Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Pt mar 29, 2024 1:50 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz paź 24, 2013 10:17 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 19, 2013 4:16 pm
Posty: 32
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

na auto starczy ,na zawieszenie tez...

czym grozi zamontowanie hydro bez żadnych wzmocnień ???

chodzi o podstawowy zestaw zawieszenia hydraulicznego:2 PUMP PROHOPPER PRO-X SERIES KIT

Obrazek

Obrazek

_________________
USA Mania


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz paź 24, 2013 11:14 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 04, 2002 1:30 pm
Posty: 2683
Lokalizacja: W-WA
tym:
Obrazek
Obrazek

generalnie nie polecam. zwłaszcza, że stosunkowo niewielkim kosztem możesz wzmocnić przynajmniej newralgiczne punkty ramy, więc oszczędzanie na tym to naprawdę nierozsądny pomysł...

_________________
riding this 'til the wheels fall off


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt paź 25, 2013 8:06 am 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 19, 2013 4:16 pm
Posty: 32
UUU...foty mnie zmotywowały dzieki ;D:D

_________________
USA Mania


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt paź 25, 2013 8:27 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Powiem tak.

Zależy co sie chce wyczyniać. DO zwykłego Lay & Play - rama nowa tudzież w stanie jak nowa jest w stanie znieść streetową hydraulikę przez wieeele lat.
Problem leży w tym, ze nasze ramy po 20,30,40,50 latach są mocno pordzewiale (nawet jeśli nie wydaja się na pierwszy rzut oka). A nawet jak nie są mocno pordzewiałe to i tak naprzechodzily się już.

A w takich warunkach nie wzmacnianie tudziez nieodpowiednie wzmacnianie kończy sie tak:

Obrazek

Tudzież tak jak Daniel zaprezentował.

To samo glupie górne Ball Jointy. Stare zazwyczaj nadają sie do kosza - obudowy kólki spękane itd itp. Nawet jak ktos nie wyczynia wielkich hopek to warto pomyśleć nad nowymi swożniami kulistymi

Obrazek

Pęknięcia ramy nie od razu oznaczaja przełamanie całej fury. Często nawet nie wiemy o tym, ze mamy crackniętą ramę...

Obrazek

Obrazek

No ale z zasady kończy się tak :P

Obrazek

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt paź 25, 2013 1:03 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt paź 27, 2009 6:32 pm
Posty: 515
No i warto dodać, że można krzywdę zrobić nie tylko furze, ale i sobie bądź przypadkowemu przechodniowi, a to jest chyba kluczowe :P


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt paź 25, 2013 3:49 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 19, 2013 4:16 pm
Posty: 32
z tym masz racje dzięki za odpowiedzi :D:D Pozdro

_________________
USA Mania


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt paź 25, 2013 4:28 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
W jeździe raczej nikomu krzywdy nie zrobisz bo rama nie pęka od tak sobie. Ale hopkajac jak wywali ball jointa to spreżyna potrafi kolecieć 30m w bok kosząc wszystko co spotka po drodze ;)

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt paź 29, 2013 10:03 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lut 22, 2002 1:00 am
Posty: 2589
Lokalizacja: W-wa
Panowie nie przesadzajcie. Moje ex Malibu jezdzilo rok bez wzmocnień na 3 tonowych spręzynach.
Bel też kielichów nie ma wzmocnionych, jedynie obejchaną ramę po bokach z tyłu i od spodu, bez zdejmowania budy i wzucone nowe unbreakable ball jointy

i turla się już tak 10 lat :)

Jeśli wrzucamy 2 pompowy zestaw z jakimiś przyzwoitymi głowicami, zasilimy 24V na pompe, to można jeździć bez wzmocnień i nic nie będzie się działo

PS
Oferta na zawieszenia jest niezaktualizowana, teraz mam w dystrybucji Black Magic Hydraulics :)

_________________
http://www.chromowane.pl/ - CHROMOWANE.pl - felgi szprychowe OG Wire Wheels, opony z białym pasem, zawieszenia hydrauliczne i pneumatyczne HOPPOS
Chevy Belair 1973 Lowrider


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt paź 29, 2013 12:04 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Walker napisał(a):
Panowie nie przesadzajcie.


ALPAChino napisał(a):
rama nowa tudzież w stanie jak nowa jest w stanie znieść streetową hydraulikę przez wieeele lat.
Problem leży w tym, ze nasze ramy po 20,30,40,50 latach są mocno pordzewiale (nawet jeśli nie wydaja się na pierwszy rzut oka). A nawet jak nie są mocno pordzewiałe to i tak naprzechodzily się już.


Dlatego wszystko zależy od stanu ramy i od tego co sie z fura robi. Nie można porównać Twojej nie zmowcnionej (a de facto wzmocnionej w stress pointach) Bel'owej ramy do nie wzmocnionej ramy u Daniela. Fakt, ze TC ma idealna rame do tego. Na srodku sie nie przewali ale cos musi nie wytrzymac 3 wheeli Dotychczas to były tylne kielichy. Dupala u neigo dobrze, ze wzmocniliśmy bo też mogła z coroczna korozja odpaść tachajac na sobie 350kg towaru w bagażniku...

Sam mam rozkminę co do wzmonień w mojej Impali. Niby jakąś wiedze mam, niby wiem w jakim stanie jest rama, co wzmocnilem ale jakos nie wiem jak ucelować "w sam srodek" w proporcjach masa/wniesniona praca/ wytrzymalosć ..

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt paź 29, 2013 12:15 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lut 22, 2002 1:00 am
Posty: 2589
Lokalizacja: W-wa
dokładnie, jesli fura nie będzie skakać, a tylko się bujać, bez jazdy na 3 kołach to myślę, że jeśli rama jest w dobrym stanie to wzmocnienia można odpuścić, albo dla świętego spokoju zrobić tylko tył ramy, kielichy i tylne wachacze.

_________________
http://www.chromowane.pl/ - CHROMOWANE.pl - felgi szprychowe OG Wire Wheels, opony z białym pasem, zawieszenia hydrauliczne i pneumatyczne HOPPOS
Chevy Belair 1973 Lowrider


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt paź 29, 2013 12:48 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Dokładnie tak. Pamietajmy, ze wrapowana rama strasznie cieżka sie robi. Samochod tyje na potęgę, gorzej hamuje, gorzej skreca, wiecej pali, trzeba używać twardszych spreżyn, dużo wiecej prądu na pompy itd. A to się mija tak naprawdę z celem - i pamietajmy - 3wheel najmocniej obciaża wszystko! Nie jakieś tam hopki, nawet calkiem wysokie.

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL