjęcia wrzucam tu: https://picasaweb.google.com/kuba9449/BelAir#


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz gru 15, 2011 7:47 am 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 10, 2009 10:03 pm
Posty: 269
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pacjent w ciezkim stanie :wink: ale z duzą wytrwałoscią na pewno go ocalisz i jeszcze bedzie sssuuunal po naszych drogach,powodzenia w cieciu gieciu i spawaniu :=D

_________________
Najlepszy środek na rdze to środek maski.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz gru 15, 2011 9:50 am 
Offline
OG MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 07, 2006 5:51 pm
Posty: 1467
Lokalizacja: Poznań/ Ostrów Wielkopolski
A czemu miałby być opóźniony o rok przez hydro? Wszyscy zaraz pewnie zaczną wypytywać ;) jeżeli chcesz go doprowadzić do stanu jeżdżenia i potem ściągać rame do wrapowania i do założenia całego sprzętu to nie wiem czy nie minie się to z celem...

_________________
'82 Mustang 5.0
ex. '85 Ford Mustang 2.3l


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz gru 15, 2011 9:59 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Wiesz dobrze, że i tak nie da rady jeździć nim na codzień. A jak będziesz chciał to Ci zmontuje tak hdyro, ze nawet nei bedziesz czuł, ze je mas zpoza tym pięknym jękiem pomp i szybką pracą zawiasu.
Z resztą sam widzisz ile czeka Cię roboty - budowa samochodu od podstaw. Tak w ogóle lowrider an air to nie lworider.
Do Air i tak bys musiał przerobić trochę ramę wiec jeden pies. Będe na wiosnę robił swoją to podrzuć mi .. machnie się dwie od razu :D
Z blacharą bedziesz miał od groma roboty, z tmy Ci sie zejdzie a nie z przeróbkami pod hydro ;)
Ok mniejsza z tym.
Cieszę się, ze tutaj trafił ten Bel. Jest kozacką bazą.
Trzymam kciuki

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz gru 15, 2011 11:13 am 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr sie 29, 2007 11:58 am
Posty: 361
Lokalizacja: Radom
ooo qrde, masz jaja chlopaku! Niezle wyzwanie :)
Nie wiem, czy jest sens robic z tego lowridera, moze lepiej ratowego lowridera.
Ale generalnie zycze powodzenia :)

_________________
50 Buick Custom
54 Chevy Custom
66 Buick Electra
69 Caddy conv.
71 Olds Cutlass
80 Corvette

[url]http://www.SpeedShop.pl[/url] [i]A Customized Anything Is Better Than Stock Something[/i]


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz gru 15, 2011 11:22 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Wiesz Wojciechu kochany ale robienie z '58 czegoś ratowego to już świętokradztwo

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz gru 15, 2011 12:40 pm 
Offline
OG MEMBER

Dołączył(a): Pn lip 14, 2008 9:48 am
Posty: 1530
Lokalizacja: Sulejówek k/W-wy
A myslałem, ze moje auto to wyzwanie :)
Gratuluje i trzymam bardzo mocno kciuki ! :)

_________________
samochody:
Chevy Blazer K5 79r. 327cui - projekt w trakcie
Chevy Caprice - szczur
------------------------
www.detroitiron.pl/forum

www.grusgarage.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz gru 15, 2011 4:36 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 180
GreyD napisał(a):
A czemu miałby być opóźniony o rok przez hydro? Wszyscy zaraz pewnie zaczną wypytywać ;) jeżeli chcesz go doprowadzić do stanu jeżdżenia i potem ściągać rame do wrapowania i do założenia całego sprzętu to nie wiem czy nie minie się to z celem...

Wiesz, nigdy nie robiłem hydro ani ramy pod hydro. Chodzi o to, że chcę się najpierw nim nacieszyć i jeśli przetrwa u mnie dłużej to po jakimś czasie ewentualnie wrapowanie ramy i zakładanie hydro. :wink:
ALPAChino napisał(a):
Wiesz dobrze, że i tak nie da rady jeździć nim na codzień. A jak będziesz chciał to Ci zmontuje tak hdyro, ze nawet nei bedziesz czuł, ze je mas zpoza tym pięknym jękiem pomp i szybką pracą zawiasu.
Z resztą sam widzisz ile czeka Cię roboty - budowa samochodu od podstaw. Tak w ogóle lowrider an air to nie lworider.
Do Air i tak bys musiał przerobić trochę ramę wiec jeden pies. Będe na wiosnę robił swoją to podrzuć mi .. machnie się dwie od razu :D
Z blacharą bedziesz miał od groma roboty, z tmy Ci sie zejdzie a nie z przeróbkami pod hydro ;)
Ok mniejsza z tym.
Cieszę się, ze tutaj trafił ten Bel. Jest kozacką bazą.
Trzymam kciuki

Na co dzień, oczywiście nie zimą i podczas kiepskiej pogody, po za tym nie widzę przeciwwskazań :wink:
Do air przeróbki są minimalne w porównaniu do hydro. Poza tym jest jeszcze kwestia finansowa, nie żebym oszczędzał każdy grosz, bo to nie taki projekt, ale jednak jest spora różnica między "wymarzonym air" i "wymarzonym hydro", że tak to ujmę.
Ale kwestia zawieszenia nadal jest otwarta i "wyjdzie w praniu" :=D


Ogólnie, dzięki za wsparcie duchowe :=D


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz gru 15, 2011 5:22 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt kwi 27, 2010 4:07 pm
Posty: 418
Lokalizacja: Warszawa
Oj fajnie by by było z hydro ale teraz najfajniej będzie jak sie ruszy o własnych siłach. Życzę dużej prędkości w pracach. cudo i fajnie że w tym dziale :devil:

_________________
"...Mówiąc gdyby nawet pękł tu wał,
to ja dalej będę sobie gnał"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz gru 15, 2011 5:35 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 10, 2009 10:03 pm
Posty: 269
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
czeka Cie duzo spawania i giecia blachy,musisz robic to etapami zeby buda nie straciła geometrii,widze ze brakuje szyby,nie bedzie problemu z dostaniem jej?

_________________
Najlepszy środek na rdze to środek maski.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz gru 15, 2011 5:51 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 09, 2011 1:23 pm
Posty: 250
Od paru gdz patrzę :o na te fotki i powiem ,,k@źwa, ile tu roboty, od czego zacząć..." nie wiem czy jesteś szalony czy tak nagrzany na ten projekt... Jedno natomiast jest pewne, jesteś pozytywnie zakręcony :D
Wytrwałości w pracach
pozdr

_________________
kecaj73, motoold
Na całym świecie człowiek szuka różnych ułatwień, aby... nie wychodzić z domu. W Ameryce zrobiono wszystko, aby nie wysiadać z samochodu.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz gru 15, 2011 7:13 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 03, 2008 4:27 pm
Posty: 1649
Lokalizacja: Dą…browa Górnicza
No ja ostro będę kibicował projektowi bo '58 to mój ulubiony rocznik :D Jednak moje zdanie na temat zawieszenia jest takie. TYLKO I WYŁĄCZNIE HYDRO!! '58 nadaje się tylko i wyłącznie na cruisera więc zestaw streetowy i wzmocnienie stress pointów to nie taka wielka kasa w porównaniu z tym co będzie czekało Cię przy np. chromowaniu :D Streetowy zestaw 4 chromowanych pomp to 1550$, ale można zawsze zacząć od dwóch co wyniesie Cię mniej niż 1000$ ;) Tak czy siak jeśli się nie poddasz to czuję, ze będzie się działo w tym temacie! :D

_________________
"Wars come and go but my soldiers stay eternal" - Tupac Amaru Shakur

"On the seventh day God created the HEMI"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz gru 15, 2011 7:17 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 29, 2008 8:01 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Barwice - PL ; Peterborough - UK
:lol2: projekt mega wyzwanie :D
gratuluje decyzji i życzę wytrwalości :devil:

_________________
Daniel
ex Chevy Camaro LS1 5.7 V8
ex Chevy Caprice 5.0 V8


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt gru 16, 2011 9:28 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 180
Dzięki, dzięki :D
Szybę przednią idzie dostać za wodą. Z zawieszeniem zobaczymy.
Sam jestem ciekaw do jakiego etapu uda mi się wytrwać :=D Przez jakiś czas jeszcze nie będę miał czasu grzebać przy nim całymi dniami więc prace mogą postępować powoli, ale prędzej czy później się to zmieni i będzie robiony 24/7 :=D


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz gru 22, 2011 12:32 am 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Pt lis 21, 2008 3:45 pm
Posty: 53





Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL