Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Pt mar 29, 2024 12:26 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 18, 2008 10:34 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn kwi 14, 2003 2:31 pm
Posty: 193
Lokalizacja: Warszawa
TOmk napisał(a):
chcialem tego nie mowic co za auto, no ale wyloze kawe na lade :D
Opel Olimpia Rekord P1 (w googlach szukaj jako Opel P1)




o qrewa.... wszystko mi opadlo...juz chyba lepszy byl pomysl ze skoda 105 :lol: :lol:

nie mam zamiaru Cie obrazac - po prostu nie miesci sie to w moim wyobrazeniu zeby taki czajnik przerabiac na hydro :o , czy to da jakikolwiek pozytywny efekt?? :=9

_________________
.- kropka kreska zdjęcie pieska


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Pt lip 18, 2008 11:01 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lip 12, 2005 9:34 pm
Posty: 359
Lokalizacja: Wrocław
Widziałem kiedyś ascone (w Niemczech), niebieską…, co prawda nie w akcji ale ponoć nawet skakała. Miała dwie pompy i klatkę w środku, więc podejrzewam że mogło to nawet mieć ręce i nogi. Z technicznego punktu widzenia zawieszenie hydrauliczne w europejskim aucie z nadwoziem nieniosą…cym wydaje się więc wykonalne (jak choćby dwudrzwiowa, złota granada mk2a), tylko że moim zdaniem jedno do drugiego nie pasuje 'klimatem'.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: So lip 19, 2008 9:24 am 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N sie 12, 2007 5:01 pm
Posty: 37
hmmm nie wiem w czym pomysl z skoda 105 jest lepszy... konstruktor opla opieral sie na amerykanskich autach. auto mi sie bardzo podoba i to chyba moje auto i moje pieniadze w nie bede ladowal a nie wasze wiec nie bardzo rozumiem po co piszecie ze to nie pasuje itp. skoro sram na to co piszecie i bede robil to co uwazam za sluszne.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: So lip 19, 2008 11:30 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 04, 2002 1:30 pm
Posty: 2683
Lokalizacja: W-WA
TOmk napisał(a):
hmmm nie wiem w czym pomysl z skoda 105 jest lepszy... konstruktor opla opieral sie na amerykanskich autach. auto mi sie bardzo podoba i to chyba moje auto i moje pieniadze w nie bede ladowal a nie wasze wiec nie bardzo rozumiem po co piszecie ze to nie pasuje itp. skoro sram na to co piszecie i bede robil to co uwazam za sluszne.


skoro srasz na to co piszemy, to po grzyba się nas cią…gle o coś pytasz? :twak:

_________________
riding this 'til the wheels fall off


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: N lip 20, 2008 11:57 am 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N sie 12, 2007 5:01 pm
Posty: 37
troche nie tak napisalem, ee chodzilo mi o to ze nie obchodzi mnie to co sadzicie o moim projekcie


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 13, 2009 2:13 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N mar 08, 2009 3:50 pm
Posty: 85
Witam ! mam pytanko odnosne hydrauliki, czy z tylu musza byc na wachaczach showballe (proballe) przy hydro czy da rade sie bez tego obejsc ? ew. czyms zastapic to ?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lip 13, 2009 2:22 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lut 22, 2002 1:00 am
Posty: 2589
Lokalizacja: W-wa
mozesz zrobic tez montaż na cupsach coil under, jednak raczej jest to duzo rzadziej stosowny sposob

Obrazek

_________________
http://www.chromowane.pl/ - CHROMOWANE.pl - felgi szprychowe OG Wire Wheels, opony z białym pasem, zawieszenia hydrauliczne i pneumatyczne HOPPOS
Chevy Belair 1973 Lowrider


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Cz lip 16, 2009 1:32 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N mar 08, 2009 3:50 pm
Posty: 85
na cupsach coil under tez da rade zrobic 3 wheels i nic nie przeszkadza w innych trickach prawda??


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: So lip 25, 2009 6:32 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt mar 19, 2004 7:24 pm
Posty: 459
Lokalizacja: POLE KUKURYDZY
Po to został opatentowany system montażowy coil over abyś miał większe pole do popisu w trikowaniu gdyż masz spory kont wychyłu siłownika którego nie zapewni Ci coil under, oraz abyś na 3 nie zabił kogoś sprężyną… jak wystrzeli w kosmos :)

_________________
[img]http://www.urbanflavours.pl/BaneryFora/urbanflavourspl.jpg[/img]


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Śr gru 09, 2009 7:55 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N mar 08, 2009 3:50 pm
Posty: 85
mam jeszcze jedno pytanko - a wiec tak... dlaczego przy hydro montuje sie jakies specjalne sprezyny ? 3t, 5t itp. ? ku czemu ma to sluzyc ? zwykle nie mogly by spasowac ?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Śr gru 09, 2009 8:21 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Oczywiście, że mogą… być i zwykłe tylko :
1. na hydro fura ze wzmocniona rama i całym balastem w bagażniku jest od ch... ciężka
2. na seryjnych sie nie po skacze ;) po to właśnie wpychane są… takie twarde (wedle uznania i potrzeb) żeby dało rade więcej z tego wykrzesać.

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL