Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest N mar 29, 2020 6:36 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




   [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
Napisane: N kwi 14, 2013 5:27 pm 
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 186
A ja myślę, że jednak twoja jest w lepszym stanie ;)
Obrazek

Spoko, jak by ta była mi nie potrzebna to odstąpię ;)
Szczerze mówiąc wolałbym znaleźć kogoś kto by tą budę wyspawał, ale na razie nie ma chętnych. Chyba że masz kogoś kto w ludzkich pieniądzach by to zrobił? :)


Góra
   
 
Napisane: N kwi 14, 2013 6:03 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7745
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Mam kogoś ale jak mówię - kolejka jeszcze obowiązuje :)

Myślę, ze jednak moja Impala nie była w lepszym stanie skoro został z niej tylko dach po wycięciu próchna :)
Aha i deska z kierownicą

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
   
 
Napisane: Śr maja 15, 2013 2:02 am 
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Wt sty 15, 2013 8:03 pm
Posty: 2
A z jakich okolic szukasz blacharza?? Znam kilku geniuszy...


Góra
   
 
Napisane: Śr maja 15, 2013 6:48 am 
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 186
Im bliżej Białegostoku tym lepiej. Chyba, że ktoś dobry to zawsze można podwieźć oby nie na drugi koniec Polski.


Góra
   
 
Napisane: Wt sty 14, 2014 8:14 pm 
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 186
Trochę mi głupio, że piszę w tym temacie raz do roku, ale trochę się w tym czasie działo. Trochę pochłonęły mnie inne projekty, trafiłem też stodołę pełną starych motorów i jak zacząłem robić nie mogłem się oderwać :=D

Ale co do tematu. Znalazł się blacharz więc zrzuciłem budę z ramy. Nie obyło się bez niespodzianek jak np. podłoga częściowo przyspawana do ramy. Plan na najbliższy czas to ogarnięcie ramy, zanim buda wróci od blacharza. Tył ramy dorobiony jest z jakiegoś ceownika więc trzeba będzie wystrugać nowy z profili, jakiej grubości ścianki użyć? Reszta ramy ładna, do wyczyszczenia i można wrapować.


Obrazek
Obrazek
Obrazek


Oby ten blacharz okazał się inny niż wszyscy...


Góra
   
 
Napisane: Wt sty 14, 2014 9:11 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7745
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
kuba9449 napisał(a):
Oby ten blacharz okazał się inny niż wszyscy...


Trzymam kciuki !! Oby Ci sie udało. Zdawaj relacje.

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
   
 
Napisane: Wt sty 14, 2014 9:34 pm 
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sty 02, 2014 3:29 pm
Posty: 23
Lokalizacja: Poznań
Ach ci blacharze temat rzeka... Nie chce sie madrzyc ale nie lepiej bude przed blacharzem doczyscic druciakami lub wypiaskowac (wyjda niespodzianki) nie bedziesz musial 2 razy wozic do blacharza... Super projekt pozdro


Góra
   
 
Napisane: Śr sty 15, 2014 9:04 am 
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 186
ALPAChino napisał(a):
Trzymam kciuki !! Oby Ci sie udało. Zdawaj relacje.

Dzięki, jak tylko będzie coś ciekawego się działo to będę dawał znaki :)
Ciastek napisał(a):
Ach ci blacharze temat rzeka... Nie chce sie madrzyc ale nie lepiej bude przed blacharzem doczyscic druciakami lub wypiaskowac (wyjda niespodzianki) nie bedziesz musial 2 razy wozic do blacharza... Super projekt pozdro

Czyszczeniem zajmie się blacharz :wink:


Góra
   
 
Napisane: So lut 01, 2014 6:21 pm 
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 186
Coś tam się dzieje.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zacząłem dłubać ramę, ale bez plazmy mogę wycinać tylko proste rzeczy...

Obrazek


Góra
   
 
Napisane: So lut 01, 2014 8:23 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7745
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
No no. Działaj działaj :)
Eee diaxem idzie też łuki wycinać. Fakt wkurwiające to jest ale wykonalne :)
Dość grube to blaszysko.. ile mm??

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
   
 
Napisane: N lut 02, 2014 6:17 pm 
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 186
Blacha czwórka.
Łuki od biedy da się wycinać diaxem, ale na razie mam jeszcze co robić z prostych rzeczy i może akurat plazma zdąży do mnie wrócić :)

Tylne dolne wahacze będę dorabiał z profilu zamkniętego, jaką grubość ścianki dać?


Góra
   
 
Napisane: N lut 02, 2014 9:53 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7745
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Hmm.. z jak najgrubszych :D
A tak poważnie - może warto zainteresować sie jakąś odpowiednią rurą? One są odporne na zgniatanie .. mozna z nich fajne regulowane wahacze zrobić.
Pamietaj, ze najlepiej żeby końcówki były na metalowych uni-ballach

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
   
 
Napisane: Pn lut 03, 2014 5:13 pm 
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 186
Rury są fajne, są odporne na przeciążenia z każdej strony, ale z racji tego że powerballe będą przymocowane nie do mostu a do wahaczy to profile mogą lepiej dawać radę. Sprawa jeszcze otwarta, bo wahacze mogę śmiało zrobić jak już buda będzie na ramie więc się nie spieszy :) Przy profilach też mogę zrobić regulację, tylko czy będzie mi to potrzebne?


Tak z innej beczki, chciałem trochę swojego blacharza postraszyć, że nie jeden się wyłożył i opowiedziałem mu o twojej impali. Powiedział że jak skończy mojego bela to śmiało by się podjął zrobienia :wink:


Góra
   
 
Napisane: Pn lut 03, 2014 5:20 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7745
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Dziekuje za pamięc. Fajnie, ze masz takiego speca. No ale ja na ten moment mam dobrego wykonawce prac przy mojej bidulce a.k.a. Łaciate UHT.

Regulacja wahaczy może się przydać. Napewno górnego - do ustawienia lepszych kątów. Dolne też regulowane mogą sie przydać. Jak zamontujesz hydro i zaczniesz majtać góra-dół może się okazać, ze przydało by się 2cm odsunąć most do tylu albo zmienic lekko kąt...

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
   
 
Napisane: Pn lut 03, 2014 8:37 pm 
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 186
Spoko, gość sam nakręca tematy że lubi przy starociach się grzebać, ale najpierw niech skończy bela to wtedy będę oceniał :)

Z odsuwaniem górnego nie będzie problemu:
Obrazek

Można dać dłuższe śruby i podkładkę między mocowanie i pójdzie w tył. Z dolnymi będę musiał przemyśleć.
Coś z dzisiaj:
Obrazek


Góra
   
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
   [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL