Powiem tak.
Zależy co sie chce wyczyniać. DO zwykłego Lay & Play - rama nowa tudzież w stanie jak nowa jest w stanie znieść streetową hydraulikę przez wieeele lat.
Problem leży w tym, ze nasze ramy po 20,30,40,50 latach są mocno pordzewiale (nawet jeśli nie wydaja się na pierwszy rzut oka). A nawet jak nie są mocno pordzewiałe to i tak naprzechodzily się już.
A w takich warunkach nie wzmacnianie tudziez nieodpowiednie wzmacnianie kończy sie tak:
Tudzież tak jak Daniel zaprezentował.
To samo glupie górne Ball Jointy. Stare zazwyczaj nadają sie do kosza - obudowy kólki spękane itd itp. Nawet jak ktos nie wyczynia wielkich hopek to warto pomyśleć nad nowymi swożniami kulistymi
Pęknięcia ramy nie od razu oznaczaja przełamanie całej fury. Często nawet nie wiemy o tym, ze mamy crackniętą ramę...
No ale z zasady kończy się tak
_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider
Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE
WWW.CUSTOM-SHOP.PL