W zasadzie to nie custom, bo poza malowaniami nie ma modyfikacji, ale na tle innych aut w ruchu wyroznia sie jak wisienka na torcie.
Auto to Mercedes L319D z 1965 roku. Model wprowadzono w 1955 roku w odpowiedzi na rosnace zapotrzebowanie na male auta transportowe. VW robil juz swojego Transportera, Citroen mial pieknego inaczej HY, byli takze inni producenci, a Mercedes byl w tyle. W ofercie byly wersje osobowe, blaszaki, prycze i ramy z szoferka do dalszej zabudowy, n.p. pomoc drogowa i inne specjalistyczne.
Moje auto opuscilo fabryka jako rama z szoferka i w firmie Ada Kipper dostalo zabudowe typu wywrotka
Oczywiscie sterowana recznie za pomoca korby. Wszystko dziala po dzis dzien, poza firma Ada Kipper
Oryginalnie auto bylo wyposazone w silniki znane z osobowek - tzw. Pontonow, potem Skrzydlakow. Diesle rozwijaly zabojcza moc 55KM (poczatkowo 45 i 50) - masakra
Przerabane bylo wtedy byc kierowca busa: bez wspomagania, kabina bez wygluszen itp. W moim pracuje ciut nowszy diesel, pochodzacy z Beczki (123), popularny 240D o mocy 72KM. Oryginalny silnik posiadam.
Ponizej kilka fotek. Dla pierwszego kto odgadnie autora malowan - usmieszek od prezesa
Link do albumu:
https://picasaweb.google.com/1147689026 ... directlink
_________________
Uklony - Maciek
41 Buick Special Sedanette x2
49 Chevy 3100 Pan Deratyzator
50 Olds 88 "Patton"
55 Chevy panel
70 Chevy Impala conv
77 Monte Carlo
87 G20
89 Chevy K5
03 Chevy S10
https://www.facebook.com/pages/Johnny-R ... 0449148898