Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Pt mar 29, 2024 3:39 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt sty 24, 2012 11:46 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 08, 2010 11:23 am
Posty: 86
Lokalizacja: KIELCE
Jak w opisie SUZUKI T125 model 1967. Rok produkcji coś koło 1970r. W dowodzie rok produkcji 1972, tylko że w 1971r. zakończono produkcję. Motocykl zachowany w 99% w oryginale (brat tylko oryginalnego szkła reflektora, migaczy tylnych no i opon). Historia SUZUKI jest dosyć ciekawa. Motor w rodzinie od ponad 30 lat. Ostatnie 20 lat spędził w ciepłej piwnicy. W latach 70 został kupiony w Polsce jako import ze Szwecji z zatartym silnikiem. W tamtych czasach nie było możliwości dokupienia części zamiennych do silnika w Polsce. Tłoki zostały odlane w Zakładach Lotniczych w Krośnie, pierścienie dorabiane w SHL Kielce, inne części w SHL oraz ISKRA Kielce. W latach 70/80 został skradziony i odnaleziony przez MO w podkieleckich lasach z ponownie zatartym silnikiem. Z tego co się orientuję model ten był dostępny tylko w Japonii. Motocykl chcę odrestaurować i zachować go w oryginale, więc żadne przeróbki nie wchodzą w grę.
Na koniec trochę danych:
Silnik 125 cm dwu cylindrowy o mocy 15 PS/8500 obr.
Skrzynia 5-cio biegowa
Masa 127 kg

Poniżej kilka fotek po wyciągnięciu Suzukasa z cieplutkiej piwnicy :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
ŻYCIE JEST ZBYT KRÓTKIE, ŻEBY JEŹDZIĆ DIESLEM !!!
Lincoln Town Car 2000


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr sty 25, 2012 7:37 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So gru 25, 2010 3:49 pm
Posty: 84
Lokalizacja: Radzymin/Wawa
Jeśli o cześci to tylko Ybej, ja mam dwie Suki z końca lat 70tych i poza linkami, filtrami i swiecami nic nie ma z części... Motorek właściwie nadaje sie tylko do mocnego czyszczenia! No i jak piszesz remontu silnika. Ja bym zostawił w 100% orginalny lakier i wymienił zniszczone czesci jak błotnik (widziałem w innym temacie) wyjdzie taniej kupic w stanach czy gdzie tam na swiecie niz reperowac zapewne!

Bardzo fajny motorek! Gratuluje!


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr sty 25, 2012 11:09 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 08, 2010 11:23 am
Posty: 86
Lokalizacja: KIELCE
Sylwester napisał(a):
Jeśli o cześci to tylko Ybej, ja mam dwie Suki z końca lat 70tych i poza linkami, filtrami i swiecami nic nie ma z części... Motorek właściwie nadaje sie tylko do mocnego czyszczenia! No i jak piszesz remontu silnika. Ja bym zostawił w 100% orginalny lakier i wymienił zniszczone czesci jak błotnik (widziałem w innym temacie) wyjdzie taniej kupic w stanach czy gdzie tam na swiecie niz reperowac zapewne!

Bardzo fajny motorek! Gratuluje!


Silnik jest na chodzie, po kradzieży został wyremontowany. Niestety lakier na na baku i błotniku nie jest oryginalny. Co się tyczy chromów to są w całkiem dobrym stanie, oprócz przedniego błotnika.

_________________
ŻYCIE JEST ZBYT KRÓTKIE, ŻEBY JEŹDZIĆ DIESLEM !!!
Lincoln Town Car 2000


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr sty 25, 2012 11:25 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 08, 2010 11:23 am
Posty: 86
Lokalizacja: KIELCE
Prace ruszyły pełną parą :D

Efekt prac na dzień dzisiejszy

Obrazek
Obrazek

_________________
ŻYCIE JEST ZBYT KRÓTKIE, ŻEBY JEŹDZIĆ DIESLEM !!!
Lincoln Town Car 2000


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt sty 27, 2012 9:40 am 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So gru 25, 2010 3:49 pm
Posty: 84
Lokalizacja: Radzymin/Wawa
Przy rozbieraniu radze robić rysunki i schematy! Bardzo pomocne przy składaniu po roku czy wiekszym czasie tego wszystkiego do kupy!

Bardzo pokrewne rozwiazania jak z GS'ami starymi !

Wiesz, calkiem dobrze sie na fotkach pezentuje ten lakier, silnk malowany był fabrycznie ?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt lut 17, 2012 11:46 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 08, 2010 11:23 am
Posty: 86
Lokalizacja: KIELCE
Lakier na silniku wygląda na oryginalne malowanie :D

_________________
ŻYCIE JEST ZBYT KRÓTKIE, ŻEBY JEŹDZIĆ DIESLEM !!!
Lincoln Town Car 2000


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz kwi 04, 2013 10:23 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 08, 2010 11:23 am
Posty: 86
Lokalizacja: KIELCE
Silnik dostał nowe pierścienie tłokowe, nowe łożyska igiełkowe na sworzeń tłoka, nowe uszczelki pod głowicę oraz cylinder,. Dołu silnika nie ruszałem ponieważ wygląda w porządku (a jak będzie naprawdę to się okaże po pierwszym odpaleniu). Całość została wyczyszczona, przepolerowane zostały gładzie cylindrów. Okazało się, że jeden cylinder ma minimalne pęknięcie w środku. Niestety z braku możliwości zakupienia cylindra byłem zmuszony złożyć na starej części.
W dalszej kolejności czeka na renowację osprzęt silnika tj. pompa oleju, gaźniki no i rama motoru.
Poniżej klika fotek po i przed :D
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
ŻYCIE JEST ZBYT KRÓTKIE, ŻEBY JEŹDZIĆ DIESLEM !!!
Lincoln Town Car 2000


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL