nyguz napisał(a):
jak to wszystko się ma do samochodów z nadwoziem samonosnym? Albo jeszcze utrudniając sprawę, przednionapedowych? Tu chyba znajdzie się kilka przewag air, czyż nie?
Przewagi air nie ma - tym bardziej, że rzeźbienia przy montowaniu jednego jak i drugiego jest tyle samo. "Problem" w tym, ze hydro jest bardziej hardcoreowym, podatnym na rozbudowy i silniejszym systemem. Dlaczego problem? o tym na koniec.
kuba9449 napisał(a):
Dziwię się trochę, że niektórzy tak porównują te systemy aby na siłę pokazać wyższość jednego nad drugim.
Pamietaj na jakim portalu jesteśmy. Tu sie mówi o robieniu customow, hot rodow i lowriderów (kolejnosc przypadkowa).
kuba9449 napisał(a):
Sensownie zestrojona poducha jest bardziej komfortowa niż seryjna sprężyna, a co dopiero cięta
Tak - zgodze się. Ale nie jechalem w tym kraju customoem co prowadził by sie i trzymał drogi tak jak na fabrycznych poduchach
A jeździłem takim np Walkera Bel Airem - on sie prowadzi i trzyma drogi i jest na tyle komfortowy, ze tym to na codzien mozna smigać! Jest mega fajnie, wygodnie i amerykańsko...
Wspomnialeś o cenach.
Widziałem kilka fur na zawieszeniu z allegro za 3000zł - po pierwsze chodzi to tak, że stary dobry citroen sie sprawniej podnosci, po drugie widzialem bodaj 2 czy 3 fury, w ktorych kilku miesieczna poducha wystrzeliła. Działa? działa ale jakoś wolał bym dorzucic 3 tys i kupic ciut mocniejszy produkt, renomowanego producenta na dobrych podzespołach. Życie jest wiecej warte
a o koziołka na highwayu nie trudno.
Wróce jeszcze do jednej kwestii:
nyguz napisał(a):
jak to wszystko się ma do samochodów z nadwoziem samonosnym? Albo jeszcze utrudniając sprawę, przednionapedowych? Tu chyba znajdzie się kilka przewag air, czyż nie?
Air jest kozakiem na codzień jeśli na siłe nie oszczędzamy!
Zamontować shockwavesy, dwa duze kompresory zbey wstydu nie bylo przy podnoszeniu, odpowiednie, sredniej wielkosci dobre zawory zeby dynamicznie podnosiło a nie szarpało, do tego wydajne dwa kompresorki, komputerek pokazujący cisnienie w każdej poduszce, jakieś mądre regulatory, ladnie to upchnąć do bagaznika i na codzien mozna smigać. ALe taki zestaw to nie jest juz 6 tys bo same 4 shockwavesy pewnie z 5000zł wyjdą a gdzie reszta
Montaż shockwavesów banalny, można wszystko fajnie dobrać do danego typu pojacdu (w CCE mamy setupy dostosowane specjalnie pod wiele modeli. Przeliczone na ich ciężar, moc itd).
I teraz powiem cos co pewnie kilka osob zdziwi - na codzień też pewnie wepchnął bym poduchy (jeśli nei byl by to daily lowrider). Dlaczego? A to dlatego, że na hydro najeździłem sie juz na 48-102V i jak bym teraz wepchnął 12-24V to pewnie co pstryknięcie switcha bym płakał i zamykał sie w sobie. Po prostu od air sie nic nie wymaga. Ma podnieść, bąka puścic. Hydro daje ogromne możliwosci. Ale o różnicach już napisalem wyżej i zawsze będę stał murem za tym, że zawieszenie hydrauliczne jest technologicznie dużo lepsze, dużo solidniejsze. Ma więcej zalet - nie tyle pod kątem lowriderów bo do lowriderow poprostu nie wypada pchać air a pod ogólnym kątem.
Na Lay It Low - znanej wszystkim encyklopedii lowriderowej była ankieta - hydro or air.
Było kilku zwolenników poduch ale 94% z dziesiatek tysięcy ludzi zaznaczyło "Only hydro".
Tak przy okazji - fajne są połączone zestawy hydro i air
_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider
Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE
WWW.CUSTOM-SHOP.PL