Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Pt mar 29, 2024 4:40 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: N wrz 15, 2013 7:59 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N mar 18, 2012 1:13 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Szczecin
jak juz robic to konkretnie.. zadnych polsrodkow..

jak dla mnie to delikatna ta rama i jakos tak malo zastrzalow ma miedzy jedna a druga strona..

i jak sie rozebralo,to widac jakim fachowcem byl amerykanin - spawanie mu nie wyszlo..


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N wrz 15, 2013 8:07 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
hehehe tak sie ściąga fury ze stanów :)
POka ramę. To jak cchesz full frame wrapa robic to CI współczuję ale za razem trzymam kciuki. Piekna ale "przejebana" robota :)
Chętnie podpowiem jak zajdzie potrzeba :)

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn wrz 16, 2013 3:09 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr lut 02, 2011 10:30 am
Posty: 142
walles napisał(a):
i jak sie rozebralo,to widac jakim fachowcem byl amerykanin - spawanie mu nie wyszlo..

tell me about it... o amerykańskiej szkole partyzanckich spawów w garażu sąsiada z meksykańskim paszportem to chyba każdy właściciel fury na tym forum wie już wszystko :jump:


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn wrz 16, 2013 7:30 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz wrz 12, 2013 4:13 pm
Posty: 43
Lokalizacja: Wejherowo
całkiem ciekawie wygląda wózek, tak jak tutaj już inni pisali - czekam na nową paczkę zdjęć ;)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr wrz 25, 2013 8:08 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N mar 18, 2012 1:13 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Szczecin
czolem wszystkim,zdjecia ramy juz daje...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



podpowiadajcie gdzie ja wzmacniac.

zaczynam dzialac.
dzieki.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr wrz 25, 2013 8:15 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N mar 18, 2012 1:13 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Szczecin
a tu reszta...
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr wrz 25, 2013 8:17 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N mar 18, 2012 1:13 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Szczecin
roach3miasto napisał(a):
walles napisał(a):
i jak sie rozebralo,to widac jakim fachowcem byl amerykanin - spawanie mu nie wyszlo..

tell me about it... o amerykańskiej szkole partyzanckich spawów w garażu sąsiada z meksykańskim paszportem to chyba każdy właściciel fury na tym forum wie już wszystko :jump:



w sumie to troche aut przywiozlem z hameryki i rozne cuda widzialem,lacznie z dziurami po kulach w srodku auta,ale dopiero jak rozebralem i zobaczylem jak to pospawane...to sie za glowe zlapalem..


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr wrz 25, 2013 8:19 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
O w mordę.
Dziewica. Widac, ze baran ja robił. WIdać też, ze wysadziło już przednie kielichy - widac spawanie.
Druga sprawa - dziadowski chain bridge z rurek - brzydko to wygląda
Trzecia sprawa - chain bridge przy nie wzmocnionej ramie oznacza jej momentalne gięcie i pękanie.
Czwarta sprawa - wahacze - kompletna dziewica. Niedopuszczalne. Górne przednie do przedluzenia i wzmocnienia, dolne do wzmocnienia.
Ball jointy wyglądaja na oryginalne. Pewnie już sie wyrobily. Jeszcze troche i się zerwą trzaskajac sprężyna w okno sąsiada.

Jak chcesz zrobić dobrze to musisz CAŁĄ ramę owinać blacha 4-5-6mm. Współczuję bo nikt normalny nie zrobi tego - napewno nie w normalnej cenie.
A owijanie nie jest takie proste. Trzeba pamietac zeby nie powichrować ramy itd
Pytanie co chcesz robic tym samochodem? Śmigać na 3 kołąch? hopki 15cm cczy 60cm czy 150cm ?

walles napisał(a):
zobaczylem jak to pospawane...to sie za glowe zlapalem..



Ja jak zobaczyłem, ze NIE JEST pospawane to sie złapałem za głowę ;)

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr wrz 25, 2013 8:38 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N mar 18, 2012 1:13 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Szczecin
odnosnie kielichow,przygladalem sie i wyglada mi to na oryginal albo ktos je obspawal podczas robienia tego,za ladnie,ale jutro to dokladnie oblukam i siekne fote.. ten chian bridge tragedia,juz bym go wycial ale szukam jakiejs alternatywy...co do obspawania ramy,mam stoczniowca-spawacza ktory mi to dobrze obspawa,wiec bedzie jechal z tematem,tylko zastanawiam sie od czego zaczac,a jak w praktyce wyjdzie to zobaczymy,cala rame do tego smiecia mozna kupic za 400-500usd,wiec w razie jak byc co...wachacze juz znalazlem rozwiazanie,zobaczymy jak wyjda na gotowo...

co chcem z nim robic,chcem zeby normalnie funkcjonowal...
3 kola,hopki sam nie wiem,podpowiedz...
generalnie robie go dla siebie,wiec musi byc zrobiony dobrze..

zastanawiam sie tylko jeszcze czy czasem przednie amory nie sa za krotkie..w stosunku do tylu..


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr wrz 25, 2013 8:54 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 03, 2008 4:27 pm
Posty: 1649
Lokalizacja: Dą…browa Górnicza
Nie ma co się rozdrabniać. Fura akurat na dobrego hoppera. Cylindry z przodu to pewnie 8" czyli tak jak powinno być. Jeśli są 6" to zmień na 8':) Jakie masz cylindry z tyłu?
Co do ramy to Czino już napisał. Trzeba zamknąć ją i obspawać calutką :) Co do Chain bridge to Czino niech się wypowie. Jak dla mnie to skoro rama już na zewnątrz jest to lecieć grubo i celować w metrowe hopki :)

_________________
"Wars come and go but my soldiers stay eternal" - Tupac Amaru Shakur

"On the seventh day God created the HEMI"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr wrz 25, 2013 9:03 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Tam nie ma amorów - to siłowniki. Tzw. cylindry.
Pewnie są 8" .. mozesz zmierzyć ich długość. Już nie pamietam ile dokladnie mają 8 - coś ok 10-11"
Dłuższych jak 8" sie nie wstawia do normalnych fur - i tak konstrukcja przedniego zawiasu nie pozwoli na wyższy wznios.
6" często używa sie do hopperów. Krótszy cylinder = szybsza praca.

Rame poprostu zamknij całą i juz. wokół . z kazdej strony. W kielichy wspawaj grube krążki (dobrze dopasowane). z przodu otwory na cylindry 4cm (3,9cm) z tyłu jakies wieksze zeby cylindry pracowały. Powieedmzy 7cm (na oko, strzelam. Cos takiego w Impali robilismy).

Chain bridge jest Ci w sumie potrzebny wyłacznie do przyblokowania wzniosu. masz 3 pompy wiec na 3 koła normalnie mozesz stawiać an 2 tylnych pompach. Tak wiec Chain Bridge mozesz wyciaż a łańcuchy ewentualnie podpiać do samej ramy (do boku od środka albo od zewnątrz, jak wolisz. Ale tak czy inaczej lepieij połączyć tylne kielichy - mozna szerokkim katownikiem z grubej blachy. Usztywni mocno konstrukcję.

Co tam wymyśliłeś z przednimi wahaczami?

Jak byś coś chciał z CCE na wiosne to mów. Akurat paczka do Impali będzie płynąć.

Gdzie do ramy był rack przyspawany? bo nie widzę miejsca mocowania stelaża pomp i akusiów

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz wrz 26, 2013 12:10 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 04, 2002 1:30 pm
Posty: 2683
Lokalizacja: W-WA
ALPAChino napisał(a):
Gdzie do ramy był rack przyspawany? bo nie widzę miejsca mocowania stelaża pomp i akusiów


Wygląda na to, że nie był :o

Nie zazdroszczę roboty. U mnie też odkryliśmy sporo beztroskich patentów poprzednich właścicieli, ale to co tu zobaczyłem to jest naprawdę mocna rzecz.

Nie wiem ile w niego już wtopiłeś, ale na Twoim miejscu zepchnąłbym go z urwiska. I nie piszę tego złośliwie, żeby była jasność. Masz tu lolka do kompletnej odbudowy, w którą wsadzisz ze dwa razy więcej niż w ściągnięcie ładnej sztuki zza kałuży. A już na pewno nie pakowałbym się w taki temat bez konkretnego planu. Wbrew pozorom jest spora różnica między jazda na trzech kołach, a hopkami. Przy 3wheelu trzeba pomyśleć o kilku istotnych kwestiach, jak wzmocnienia ramy, tylnych kielichów, odpowiedniej długości cylindrach a może i slip yoke na wale. Bez planu i solidnych przygotowań, ugrzęźniesz w tym projekcie po wydaniu 3x tego, co sądziłeś, że wydasz i ostatecznie pójdziesz za moją radą i zepchniesz go z urwiska, tylko kilkadziesiąt koła chudszy ;)

Także polecam najpierw dobrze przemyśleć czego od niego oczekujesz i zaplanować czego mu potrzeba.

W jakim stanie jest ten system? Działa to? Jakie tam bebechy siedzą? Głowice, silniki itp.? Bo te pierdoły też potrafią narobić spustoszenia w portfelu, wiem coś o tym...

Mimo wszystko mam nadzieję, że szarpniesz się na ten projekt, ale lepiej, żebyś wiedział w co się pakujesz ;) Tak czy inaczej trzymam kciuki za kolejnego lolosa w PL i w razie czego służę radą w miarę wiedzy i możliwości.

_________________
riding this 'til the wheels fall off


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt wrz 27, 2013 5:37 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N mar 18, 2012 1:13 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Szczecin
siema
troche mnie zniecheciles :cry: ,ale brne dalej...za szybko sie nie poddam :wink: ..

auto nie kosztowalo zbyt wiele,a tym bardziej ze radze sobie w naszych polskich urzedach, to mysle ze mozna pare groszy umoczyc...

a kupujac innego,"niby" zrobionego zawsze cos bedzie do poprawki,bo zawsze bedzie tak ze nie bedzie nam cos pasowalo..

system caly dzialal,wszystko chodzi,jeden cylinder sie nie podnosil,wina byla po stronie weza zasilajacego,byl nieszczelny i psikal oliwa na prawo i lewo..

mocowania akuu i pomp bylo w bagazniku na stale przytwierdzone do bagaznika,zrobie fote to pokaze jak to wydumali - tez mi sie to nie podoba..

generalnie kazda zabawka lub jakas wydumka sieje spustoszenie
mam wlasnie na podlodze inny projekt i walcze z nim w wolnej chwili i tez juz pare groszy utopione ale mysle bedzie warto..

dzisiaj rozebralem do golej ramy i wsparcie bedzie potrzebne...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt wrz 27, 2013 5:44 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
No i dobrze. NIe poddawaj sie. NIe badź cipa jak większosc jak 99,9% osob :)
O wsparcie sie nie martw - pytaj, odpowiemy.
Rack musi byc przytwierdzony do ramy, nie stykając sie z podłogą :)

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt wrz 27, 2013 5:45 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N mar 18, 2012 1:13 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Szczecin
co do pomiaru silownikow miezyc je na zamknietych / otwartych,od konca do konca??

chain bridge poleci,trzeba to ladniej i praktyczniej zrobic...

wachacze chialem zrobic jak w quadzie,takie wiesz rurowe,bo gdzies widzialem taki patent,ale tam chyba inaczej byla profilowana rama..odszukam to zapodam..

co do zakupow w usa,mam paczke co dwa tygdonie w domu,a co dwa/trzy miesiace laduje cos do kontenera,ale bardzo dziekuje..


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL