Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Pt mar 29, 2024 3:12 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn mar 03, 2014 8:54 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Pięknie :) !!
Ślinie się jak patrzę na Twoją pracę :] i sam nie mogę się swojej doczekać

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn mar 03, 2014 9:36 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 180
Dzięki.
Nie ma co czekać, trzeba brać się i robić :D



Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt mar 14, 2014 9:05 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 180
No to aktualizacja.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt kwi 01, 2014 8:04 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 180
Czas obrócić ramę :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt kwi 01, 2014 8:11 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Działaj działaj. Oczywiście małe zainteresowanie w temacie bo Lowridery nikogo na tym forum nie interesują ;) . ale idzie Ci super jak na samotną walkę.
Ja za tydzień wracam do mojej :)

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt kwi 01, 2014 9:30 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 04, 2002 1:30 pm
Posty: 2683
Lokalizacja: W-WA
ja tam jestem w szoku, jak schludnie Ci to idzie, zwłaszcza "garażowymi" metodami.

Widzę, że tylne podłużnice pociągnąłeś od nowa, a jak wygląda miejsce łączenia ze starą ramą? To będzie dość newralgiczne miejsce, gdzie trafią naprężenia z masy całego ustrojstwa z bagażnika, więc warto o nie szczególnie zadbać.

_________________
riding this 'til the wheels fall off


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt kwi 01, 2014 9:44 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Tak ale wiesz. Jak zaboksuje calutką ramę wraz z tyłem łącząc całośc jak najdluższymi płatami to naprężenia tych "łączonych" elementów poprostu sie rozejdą po całym pancernym wzmocnieniu :)

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt kwi 01, 2014 11:23 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 04, 2002 1:30 pm
Posty: 2683
Lokalizacja: W-WA
właśnie nie widzę tam "jak najdłuższych płatów". widać niewiele, ale chyba mocowania budy przeszkadzają w pociągnięciu wzmocnień dalej do przodu, a i w tył idą nie za daleko. przerabiałem temat tych podłużnic w oldsie i nawet bez obciążenia było kiepsko...

_________________
riding this 'til the wheels fall off


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr kwi 02, 2014 8:04 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 180
Całkiem logiczne że na forum lowrider.pl nikogo nie obchodzą lowridery :=D

Co do łączenia, jest ono przy mocowaniach budy, które były wycinane żeby wszystko szło z jednego płata blachy. I tak jedna całość idzie od mocowania wahacza dobre 25-30cm za łączenie i od zewnętrznej strony od kielichów też dobre 25cm za łączenie. Dalej nie było sensu tego ciągnąć. Górny płat kończy się trochę wcześniej.

Może nie wychodzi tak schludnie jak bym chciał, ale staram się :) A i walka nie do końca samotna bo czasem pomaga mi brat cioteczny.


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr kwi 02, 2014 8:35 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
kuba9449 napisał(a):
Może nie wychodzi tak schludnie jak bym chciał, ale staram się :) A i walka nie do końca samotna bo czasem pomaga mi brat cioteczny

Ja chciał bym żeby tak schludnie i ładnie mi szło ;)
Chociaż mam wymówkę, że nikt mi nie pomaga :wink:
Już mało zostało :) dawaj dawaj i wrzucaj foty.
Ile blachy Ci poszło?

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz kwi 03, 2014 7:30 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 180
ALPAChino napisał(a):
Ja chciał bym żeby tak schludnie i ładnie mi szło ;)
Chociaż mam wymówkę, że nikt mi nie pomaga :wink:
Już mało zostało :) dawaj dawaj i wrzucaj foty.
Ile blachy Ci poszło?

Ogólnie pomoc nie jest na zasadzie "czterech rąk", tylko np jak ja dłubię przy innym projekcie to on poczyści trochę ramę albo wytnie jakiś element z blachy :) Bardzo to przyspiesza robotę.
Fakt już bliżej niż dalej. I tak trochę wolno to idzie bo grzebię kilka sprzętów na raz.
Blachy poszło jakieś 2,5 arkusza, kupiłem 4 i chyba wystarczy :D


Po przerwie blacharz wraca do działania. Prawa strona podłogi zrobiona, teraz bierze się za bagażnik.
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz kwi 03, 2014 9:33 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 04, 2002 1:30 pm
Posty: 2683
Lokalizacja: W-WA
kuba9449 napisał(a):
Całkiem logiczne że na forum lowrider.pl nikogo nie obchodzą lowridery :=D

Co do łączenia, jest ono przy mocowaniach budy, które były wycinane żeby wszystko szło z jednego płata blachy. I tak jedna całość idzie od mocowania wahacza dobre 25-30cm za łączenie i od zewnętrznej strony od kielichów też dobre 25cm za łączenie. Dalej nie było sensu tego ciągnąć. Górny płat kończy się trochę wcześniej.

Może nie wychodzi tak schludnie jak bym chciał, ale staram się :) A i walka nie do końca samotna bo czasem pomaga mi brat cioteczny.


Obrazek


teraz widzę o co chodzi. na wcześniejszych fotach wyglądało, jakby wzmocnienia kończyły się przy mocowaniach budy.

ogólnie rama wygląda bardzo ładnie. ciekaw jaestem jak sobie poradzicie z budą, bo chyba to jeszcze większe wyzwanie od Czinowej 64 ;)

_________________
riding this 'til the wheels fall off


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz kwi 03, 2014 9:35 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Kubuś ale wiesz co Ci powiem? Sam byś chyba lepiej zrobił tą podłoge!
Tak sie nie robi, kurcze. Jak by tak miała być zrobiona blacharka to sam bym sobie Impale wyspawał ...
Ale fakt. Próchno na pewno nie mniejsze od mojej

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt kwi 04, 2014 7:21 am 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 180
ALPAChino napisał(a):
Kubuś ale wiesz co Ci powiem? Sam byś chyba lepiej zrobił tą podłoge!
Tak sie nie robi, kurcze. Jak by tak miała być zrobiona blacharka to sam bym sobie Impale wyspawał ...
Ale fakt. Próchno na pewno nie mniejsze od mojej

Ale co, że dużo łączeń?
Sam pewnie bym zrobił lepiej fakt, ale trwało by to co najmniej 2 lata.


Co do ramy to naoglądałem się zdjęć tej ramy: http://www.layitlow.com/forums/29-proje ... hread.html
Nie wiem czy można zrobić coś lepiej :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt kwi 04, 2014 7:26 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Masa łączeń,same płaskie blachy, żadnych przetłoczeń. Jesteś pewien, że ten blacharz jest blacharzem?
Fakt, rama zrobiona niesamowicie...

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL