Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest N wrz 15, 2019 7:21 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt cze 06, 2014 12:16 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7744
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Cześć,

Kilka suchych faktów - nic przymuszającego. Piszę to wyłącznie po to, gdyż ludzie mają całkowicie nieprawidlowy pogląd na zawieszenia hydrauliczne przez co wybierają pneumatykę. A więc:

1. Zawieszenie hydrauliczne nie musi slużyć do skoków itd. Pierwotnie miało tlyko podnosic i opuszczac fure tak jak air
2. Zawieszenie hydrauliczne daje większe możliwości, pompa hydrauliczna ZAWSZE ma większa siłę
3. Nic nie musi się pompować. Moc masz zawsze pod ręką
4. Hydro zgrane zeby pracowało z taką prędkością i w takim zakresie jak pneumatyka jest BEZOBSŁUGOWE (poza ładowanie aku raz na kilka miechów), całkowicie BEZAWARYJNE
5. Hydro jest bardziej klasyczną metodą przeróbki zabudowy - to hydrauliki z samolotów w latach 30,40, 50 byly pierwowzorem a jednak w naszych furach często o klasykę i tradycje się rozchodzi
6. Co ciekawe - montaż hydrauliki jest prostszy niż pneumatyki. Nie trzeba wyspawywac bracketów, kombinować gdzie co wpiąć. Jedyne co to wyciać 4 otworki żeby wsadzić tam siłowniki. Reszta to sensowne podłączenie przewodów elektrycznych i hydraulicznych. Nie można tez zapomnieć o racku trzymajacym pompy. Tak czy inaczej z praktyki - montaz hydrauliki jest mniej skomplikowany!
7. Ceny setupów o podobnych możliwosciach są takie same. Tani ale dobry setup air to okolo 5-6 tys. Zestaw jedno pompowy z 4 dumpsami pozwalający na to samo to około 5,5-6 tys zł
8. Hydraulika daje możliwosci lepszej dalszej rozbudowy. Zawsze jednak można zmusic ją do czegoś bardziej hardcoreowego
9. Jazda na hydraulice z oryginalnymi przyciętymi sprężynami i amorami z tylu nie jest mniej komfortowa niz na air.
10. Na pneumatyce często jazda na naleśniku i lockupie jest tragedia. Na hydro jeśli nie przytnie sie za mocno sprezyn jazda w jednej i drugiej pozycji jest równie komfortowa
11. Hydro cieknie? Nie do końca tak jest. Jeśli ktoś zmusza 12V setup do śmigania na 60V (5x wieksze obroty niż zaprojektowano) to nie ma zmiluj. COsmusi czasami pociec, cos z czesem wysiądzie. Ale zeby normalna fura chodzila w tempie air wystarczy 12-24V. Takie coś skręcona na odpowiedni klej jak już pisałem - nie cieknie i jest całkowicie bezawaryjne.
12. Dodatkowe koszty, wzmocnienia itd? Nic z tych rzeczy. Zaróbno pod air i hydro trzeba wzmacniać ramę - przecież to te same obciążenia na ramie są. Więc jeśli rama jest zdrowa a nie przesadzamy (czyt lay&play) to wytrzymuje zarówno air jak i hydro dokladnie w ten sam sposob. Jedyny dodatkowy koszt to akumulatory - ale jeśli robimy setup o mozliwosciach air to nie wyjdzie drogo zakup 2 zwyklych baterii.
13. Zajęte miejsce w bagażniku? Hydro nie zajmuje więcej miejsca niż air. Do tego zeby air w ogole jakoś działło i nie przynosiło wstydu potrzebujemy 2 sporych zbiornikow i 2 kompresorow - to więcej niz jedna pompka hydrauliczna zabudowana wraz z 2 akumulatorami. Pompa w jeden boczek, akusie w drugi i caly bagaznik mamy wolny.
14. Patrz punk 3 :) Nasze fury lubią wazyć ponad 2500kg. Pneumaty męczą sie jak glupie. Bujniesz tym dwa razy i musi pompować 2x 5gal zbiorniki. anim do napompuje to trzeba odczekać. Irytujące to jest. Moze dla golfika 1200kg jak Cie mogę ale nie do fury 2x większej
15. Budując lowridera trzeba to jednak dobrze przemyśleć - niby lolo ma mieć regulowany zawias no ale nie oszukumy się - gwinty też są regulowane. Więc jednak regulacja to nie wszystko. Sa pewne niepisane zasady. Tak jak Golf czy Astra nigdy nie będa tak naprawde lowriderem tak i bagged ride nigdy nie będzie pełnowartościowym lo-lo, co nei zmienia faktu, że moze być mimo wszystko zajebiscie zrobioną furą :)

To tyle. Tak jak mówilem - nikogo nie przymuszam. Chcialem tylko przedstawić jak temat wygląda. Że lowridery to nie tylko fury dla czarnuchów z LA do robienia hopek dla szpanu. Hydraulika to system podnoszenia samochodu - najtrwalszy, najmocniejszy i dający największe możliwości. Do tego nie droższy od pneumatyki.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt cze 06, 2014 5:13 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn lut 06, 2006 2:49 pm
Posty: 52
Air ma ta zalete, ze tak naprawde bardzo latwo go zrobic samemu, kupujac komponenty i je skladac jak klocki lego :) Hydro trzeba kupic 'zrobione' i jedyne co to samemu je wlozyc do auta.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt cze 06, 2014 5:25 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 03, 2008 4:27 pm
Posty: 1676
Lokalizacja: Dą…browa Górnicza
A kto Cię tak okłamał? Hydro też możesz z komponentów złożyć. Jak Ci się znudzi 14" cylinder to zamieniasz go na 16" podobnie z bebechami pomp :) Są goście co wsadzają pompy z wózków widłowych nawet :D

Czino, dobry artykuł, powinien być w regulaminie obowiązek przeczytania tego :P

_________________
"Wars come and go but my soldiers stay eternal" - Tupac Amaru Shakur

"On the seventh day God created the HEMI"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt cze 06, 2014 6:25 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7744
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Dokladnie tak. Krazy mnostwo nieprawd. Hydro tez latwiej zrobic samemu! Kurcze, po glupie kolanka i zlaczki ide do krowki czy innego leroy merlin. Na robote pompy jak zajade to ide do mojego typa co robi wozki widlowe - on nawet opracowal mi autorski setup, ktory bedzie mial potworna moc i na jednej pompie zrobi sie wszystko. A pompa mimo tej mocy bedzie chodzila na 12v wiec bedzie dlugowieczna. Tylko fakt ze to drozsza opcja.
Wszystko co tanie do air to shit.. zawory, poduchy wybuchajace. Hydro jest pewniejsze, jadac setke na trasie nie boisz sie ze moze Ci puscic ta tania poducha ;) jest jeden argument co moze dzialac na korzysc hydro albo air a brzmi on: "ja wole...bo tak. Takie mam upodobanie".
Wszystkie inne techniczne oraz zwiazane z klimatem sprawy przemawiaja za hydraulika.

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt cze 06, 2014 6:56 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 04, 2002 1:30 pm
Posty: 2721
Lokalizacja: W-WA
Mnie oczywiście do hydro przekonywać nie trzeba, ale jak to wszystko się ma do samochodów z nadwoziem samonosnym? Albo jeszcze utrudniając sprawę, przednionapedowych? Tu chyba znajdzie się kilka przewag air, czyż nie?

_________________
riding this 'til the wheels fall off


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt cze 06, 2014 7:53 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 03, 2008 4:27 pm
Posty: 1676
Lokalizacja: Dą…browa Górnicza
nyguz napisał(a):
Mnie oczywiście do hydro przekonywać nie trzeba, ale jak to wszystko się ma do samochodów z nadwoziem samonosnym? Albo jeszcze utrudniając sprawę, przednionapedowych? Tu chyba znajdzie się kilka przewag air, czyż nie?


A czy Ty jesteś na forum gulfów czy amerykańskiego żelaza, że pytasz o samonośne nadwozia? :jump:

_________________
"Wars come and go but my soldiers stay eternal" - Tupac Amaru Shakur

"On the seventh day God created the HEMI"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt cze 06, 2014 8:00 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 04, 2002 1:30 pm
Posty: 2721
Lokalizacja: W-WA
A sorry, źle spojrzałem. Myślałem że to mondeo klub polska... Pytam, bo od kilku lat non stop ktoś mnie pyta o hydro do e46, czy innego Passata. Jestem poprostu ciekaw. Z drugiej strony dzieciak mi wyrasta z wózka wiec pewnie pogonie plastika i pójdę w coś. Nie wiem jeszcze co, w140, ls400 albo jeszcze co innego. I gdyby mnie naszło rzucić tym o glebę, to pewnie nie pomyślałbym o hydro. A może niesłusznie?

_________________
riding this 'til the wheels fall off


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt cze 06, 2014 8:07 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn mar 03, 2008 4:27 pm
Posty: 1676
Lokalizacja: Dą…browa Górnicza


Jakoś widocznie się da. Jedna pompa, niskie napięcie i dosyć krótkie cylindry bo nie masz sztywnego mostu np. w W140 i coś można działać. Chyba, że porządnie się obspawa nadwozie jak to robią w rajdówkach. Ale nie wiem, teoretyzuję tylko.

_________________
"Wars come and go but my soldiers stay eternal" - Tupac Amaru Shakur

"On the seventh day God created the HEMI"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt cze 06, 2014 8:35 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N lis 21, 2010 9:06 am
Posty: 186
Dziwię się trochę, że niektórzy tak porównują te systemy aby na siłę pokazać wyższość jednego nad drugim. Moim zdaniem są to na tyle różne systemy, że mają po prostu inne zastosowanie. Nie wrzuciłbym hydro do codziennego samochodu w którym ma być tylko sporadyczna regulacja prześwitu bo nie widzę w tym sensu. Co innego fura w której zawieszenie ma być jakimś znaczącym elementem, ma służyć do zabawy wtedy hydro.
Sensownie zestrojona poducha jest bardziej komfortowa niż seryjna sprężyna, a co dopiero cięta... Ale tak ma być. I pneumatyka na dobrych częściach wcale nie musi kosztować 6tyś, złożyłem zestaw za 2,5tyś i hula już trzeci rok i nie ma żadnych wybuchających poduszek czy innych problemów więc da się. Fakt jest wolniejszy ale czy aż tak tragicznie?




Do belaira wrzucam hydro a do deluxa air. Różne fury, różne potrzeby :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: So cze 07, 2014 5:45 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7744
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
nyguz napisał(a):
jak to wszystko się ma do samochodów z nadwoziem samonosnym? Albo jeszcze utrudniając sprawę, przednionapedowych? Tu chyba znajdzie się kilka przewag air, czyż nie?

Przewagi air nie ma - tym bardziej, że rzeźbienia przy montowaniu jednego jak i drugiego jest tyle samo. "Problem" w tym, ze hydro jest bardziej hardcoreowym, podatnym na rozbudowy i silniejszym systemem. Dlaczego problem? o tym na koniec.

kuba9449 napisał(a):
Dziwię się trochę, że niektórzy tak porównują te systemy aby na siłę pokazać wyższość jednego nad drugim.

Pamietaj na jakim portalu jesteśmy. Tu sie mówi o robieniu customow, hot rodow i lowriderów (kolejnosc przypadkowa).

kuba9449 napisał(a):
Sensownie zestrojona poducha jest bardziej komfortowa niż seryjna sprężyna, a co dopiero cięta

Tak - zgodze się. Ale nie jechalem w tym kraju customoem co prowadził by sie i trzymał drogi tak jak na fabrycznych poduchach :roll:
A jeździłem takim np Walkera Bel Airem - on sie prowadzi i trzyma drogi i jest na tyle komfortowy, ze tym to na codzien mozna smigać! Jest mega fajnie, wygodnie i amerykańsko...

Wspomnialeś o cenach.
Widziałem kilka fur na zawieszeniu z allegro za 3000zł - po pierwsze chodzi to tak, że stary dobry citroen sie sprawniej podnosci, po drugie widzialem bodaj 2 czy 3 fury, w ktorych kilku miesieczna poducha wystrzeliła. Działa? działa ale jakoś wolał bym dorzucic 3 tys i kupic ciut mocniejszy produkt, renomowanego producenta na dobrych podzespołach. Życie jest wiecej warte ;) a o koziołka na highwayu nie trudno.

Wróce jeszcze do jednej kwestii:

nyguz napisał(a):
jak to wszystko się ma do samochodów z nadwoziem samonosnym? Albo jeszcze utrudniając sprawę, przednionapedowych? Tu chyba znajdzie się kilka przewag air, czyż nie?

Air jest kozakiem na codzień jeśli na siłe nie oszczędzamy!
Zamontować shockwavesy, dwa duze kompresory zbey wstydu nie bylo przy podnoszeniu, odpowiednie, sredniej wielkosci dobre zawory zeby dynamicznie podnosiło a nie szarpało, do tego wydajne dwa kompresorki, komputerek pokazujący cisnienie w każdej poduszce, jakieś mądre regulatory, ladnie to upchnąć do bagaznika i na codzien mozna smigać. ALe taki zestaw to nie jest juz 6 tys bo same 4 shockwavesy pewnie z 5000zł wyjdą a gdzie reszta ;) Montaż shockwavesów banalny, można wszystko fajnie dobrać do danego typu pojacdu (w CCE mamy setupy dostosowane specjalnie pod wiele modeli. Przeliczone na ich ciężar, moc itd).

I teraz powiem cos co pewnie kilka osob zdziwi - na codzień też pewnie wepchnął bym poduchy (jeśli nei byl by to daily lowrider). Dlaczego? A to dlatego, że na hydro najeździłem sie juz na 48-102V i jak bym teraz wepchnął 12-24V to pewnie co pstryknięcie switcha bym płakał i zamykał sie w sobie. Po prostu od air sie nic nie wymaga. Ma podnieść, bąka puścic. Hydro daje ogromne możliwosci. Ale o różnicach już napisalem wyżej i zawsze będę stał murem za tym, że zawieszenie hydrauliczne jest technologicznie dużo lepsze, dużo solidniejsze. Ma więcej zalet - nie tyle pod kątem lowriderów bo do lowriderow poprostu nie wypada pchać air a pod ogólnym kątem.

Na Lay It Low - znanej wszystkim encyklopedii lowriderowej była ankieta - hydro or air.
Było kilku zwolenników poduch ale 94% z dziesiatek tysięcy ludzi zaznaczyło "Only hydro". :wink:

Tak przy okazji - fajne są połączone zestawy hydro i air :)

Obrazek

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt paź 30, 2018 4:41 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): So maja 10, 2008 11:51 am
Posty: 12
Lokalizacja: Polska
Bardzo ciekawy wątek. Dylemat między air i hydro miewa większość tych, którzy myśleli o przeróbce zawieszenia w swoim aucie na "podskakujące".
Mnie zawsze interesowała kwestia bezpieczeństwa, oraz kolidowania z prawem.
1. Słyszałem głosy, że z hydro auto na pewno nie przejdzie przeglądu, a z air już może przejść, gdyż jest to "mniej radykalna przeróbka". Ile w tym prawdy?
2. Dodatkowo, ponoć auto z zawieszeniem air jest "bardziej stabilne" przy szybszej jeździe np autostradą. Tez nie wiem skąd ta teoria i czy jest prawdziwa.
3. Niektórzy z kolei twierdzą, że auto z air nie może robić 3-wheel. Nigdy tego nie zweryfikowałem, ale szczerze mówiąc nigdy też nie widziałem auta z air jadącego na 3 kołach.

Osobiście skłaniałbym się ku zawieszeniu hydraulicznemu, ale nie przesadzając przy tym z ilością switchów, a więc także i pomp, oraz akumulatorów, żeby w bagażniku było jednak trochę miejsca. No bo gdzie indziej wozić koło zapasowe i trójkąt jak nie w bagażniku? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt paź 30, 2018 6:44 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7744
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
JackNigga napisał(a):
1. Słyszałem głosy, że z hydro auto na pewno nie przejdzie przeglądu, a z air już może przejść, gdyż jest to "mniej radykalna przeróbka". Ile w tym prawdy?

Zero. Jeśli jedno i drugie nie m homologacji jesteśmy wstrętnymi przestępcami zasługującymi na stryczek
JackNigga napisał(a):
2. Dodatkowo, ponoć auto z zawieszeniem air jest "bardziej stabilne" przy szybszej jeździe np autostradą. Tez nie wiem skąd ta teoria i czy jest prawdziwa.

Jeśli się perfekcyjnie zgra system, dobierze wszystkie podzespoły i ustawi samochód w jakiejś odpowiedniej pozycji może tak być ale jakos nie spotkałem się jeszcze z dokłądanym Air, które tak na prawde zachowywać będzie się tak jak fabryczne np z Range Rovera ;) Hydro też da sie zrobić żeby było cywilizowane. Odppowiednio miękkie sprężyny, akumulatory hydrauliczne itd itp. DO tego "normalne" koła a nie jakieś 13tki od taczki ;) .. Ale nei chodzi o to żeby lowrider byl zwykłym samochodem..
JackNigga napisał(a):
3. Niektórzy z kolei twierdzą, że auto z air nie może robić 3-wheel. Nigdy tego nie zweryfikowałem, ale szczerze mówiąc nigdy też nie widziałem auta z air jadącego na 3 kołach.

Jak się zrobi odpowiednie sterowanie, zawory itd itp to pewnie się da bo czemu by nie. Tylko pewnie trzeba by solidnie dociążyć tył samochodu. Z drugiej strony po co samochod na poduszkach ma robic 3 wheela zarezerwowanego dla lowriderów (i polonezów trucków) skoro nigdy takowym nie będzie ..

JackNigga napisał(a):
Osobiście skłaniałbym się ku zawieszeniu hydraulicznemu, ale nie przesadzając przy tym z ilością switchów, a więc także i pomp, oraz akumulatorów, żeby w bagażniku było jednak trochę miejsca. No bo gdzie indziej wozić koło zapasowe i trójkąt jak nie w bagażniku? ;)

NIe masz doświadczenia stąd takie masz zdanie na temat :) Lowriderowy bagażnik nie nadaje się do wożenia niczego :) ZAWSZe coś pocieknie oleju itd. W Impali mam plan zabudowę zrobic tak zeby dalos ie jeszcze jakiś plecaczek wrzucic do bagażnika ale zobaczymy jak to wyjdzie. ZNajac zycie i tak przerów sie zerwie iz arzyga wszystko...

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt paź 30, 2018 8:11 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): So maja 10, 2008 11:51 am
Posty: 12
Lokalizacja: Polska
ALPAChino napisał(a):
Jeśli jedno i drugie nie m homologacji jesteśmy wstrętnymi przestępcami zasługującymi na stryczek


Czy jak w ogólne poruszać się takim autem po polskich drogach, skoro każda kontrola policji zakończy się zabraniem dowodu rejestracyjnego i odholowaniem auta z uwagi na brak przeglądu? Jakie są sposoby ominięcia tych nieprecyzyjnych i głupich przepisów?

ALPAChino napisał(a):
Jeśli się perfekcyjnie zgra system, dobierze wszystkie podzespoły i ustawi samochód w jakiejś odpowiedniej pozycji może tak być ale jakos nie spotkałem się jeszcze z dokłądanym Air, które tak na prawde zachowywać będzie się tak jak fabryczne np z Range Rovera ;) Hydro też da sie zrobić żeby było cywilizowane. Odppowiednio miękkie sprężyny, akumulatory hydrauliczne itd itp. DO tego "normalne" koła a nie jakieś 13tki od taczki ;) .. Ale nei chodzi o to żeby lowrider byl zwykłym samochodem..


Owszem, ale jednak samochód powinien być "jezdny". Meksykanie w USA zawożą dzieci do szkoły swoimi lolosami, wożą rodzinę itp, pytanie tylko, czy tak przerobione auto będzie bezpiecznym środkiem lokomocji. Nie mówię tutaj o podskakiwaniu podczas szybkiej jazdy, tylko o normalnej sprawnej jeździe np autostradą.

ALPAChino napisał(a):
Jak się zrobi odpowiednie sterowanie, zawory itd itp to pewnie się da bo czemu by nie. Tylko pewnie trzeba by solidnie dociążyć tył samochodu. Z drugiej strony po co samochod na poduszkach ma robic 3 wheela zarezerwowanego dla lowriderów (i polonezów trucków) skoro nigdy takowym nie będzie ..


Tu się zgodzę. :)

ALPAChino napisał(a):
NIe masz doświadczenia stąd takie masz zdanie na temat :) Lowriderowy bagażnik nie nadaje się do wożenia niczego :) ZAWSZe coś pocieknie oleju itd. W Impali mam plan zabudowę zrobic tak zeby dalos ie jeszcze jakiś plecaczek wrzucic do bagażnika ale zobaczymy jak to wyjdzie. ZNajac zycie i tak przerów sie zerwie iz arzyga wszystko...


Napisałem tak, gdyż w pierwszym poście wyczytałem:
Cytuj:
Zajęte miejsce w bagażniku? Hydro nie zajmuje więcej miejsca niż air. Do tego zeby air w ogole jakoś działło i nie przynosiło wstydu potrzebujemy 2 sporych zbiornikow i 2 kompresorow - to więcej niz jedna pompka hydrauliczna zabudowana wraz z 2 akumulatorami. Pompa w jeden boczek, akusie w drugi i caly bagaznik mamy wolny.

... Dlatego pomyślałem, że można coś tam wozić. :) Skoro jednak nie, to po co komu wolne miejsce w bagażniku lowridera? ;) Myślę, że w tej sytuacji cały bagażnik w pompach i akumulatorach, przy 16 switchach, to nie problem. Tylko pojawia się pytanie - gdzie w takim razie wozić koło zapasowe (wiadomo, amerykańskie krążowniki mają je na zewnątrz bagażnika), oraz trójkąt i gaśnicę? Czy w przypadku air ride też ma się bagażnik nienadający się do użytku kosztem mechanizmu obsługującego zawieszenie?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt paź 30, 2018 10:19 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7744
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
1. Jak to jak jeździć? Wsiadasz i jeździsz i udajesz, ze jest wszysto OK. W stanach tak samo się wożą. Tam też jest to nielegalne.
2. A kto mówi o braku jezdności? Ja Cadillaciem na codzień do pracy jeździłem bez większych problemów.. Bezpieczeństwo to inna sprawa.
5. Tak jak napisałem. Sam będę organizował bagażnik tak zeby coś tma jeszcze wcisnąć mimo 3 pomp. Jaks ie dobrze zabuduje, zrobi ewentualne odpływy oleju. Jak sie to dobrze skręci i nie śmiga na bardzo wysokim woltażu to w teorii nie powinno nic ciec ani strzelać. W teorii.
Poogladaj fotki bagażników to zobaczysz gdzie można wepchnać zapas, gasnice czy inny wibrator.

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr paź 31, 2018 7:44 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): So maja 10, 2008 11:51 am
Posty: 12
Lokalizacja: Polska
ALPAChino napisał(a):
1. Jak to jak jeździć? Wsiadasz i jeździsz i udajesz, ze jest wszysto OK. W stanach tak samo się wożą. Tam też jest to nielegalne.
2. A kto mówi o braku jezdności? Ja Cadillaciem na codzień do pracy jeździłem bez większych problemów.. Bezpieczeństwo to inna sprawa.
5. Tak jak napisałem. Sam będę organizował bagażnik tak zeby coś tma jeszcze wcisnąć mimo 3 pomp. Jaks ie dobrze zabuduje, zrobi ewentualne odpływy oleju. Jak sie to dobrze skręci i nie śmiga na bardzo wysokim woltażu to w teorii nie powinno nic ciec ani strzelać. W teorii.
Poogladaj fotki bagażników to zobaczysz gdzie można wepchnać zapas, gasnice czy inny wibrator.


Po tym co piszesz wnioskuję, że posiadasz auto z hydro. Ciekaw jestem jak będzie wyglądał efekt końcowy tej przeróbki bagażnika, fajnie, że coś kombinujesz w tym temacie. Chociaż z drugiej strony, nie wiem czy wożenie tam czegokolwiek wartościowego byłoby dobrym pomysłem, zakładając sąsiedztwo pomp i akumulatorów, z których lubi nieraz poiskrzyć.
Wiesz, ja ogólnie staram się znaleźć jakiś kompromis pomiędzy autem bezpiecznym, a regulowanym zawieszeniem. Stąd moje pytania o air, chociaż domyślnie wciąż marzę o hydro-zawieszeniu z prawdziwego zdarzenia.
Obawiam się , że bezkompromisowe rozwiązania są nie na moją obecną kieszeń.. I nie chodzi o koszt części, oraz montażu i prawdopodobnych napraw, tylko o to, że nie zamierzam płacić kosmicznych mandatów przy każdej kolejnej kontroli policji za brak przeglądu i nielegalną modyfikację, aż do całkowitej utraty dowodu rejestracyjnego i przymusu przywrócenia auta do stanu sprzed przeróbki. ;) Jak Ty to robisz bracie, że używasz takiego auta na codzień i jest OK?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL