Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Pt mar 29, 2024 7:05 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: N cze 13, 2004 1:41 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N cze 13, 2004 1:30 pm
Posty: 2
Lokalizacja: dont talk bitch
strzala,dopeiro zaczyna mzglebaic tajniki tych samochodow,wiec chcialem zapytac o najwazniejsze.rozumie ze na hydro sobie wyzej poskacze i weicej trickow porbvoe.a poza tym ? jakie sa miedyz nimi rozniece?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N cze 13, 2004 2:50 pm 
Offline
OG MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sie 04, 2003 4:48 pm
Posty: 3301
Lokalizacja: Z Dupy Maryny
To juz było opisywane tu kilka razy.

W budowie Air i Hydro jest wiele zasadniczych rżnic. Oba wynalazki służa do efektywnej zmiany prześwitu zarwno miedzy oponą… a błotnikiem i jesli mozna to nazwac prześwit, międzu ziemią… a podwoziem.

Air to nic innego jak wpompowywanie skompresowanego powietrza do poduszek zainstalowanych w miejscu amortyzatorw.

Hydro to tez wpompowywanie ale oleju do cylindrw przez pompe.Olej wraca do pompy przez zawr zwrotny i tak wkoło.Pompa -> cylinder -> pompa.

Na Airze tez poskaczesz ale przeważnie na kilka cm np do 10.To juz wymaga jednak większych obliczen.
:lol: 8)

Any more QSTN ??
Chętnie pomoge 8)

_________________
Obrazek
"Nie dyskutuj nigdy z idiotą…, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N cze 13, 2004 7:03 pm 
Offline
OG MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lut 28, 2004 3:36 pm
Posty: 1855
Lokalizacja: Skierniewice
Domelek zapomniałeś dodać, że hydro to rzaczej się wrzuca do starych amerykanw a Air' a do nowych furek :) no albo do jakis pick-upw czy SUV' w. Pozdro! A poza tym zawieszenia pneumatyczne są… dostosowywane pod dany model samochodu i nie może być tak, że Air danej firmy do danego modelu włożysz do innej fury, bo nie bedzie pasować po prostu. A hydro wejdzie do każdego amerykańca. Chyba dobrze napisalem, jak nie to mnie poprawcie :)

_________________
Dreams Come True This Year :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N cze 13, 2004 7:18 pm 
Offline
OG MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sie 04, 2003 4:48 pm
Posty: 3301
Lokalizacja: Z Dupy Maryny
Mata napisał(a):
Domelek zapomniałeś dodać, że hydro to rzaczej się wrzuca do starych amerykanw a Air' a do nowych furek :) no albo do jakis pick-upw czy SUV' w. Pozdro! A poza tym zawieszenia pneumatyczne są… dostosowywane pod dany model samochodu i nie może być tak, że Air danej firmy do danego modelu włożysz do innej fury, bo nie bedzie pasować po prostu. A hydro wejdzie do każdego amerykańca. Chyba dobrze napisalem, jak nie to mnie poprawcie :)


Rzne technologie materiałowe,inne zawiechy,płyty podłogowe mocowania.Trudno nadą…życ za postępem i robic wiele modeli Aira do rżnych aut. Teraz dozy sie do ujednolicenia.
Hydro zakłada sie do fury jesli chce sie robic ciut więcej niz podnosic i opuszczać podwozie.
Widziałem Impale 64 z Airem i Hondy Civic 96 z hydro.Nie ma znaczenia.Robisz to dla siebie i według swoich wymagan i zasobw portfela.

_________________
Obrazek
"Nie dyskutuj nigdy z idiotą…, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N cze 13, 2004 7:45 pm 
Offline
OG MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lut 28, 2004 3:36 pm
Posty: 1855
Lokalizacja: Skierniewice
ale ja wolałbym hydro :) większa "swoboda" ruchw, masz wiecej możliwości.

_________________
Dreams Come True This Year :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N cze 13, 2004 7:51 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC

Dołączył(a): Śr mar 17, 2004 2:39 am
Posty: 1602
Lokalizacja: Wwa
ale hydro wyklucza codzienna jazde na polskich drogach, wiec jesli moa o swobodzie to swobodniej w Polsce miec Airabagi... Wiec hydro spoko, ale pod warunkiem, ze uzywasz fury tylko tak jak Walker (lansowanie, zloty, pokazy). Po prostu stan naszych drog dziala tak na bela, ze trzeba zwolnic czesto do 20 na godzine...

_________________
http://www.flickr.com/photos/51821382@N00//
http://www.syndrom.fotolog.pl

SzacunekLudziLasu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N cze 13, 2004 7:59 pm 
Offline
OG MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sie 04, 2003 4:48 pm
Posty: 3301
Lokalizacja: Z Dupy Maryny
Rafi napisał(a):
ale hydro wyklucza codzienna jazde na polskich drogach, wiec jesli moa o swobodzie to swobodniej w Polsce miec Airabagi... Wiec hydro spoko, ale pod warunkiem, ze uzywasz fury tylko tak jak Walker (lansowanie, zloty, pokazy). Po prostu stan naszych drog dziala tak na bela, ze trzeba zwolnic czesto do 20 na godzine...



Załozenie Akumulatorw znacznie zwieksza komfot jazdy.Zreszta mało kto na Polskie warunki bedzie jeździł z hydro na co dzien.Pompy nie maja do zywotniej bez awaryjnosci :-D A codzienna eksploatacja tak drogiego wyposażenia na nasze warunki to chyba nieporozumienie.

_________________
Obrazek
"Nie dyskutuj nigdy z idiotą…, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N cze 13, 2004 8:16 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N cze 13, 2004 1:30 pm
Posty: 2
Lokalizacja: dont talk bitch
aha rozumiem. ale z hydro tez chyba ogolnie nie pojezdzisz zbytnio,raczej do takich skokow pokazow no nie? i jeszce jedno,sa jakies warunki gdzie mozna hydro a gdzie nie?(do jakiego modelu auta) bo np w pneaumtycznych sa,i zawsze sa wypisane do jakich modeli dane zawieszenie jest. a tutaj?
sory ciezki stan :D
czyli do hondy sie nada hydrauliczne,kazde ? albo do betki jakiejs?


Ostatnio edytowano Pn cze 14, 2004 8:57 am przez dr_dread, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N cze 13, 2004 8:22 pm 
Offline
OG MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sie 04, 2003 4:48 pm
Posty: 3301
Lokalizacja: Z Dupy Maryny
dr_dread napisał(a):
aha rozumiem. ale z hydro tez chyuba ogolnie niep ojezdzisz zbytnio,taczej do takich skokow pokazow no nie? i jeszce jedno,sa jakies warunki gdzie mozna hydro a gdzie nie?(do jakiego modelu auta) bo no w pneaumtycznych sa,i zawsze sa wypisaen do jakiohcm odeli dane zawieszennie ejst. a tutaj?


Mało zrozumiałem co tu napisałes bo chyba po jenym lub kilku jestes.

Hydro powinno wkładac sie do aut z tylnim napedem,ze wzgledu na obcią…zenia ktre sa przenoszone podczas podkokw na przednia zawieche.Cały naped prędzej padnie.

_________________
Obrazek
"Nie dyskutuj nigdy z idiotą…, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 15, 2004 12:36 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 27, 2002 12:57 am
Posty: 186
Lokalizacja: POznań…
No dobra wszystko ładnie pięknie w zawieszeniu hydro pompy działają… za pomocą… akumulatorw, a jak masie to do zestawy air?? tez im wiecej akumulatorw tym szybciej czy poprostu kablem do głwnego akumulatora i itp?

_________________
Virus&DUMM gg 4831168


Kadett w macie juĹź jest, chromowane pręty i polerowane fele z duĹźym rantem, Jeszcze tylko progi... (czekają…) i coś tam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 15, 2004 1:35 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 18, 2003 11:42 pm
Posty: 746
Lokalizacja: GD
W!ęcej akumulaTorw w A!r? Po co N!c To N!e Da.
PneumaTYKa nie PoTrzeBuJe taK jaK HyDrauLiKa
mase aKuMuLaToRw żeBy wyKonywać szyBc!eJ
TRiK.W a!R najlepiej zaPoDać dw!e Butle z Powietrzem
,jedną… PoDłą…czyć na przod, a druga na tyl, i do tego
dwa MocNe KoMPresorY,zeby szybko Pompowaly.
Jak już PoMPuJą… duze Cisnienie do Butli, To Da s!ę
PoDsKoczyć w!ęceJ razy zaN!M zaczN!e zNowu PoMPować.
I tu jesT TRocHawy MiNus Bo ja PoMpuJe to jesT BezNadzieJNy
dzw!ęK.No aLe to jesT Nic jaK s!ę ma DoBRy sPrzęt w BaGażNiKu :D .
WracaJą…c Do AkuMuLaTorw to a!r Może cHodzić na jedNyM
Razem z auD!o.A jak JesT z HyDRo to w!aDoMo im w!ęcej tym
LePieJ.A jak w!ęcej AkumuLaTorw to maŁo m!eJsca
w bagażNiKu :( To raz a Dwa taK jaK juz Ktoś PisaŁ słaBy
KoNFoRT na naszycH dRoGacH i o Tym może coś naPisać WaLKeR.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt cze 15, 2004 3:00 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lut 22, 2002 1:00 am
Posty: 2589
Lokalizacja: W-wa
zgadza sie. komfort jazdy z hydro nie jest zbyt wysoki, ale co za cos. albo hydraulika i podskoki, szybkie bujanie poki silniki w pompach niewysiada,lub cos sie nierozwali od skakania, albo tez pneumatyka i wolniejsze bujanko, buczenie kompresora/ow w bagazniku ale za to normalna jazda.

Tak jak juz Domelek napisal zainstalowac mozna wszystko do wszystkiego, tylko kwestia co chcesz za efekt osiagnac i jakie masz na to fundusze przeznaczone.

_________________
http://www.chromowane.pl/ - CHROMOWANE.pl - felgi szprychowe OG Wire Wheels, opony z białym pasem, zawieszenia hydrauliczne i pneumatyczne HOPPOS
Chevy Belair 1973 Lowrider


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr sie 18, 2004 9:50 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Śr sie 18, 2004 9:28 pm
Posty: 1
Lokalizacja: Pabianice
Walker, pytanie jak słabo jest z komfortem na hydro?? Bo Camaro też nie rozpieszcza, ale czy na naszych wertepach można uszkodzić zawiechę hydro?? tzn nie wiem czy dobrze rozumiem ale hydro działa prawie jak sztywne zawieszenie?? no bo skoro nie ma amorw??

_________________
Mean and cruel - that's my rule!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr sie 18, 2004 10:19 pm 
Offline
OG MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lut 28, 2004 3:36 pm
Posty: 1855
Lokalizacja: Skierniewice
i znowu robi się śmietnik, bo odgrzebywane są… stare posty. ale jak już pytasz to Ci jako tako odpowiem, ale na pewno mnie ktoś zaraz poprawi :)

nie rozumiem jak można uszkodzic hydro na prostej drodze? cały sprzęt mieści się w bagażniku, czyli pompy. tzn. to nie jest cały sprzęt, jeszcze reszta rozchodzi sie do kł i zawieszenie się tworzy, żeby to wszystko działało :) wiem, cięzko to zrozumiec bo sobie łykną…łem dzisiaj bro troche wiecej ;p hehe. wiadomo, że jeżdzą…c po polskich drogach można szybko się pozbyc zawiechy, ale jeśli nie bedziesz podczas jazdy skakał ani się wygłupiał to myślę, że hydro przeżyje :) jednak przy założonym hydro auto bardzo się buja... (dobrze mwię?) na zawieszce typu Air autko jeździ tak jak jeździło, ponieważ nie ingeruje się tak w zawieszenie... jednak z hydro lepsza zabawa i większośc ludzi z tego forum właśnie na to sie nastawia :) air to możesz sobie wkladac to pick - upw czy ewentualnie zrobić Eurosa, bo hydro jakos nie pasuje mi do takich furek :) pozdro !

_________________
Dreams Come True This Year :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr sie 18, 2004 11:28 pm 
Offline
OG MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn sie 04, 2003 4:48 pm
Posty: 3301
Lokalizacja: Z Dupy Maryny
Mata napisał(a):
i znowu robi się śmietnik, bo odgrzebywane są… stare posty. ale jak już pytasz to Ci jako tako odpowiem, ale na pewno mnie ktoś zaraz poprawi :)


To ja zaczne.

Mata napisał(a):
nie rozumiem jak można uszkodzic hydro na prostej drodze? cały sprzęt mieści się w bagażniku, czyli pompy.


Bzdura

Mata napisał(a):
tzn. to nie jest cały sprzęt, jeszcze reszta rozchodzi sie do kł i zawieszenie się tworzy, żeby to wszystko działało :)


Zdecyduj się.

Mata napisał(a):
wiem, cięzko to zrozumiec bo sobie łykną…łem dzisiaj bro troche wiecej ;p


Kogo to do cholery obchodzi.Czym tu szpanować?? Ja nie pije i takie treści mnie nie bulwersują… ale bardzo śmieszą….

Mata napisał(a):
hehe. wiadomo, że jeżdzą…c po polskich drogach można szybko się pozbyc zawiechy,


To fakt.

Mata napisał(a):
ale jeśli nie bedziesz podczas jazdy skakał ani się wygłupiał to myślę, że hydro przeżyje :)


To na co to hydro??

Mata napisał(a):
jednak przy założonym hydro auto bardzo się buja... (dobrze mwię?) na zawieszce typu Air autko jeździ tak jak jeździło


Jak tam uważasz.

Mata napisał(a):
, ponieważ nie ingeruje się tak w zawieszenie...


Zakładają…c jakakolwiek zawieche ingerujesz w standartowe wyposażenie seryjne.
W AIR zakładasz poduchy.

Mata napisał(a):
jednak z hydro lepsza zabawa


Wcale nie.To kwestia gustu.

Mata napisał(a):
i większośc ludzi z tego forum właśnie na to sie nastawia :)


Wcale nie bo ja chciałbym włożyc kiedyś AIR do mojej Corsy i strasznie mnie to jara.

Mata napisał(a):
air to możesz sobie wkladac to pick - upw czy ewentualnie zrobić Eurosa,


Kwestia gustu.

Mata napisał(a):
bo hydro jakos nie pasuje mi do takich furek :) pozdro !


Patrz wyżej.

POzdra.

----------------------------------
ps.:Mata jak pijesz to nie pisz nic na forum. :roll:

_________________
Obrazek
"Nie dyskutuj nigdy z idiotą…, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..."


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL