Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Pt mar 29, 2024 3:42 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn lut 03, 2014 9:04 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
No i git. Działaj działaj. Zazdroszcze. Też bym sobie cos już posmarkał .. a Impalka ciągle za bałwana robi...

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz lut 06, 2014 7:18 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 180
ALPAChino napisał(a):
a Impalka ciągle za bałwana robi...

Odwilż idzie podobno :P

Obrazek

I druga strona
Obrazek


Z wałem chyba jest coś namotane, bo slip yoke oryginalnie nie występował?
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz lut 06, 2014 9:53 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Wyglada na oryginalny. Pamietak ze to x-frame :)

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: So lut 08, 2014 8:34 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 180
Pamiętam, ale w assembly manualu wygląda zupełnie inaczej, na niektórych fotach zresztą też: http://www.tscross.com/cars/58_impala.html
Możliwe że to była jakaś grubsza rozkmina żeby ten wał spasować ze skrzynią żuka.

Tymczasem zacząłem wycinać łuki kątówką, to zakrawa na masochizm :=D Po weekendzie zacznę się upominać o moją plazmę...

Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N lut 09, 2014 3:16 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N sie 20, 2006 5:02 pm
Posty: 31
Lokalizacja: Poznań…
całą dookoła czy tylko boki robisz??

_________________
M.O.B.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N lut 09, 2014 5:14 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Ładnie CI to idzie. Czym gniesz blachę? bo nie wygląda na gięcie młotem i mocnym zamachem jak u mnie ;)
Ja jak wrócę z "wakacji" lutowych to kupuję sobie jakiś rozpierak hydrauliczny i go przerobię odpowiednio do przygniatania blachy do ramy :)
Z tego co wiem to Kuba chce całą zamknąć. Samych boków nie powinno się - tak jak pisałem swego czasu - wzmocnienie jednego miejsca osłabia drugie. Podwójne wzmocnienie (baaa przy tej grubosci blachy to czterokrotne) pionowych ścian, 8 krotnie osłabia poziome ;) .. a rama może i przy hopkach pracuje w płaszczyźnie "verticalnej" ale przy 3wheelu również w horyzontalnej oraz skręca się.

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N lut 09, 2014 8:44 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 09, 2011 1:23 pm
Posty: 250
y, nie przeszkadza takie wzmacnianie / spawanie blach na nieoczyszczoną pordzewiała ramę ?

_________________
kecaj73, motoold
Na całym świecie człowiek szuka różnych ułatwień, aby... nie wychodzić z domu. W Ameryce zrobiono wszystko, aby nie wysiadać z samochodu.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn lut 10, 2014 12:21 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 04, 2002 1:30 pm
Posty: 2683
Lokalizacja: W-WA
wydaje mi się, że akurat miejsca spawów są oczyszczone, co nie zmienia faktu, że można by to było zrobić ładniej...
wygląda na ładną robotę, a wiem z doświadczenia, że cięcie czwórki kątówką i doginanie do ramy to nie bułka z szynką ;)

_________________
riding this 'til the wheels fall off


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn lut 10, 2014 7:05 am 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 180
Oczywiście, że wzmacnianie na rdzę przeszkadza dlatego cała rama jest dokładnie czyszczona :) Nie cała na raz ale stopniowo wszystko będzie oczyszczone. Zresztą kto spawał tigiem ten wie, że spawanie na rdzę jest wykluczone.
Rama będzie cała owinięta blachą z tego względu o czym napisał ALPAChino. Raz się robi i chcę mieć spokój.
Blachę wyginam na domowej roboty kowadle (czytaj największy pieniek jaki znalazłem i przymocowany do niego dwuteownik) i do tego młotek 2,5kg. Potem na ramie dociągam tylko delikatnie ściskami stolarskimi :) Fakt staram się zrobić jak najdokładniej, ale w sumie pierwszy raz robię coś takiego i się uczę. Któregoś razu zrobię zdjęcia czymś lepszym to będzie można przyjrzeć się bliżej.

Nie mogę nigdzie znaleźć jakiegoś schematu z wymiarami, odległościami mocowań budy. Czeka mnie zrobienie całego tyłu na nowo, a to co tam jest nie nadaje się do zdjęcia wymiarów. Nie wie ktoś gdzie tego szukać?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr lut 12, 2014 4:01 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 17, 2013 9:21 pm
Posty: 9
nieważne jak dziurawy, jak stoi w garażu to i tak wygląda ładnie


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt lut 14, 2014 9:09 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 180
Ostatni update w tym tygodniu :)

Obrazek


Pytanie, część ramy od belki silnika w przód jest sens walić po całości czy tylko pionową ściankę pociągnąć? Tam w sumie dużej masy nie ma.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt lut 14, 2014 10:18 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Na dobrą sprawę tam już nie trzeba wzmacniać. Żadnych obciążeń nie przenosi to miejsce .. poza wagą zderzaka ;)
Zazwyczaj wzmacnia się do tego miejsca z przodu gdzie widzisz łaczenie ... tak na oko 20cm w przód od belki silnika.
Ładnie ładnie :)

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: So lut 22, 2014 9:40 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 180
Ogarnięte sporo małych rzeczy i prawie kielichy, pociągnąłem płat blachy do końca ramy, na pewno nie zaszkodzi. :)
Plazma wróciła z serwisu i robi robotę, teraz wycinanie to sama przyjemność :D


Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz lut 27, 2014 8:24 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 180
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn mar 03, 2014 8:36 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 180
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL