Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Śr gru 11, 2019 6:53 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




   [ Posty: 296 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona
Autor Wiadomość
Napisane: Pn wrz 17, 2018 10:39 am 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lut 22, 2002 1:00 am
Posty: 2590
Lokalizacja: W-wa
Krzychu, pełen szacun. Fura jest przekotem !

Ważna sprawa. Jak będziesz u Wasyla, to sprawdźcie ile zwoi mają sprężyny, bo jeśli CF obciął tylko 1-2 zwoje, to za mało, z tego względu, że masz tam teraz sprężyny oparte na powerballach i na cupsach, przez co fura tak wysoko stoi. Trzeba tam ciachnąć tak, żeby były 4 zwoje, wtedy bryka ładnie będzie leżała. Musiałby tylko Wasyl sprawdzić czy wał napędowy za bardzo nie będzie przy takim obniżeniu nie będzie za bardzo wysuwał się ze skrzyni. Trzeba to sprawdzić.
Bo teraz tył prawie, że jak stockowo siedzi, a gleba by mu się przydała jak psu buda :)

Z przodu tak samo, sprawdzić ile cm od ziemi jest micha olejowa i dół ramy, i przyciąć sprężyny tak, aby odległość po przycięciu przy całkowitym opuszczeniu była z 4-5cm. Oczywiście zostawić nie mniej niż 4 zwoje, żeby za twarde zawieszenie się nie zrobiło. Oczywiście przy podskokach trzeba uważać wtedy, żeby nie przypierdzielić michą o ziemię.

Fura hopperem nie jest, więc nie tak długie sprężyny nie są konieczne.

_________________
http://www.chromowane.pl/ - CHROMOWANE.pl - felgi szprychowe OG Wire Wheels, opony z białym pasem, zawieszenia hydrauliczne i pneumatyczne HOPPOS
Chevy Belair 1973 Lowrider


Góra
   
 
Napisane: Pn wrz 17, 2018 6:30 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 08, 2005 7:53 am
Posty: 1327
Lokalizacja: Cin Cin Konstancin
Dzięki Tomasz :=D

Dzisiaj miałem jechać do Wasyla, ale zadzwonił i szczerze powiedział, że nie ma sensu fury do niego dostarczyć bo nie uda mu się ją na szybko ogarnąć. Jest obłożony pracą.
Super że dał znać :), ale teraz szukam elektryka, który zrobi całą instalację. Więc jak kogoś polecacie dajcie namiary.

Jeszcze u Wasyla się pojawię z półosią więc pewnie i odnośnie sprężyn się z nim skonsultuję 8) bo faktycznie za wysoko siedzi.

Jak wracaliśmy ze spociwa niedzielnego to zaczęło mi coś metalicznie obcierać...wydaje mi się, że to cylinder:
Obrazek

Obrazek
więc pewnie cięcie się szykuje i dorabianie takich fajnych osłon.
Z drugiej strony wygląda to spoko, tutaj za mało zostało wycięte.
Obrazek

_________________
1969 Buick Electra 225 Convertible
http://www.electra69.pl


Góra
   
 
Napisane: Pt wrz 21, 2018 6:31 am 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7745
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Heheh a ten fagumit na trytytce to takie zabezpieczenie przewodu :D ??
Strasznie tam brzydko u brudno masz :) Mówię o ramie. Tak, zdnecydowanie więcej podłogi trzeba wyciąć. Tylne siłowniki mocno pracują na boki, więc muszą mieć spory zapas.
I widać od razu, że masz za długie sprężyny bo cylindry nie siedzą w bagażniku tylko pod podłogą. CHociaż dwa zwoje dziabnąć, żeby te 5cm poszły do góry.

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
   
 
Napisane: Cz paź 04, 2018 7:00 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 08, 2005 7:53 am
Posty: 1327
Lokalizacja: Cin Cin Konstancin
No też widzę, że za wysoko siedzi auto. Brudno hmm no trochę jest tam syf, ale kto tam zagląda:P
Dobra to wycinam w takim razie większy element podłogi.

_________________
1969 Buick Electra 225 Convertible
http://www.electra69.pl


Góra
   
 
Napisane: Pn paź 08, 2018 2:06 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lut 22, 2002 1:00 am
Posty: 2590
Lokalizacja: W-wa
sprężyny tnij :D

_________________
http://www.chromowane.pl/ - CHROMOWANE.pl - felgi szprychowe OG Wire Wheels, opony z białym pasem, zawieszenia hydrauliczne i pneumatyczne HOPPOS
Chevy Belair 1973 Lowrider


Góra
   
 
Napisane: Cz paź 11, 2018 6:20 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7745
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
A po co podłogę? O podlogę cos trze? nie wydaje mi sie po tym co widze na fotkach. O kielich owszem ale jego za wiele to nie wytniesz już :P
A sprężyny dziabaj jak najbardziej :D

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
   
 
Napisane: Wt paź 16, 2018 8:42 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 08, 2005 7:53 am
Posty: 1327
Lokalizacja: Cin Cin Konstancin
ALPAChino napisał(a):
A po co podłogę? O podlogę cos trze? nie wydaje mi sie po tym co widze na fotkach. O kielich owszem ale jego za wiele to nie wytniesz już :P
A sprężyny dziabaj jak najbardziej :D

Zaznaczyłem na czerwono o co szoruje:)
Obrazek

Tak sprężyny będą ciachnięte ale to na razie nie jest priorytet.

Potrzebuję info:
- jakiej grubości kable stosować do aku (bo obecnie mam chudzinki muzyczne i się grzeją;
- klemy do odłączania aku - jak rozumiem minus minus, ale może jakiś schemat macie.

_________________
1969 Buick Electra 225 Convertible
http://www.electra69.pl


Góra
   
 
Napisane: Śr paź 17, 2018 3:58 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7745
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
A to ten kawałek podłogi jak najbardziej ciach ciach

1. Kable to ja stosowałem 50 i 35 :) Pytanie co znaczy, że sie grzeją. Zawsze będą sie nagrzewać ..
2. Klemy do odłączania aku? Mówisz o jakimś disconnectcie? O co dokladnie pytajesz ?

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
   
 
Napisane: Śr paź 17, 2018 6:28 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 08, 2005 7:53 am
Posty: 1327
Lokalizacja: Cin Cin Konstancin
Sorry źle napisałem nie klemy a hebel! :)

_________________
1969 Buick Electra 225 Convertible
http://www.electra69.pl


Góra
   
 
Napisane: Śr paź 17, 2018 6:35 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7745
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Poka bagaznik i jak idą kable. Na wspólnym minusie o ile taki masz warto dać jeden hebel zeby jednym pyknięciem caly układ rozpiąć.
Ale jak ostatnio sie okazało przekręcane heble potrafią sie nieco stopić / skleić przy zwarciu a wtedy pozostaje rwanie kabli pod napięciem w trakcie pożaru :)
Dlatego przyinwestuj w quick disconnecta takiego jak miał Daniel i jakiego ja mam do Impalali.

Obrazek

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
   
 
Napisane: Śr paź 17, 2018 8:19 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 08, 2005 7:53 am
Posty: 1327
Lokalizacja: Cin Cin Konstancin
Obrazek
Minusy są w głębi na wysokości zawiasów klapy bagażnika.

Masz jakieś sklep z tym quick disconnect?
Generalnie chcę przeciągnąć kabel pod nogi kierowcy, żeby był pod ręką.

_________________
1969 Buick Electra 225 Convertible
http://www.electra69.pl


Góra
   
 
Napisane: Cz paź 18, 2018 9:43 am 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7745
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Ja disconnecty biorę z CCE

Hm zdecydowanie daleko od wszystkiego masz masy. Błąd techniczny :) BO zanim byś wybiegł fury, z trząsącymi rękoma otworzył klapę szukajac zgubionych pod samochodem kluczy i szukajac jakiego kabla, ktorego można urwac to juz dawno byś miał zjaraną fure.
Poszukać trzeba, na pewno w PL będą jakieś zrywalne heble.

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
   
 
Napisane: Cz paź 18, 2018 9:46 am 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7745
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
A tak swoja drogą to poprosze filmik jak to hydro chodzi :) Bo jakos nie widzialem jeszcze nic dobrego ..

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
   
 
Napisane: Cz paź 18, 2018 1:03 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lut 22, 2002 1:00 am
Posty: 2590
Lokalizacja: W-wa
tak, taki quick disconnect dobra sprawa. ja mam u siebie taki hebel mocarny z jakiegoś ciągnika, nigdy nie musiałem go na szczęście użyć, ale też zastanawiam się, czy w razie awarii coś w nim nie zawiedzie, czy nie lepiej by było jednak zainwestować w Quick disconnecta

_________________
http://www.chromowane.pl/ - CHROMOWANE.pl - felgi szprychowe OG Wire Wheels, opony z białym pasem, zawieszenia hydrauliczne i pneumatyczne HOPPOS
Chevy Belair 1973 Lowrider


Góra
   
 
Napisane: Cz paź 18, 2018 1:33 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7745
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Z doświadczenia wiem, że przekręcany hebel potrafi się zgrzać i np nie da sie przekręcic go albo przekręca sie bez skutku bo jest zwarty :D

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
   
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
   [ Posty: 296 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL