Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Pt mar 29, 2024 8:54 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt sie 28, 2012 9:06 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N mar 18, 2012 1:13 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Szczecin
witam
tak jak pisalem wczesniej takiego mam i zaczynam przy nim dlubac...zobaczymy co z tego bedzie..
Pontiac Grand Prix wersja SJ z 1976..
pali,jezdzi,hydraulika prawie dziala - nie podnosi jeden amortyzator tylni-najprawdopodobniej padniety jeden stycznik..
3 pompy CCE
6 akumulatorow

narazie to wszystko..
pzdr

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt sie 28, 2012 9:09 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N mar 18, 2012 1:13 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Szczecin
jeszcze dwei fotki..
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt sie 28, 2012 9:12 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 03, 2008 4:27 pm
Posty: 1649
Lokalizacja: Dą…browa Górnicza
Fajnie wygląda ten rocznik na szprychach :) Gratuluje fury. Jakieś konkretne plany? Wzmocnienie ramy? Wahacze chyba na sam początek by wypadało wzmocnić i przedłużyć.

_________________
"Wars come and go but my soldiers stay eternal" - Tupac Amaru Shakur

"On the seventh day God created the HEMI"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt sie 28, 2012 9:16 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N mar 18, 2012 1:13 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Szczecin
jest pare rzeczy ktore nalezalo by zrobic..
narazie walczę z hydraulika,bo tak jak pisalem wczesniej jedna pompa mi nie podnosi jednego amortyzatora,ale pomalu węsze..


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt sie 28, 2012 9:34 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
SIemanko

Super, że sie nim pochwaliłeś i że masz chęci walki z tym. Wielki plus :) W końcu zapaleniec.

ALe od razu mowie - nie ściskaj go do napięcia łańcuchów. Masz seryjną rame, nie wzmocnioną, seryjny most i wahacze.
Zwyczajnie łańcuchy pomogą pozrywać wszystko i połamać go.
Zerknij na swój miękki przewód hamulcowy z tyłu. Wymień go na dłuższy bo jak widać jest na styk. A więc kiedyś sobie trzaśnie :)
Jak już będziesz się bawił to racka trzymajacego akusie i pompy podnieś troche od podłogi .. z 2-3-4cm bo nie moze leżeć na podłodze.
To tyle mądrzenia się. Trzymam kciuki i wrzucaj update'y !! Już nie mogę sie doczekać na kolejną paczkę zdjęć.

p.s. napisz co sie dzieje z tym jednym cylindrem, czemu sie nie wysuwa, jakie są reakcje na switche, jaki prąd, jaki olej .. co sie dzieje itd.

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr sie 29, 2012 6:23 am 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N mar 18, 2012 1:13 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Szczecin
co do przodu to faktycznie wahacze oryginal ,wypalone tylko dziury pod amortyzator..
tyl do mostu zamontowany niewzmacnianego,dlatego ze pontiac sam w sobie ma mocniejsze mosty,tak twierdzil koles od ktorego bralem grata i czesciowo to potwierdzilem przez ameryke i znajomych tutaj w polsce na miejscu...
nad mostem jest jakas kratownica wyspawana do ktorej sa przytwierdzone amortyzatory i widac ja na zdjeciu,i tez koles ktory sprzedawal to twierdzil ze wystarczy..

co do pompy,to wiem ze jest ok,musze ja poskladac do kupy i wlac olej...
ale znika mi prad na ostatnim przekazniku zasilajacym pompe,a jest ich po 3 na kazda pompe..jak znajde dzis czas to sie za niego zabiore i dokladnie to sprawdze..

a moze ktos podpowie jaka oliwe wlac do pompy i ile mniej wiecej jej wchodzi??
i jeszcze czy tym zaworkiem wentylowym bic jakies powietrze??

pzdr


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr sie 29, 2012 7:36 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Wchodzi ok 1,5l LHL-32 (nie lej gestszego. 32 nie tak łątwo dostać ale 46 jest za gęsty - zwłaszcza w naszym klimacie).

Od kogo i gdzie kupiłeś furę? Pierdoli za przeproszeniem - przywalisz na 3 kapcie albo dobrze pociśniesz to 36V na powerballach to moze żeliwny most pęknąć w końcu.
Rama? Jest dziewicza a w takims tanie nadaje się conajwyzej do delikatnego bujania
Ta "kratownica" to BRIDGE dzieki któremu troche usztywnia Ci tylne kielichy i można zmaontować łańcuchy.

Odepnij ostatnią solenoidę (ten przekaźnik przed pompą) i zobacz czy chodzi na 2.
2 elektrozawory wystarczą przy 36V. Ja po awarii jednej śmigam na dwóch przy 48V.
Aha i nie nazywaj błędnie siłowników amortyzatorami bo z amortyzatorami nie mają nic wspólnego. Zostańmy wiec przy cylindrach hydraulicznych lub siłownikach.

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz sie 30, 2012 11:26 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lis 15, 2003 10:18 pm
Posty: 2022
Lokalizacja: ciechanów/w-wa
Jest już pierwszy zielony lowrider, teraz jeszcze jest pierwszy w Polsce lowrider zrobiony z Grand Prixa... fuck... chyba trzeba zmienić furę :lol2:


a serio to miałem kiedyś wątpliwości czy Grand Prixom pasują szprychy i hydro, szczególnie tym starszym rocznikom niż mój, bo mało ich w sieci, ale jak widać pasuje, i tym bardziej pałam zapałem żeby i u mnie jak najszybciej zmiany zaczęły postępować bo aż wstyd :oops:

_________________
Pontiac Grand Prix LJ 1978 "elGreenGo"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz sie 30, 2012 11:32 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
green_man napisał(a):
Jest już pierwszy zielony lowrider, teraz jeszcze jest pierwszy w Polsce lowrider zrobiony z Grand Prixa... fuck... chyba trzeba zmienić furę :lol2:


A moze jednak trzeba by zaczac cos robić? Bo tak to sie skonczy, ze każdy samochod zaczniesz zmieniać :twak:

A tak powaznie. Śmiesznie ten grand prix wyglada na hydro w lock up'ie i szprychach. Ale jak kolega położy go na glebie i da jakis mega fajny lakier to bedzie miazga. Oj bedzie. Ma potencjał.

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz sie 30, 2012 11:38 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lis 15, 2003 10:18 pm
Posty: 2022
Lokalizacja: ciechanów/w-wa
włąsnie lakieru mu brakuje przede wszystkim


a tak poza tym co do uwag Artura :anon:

_________________
Pontiac Grand Prix LJ 1978 "elGreenGo"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr paź 17, 2012 12:12 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Widzę, ze zapal minął.
Ale jak chcem sprzedać to chcem

moto.allegro.pl/pontiac-grand-prix-sj-1 ... 80189.html

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr paź 17, 2012 9:00 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lut 22, 2002 1:00 am
Posty: 2589
Lokalizacja: W-wa
oby poszedł do osoby czującej klimat, a nie do kolejnego giertycha od czarnej impali

_________________
http://www.chromowane.pl/ - CHROMOWANE.pl - felgi szprychowe OG Wire Wheels, opony z białym pasem, zawieszenia hydrauliczne i pneumatyczne HOPPOS
Chevy Belair 1973 Lowrider


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz paź 18, 2012 8:45 am 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr wrz 21, 2011 11:53 am
Posty: 261
Lokalizacja: Vienna, Austria
chetnie bym go przygarnal, ale hajsu brak.

_________________
www.shadowmedia.eu | www.facebook.com/shadowmedia.eu


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N wrz 15, 2013 10:56 am 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N mar 18, 2012 1:13 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Szczecin
dobra,dobra..wrocilem...
gracioch rozebrany do zera...

wstawie foty jak wyglada rama i poprosze o uwagi gdzie i co i jak wzmocnic...

tylko bez cisnienia z fotami,bo mam wyjazd sluzbowy i kilka dni nie bede...

pzdr


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N wrz 15, 2013 12:55 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 03, 2008 4:27 pm
Posty: 1649
Lokalizacja: Dą…browa Górnicza
Zależy co chcesz żeby fura robiła. Jeśli chcesz lekko podskakiwać, nie stawiać fury na 3 kołach to wystarczą stress pointy. Jak chcesz szaleć czyli 3wheel, wyższe skakanie itp. to musisz obspawać całość. Fajnie, że jednak fura się nie zmarnuje. Powodzenia w pracach ;)

_________________
"Wars come and go but my soldiers stay eternal" - Tupac Amaru Shakur

"On the seventh day God created the HEMI"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL