Bardzo łądnie przełuzone wahacze, ale max ile mogłeś. Pamietaj jaki to rocznik. NIe powinien wyglądać jak hopper.
Smoku ma racje z setupem tylko pamiętaj, ze on spuszcza sie zabardzo nad aircraftem (bo to nie jego hajs idzie w ruch). A chyba nie chcesz wydawać 30 tys na samą hydraulike. Dla przykładu zestaw oldshoolowych pomp z Hopposa wyjdzie mnie do Impali 16k więc połowę. W 10-11k zmieścisz się ze zwykłym upgadeowanym streetowym zestawem 4 pomp. Jak zepnie się poślady to ok 7 tys wyjdzie całosć na 2 pompach jeśli nie wymagasz Bóg wie czego - a 2 pompy mogą styknąć do takiej fury pod warunkiem, że ładnie je sie ubierze w bagażniku. Wszystko zależy od tego czego sie chce i jaki hajs chce się przeznaczyć.
Nawet dla samej estetyki i klasyki warto będzie dać 4 streetowe pompy (mogą być wzorowane na oldschoolach). Albo super ubrane 2-3 W zależności czego oczekujesz. Prund powiedzmy 24V dla głowic #11-13 lub 36V dla #8-9.
Wszystko do obgadania. Cylindró za dużych nie musisz dawać bo to zbyt klasyczna fura. Tak na dobrą sprawe podstawowy streetowy setup jednego z lepszych producentów, fajnie ozdobiony w bagażniku zrobi mega robote
Wzmocniłeś wahacze od spodu?
Jak by co w kwestii przeróbek i części mozesz na mnie liczyć. Ciesze sie, ze dobrą decyzje podjąłeś.
A jak chcesz zgasić tych co mówią, ze "na hydro nie da się jeździć" to też coś na to zdziałamy na tyle, ze zamkną się raz na zawsze bo Twoj Chevy będzie jeźdizł bardziej komfortowo niż seryjny
Pozdro
_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider
Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE
WWW.CUSTOM-SHOP.PL