Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Pt mar 29, 2024 12:18 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt mar 12, 2013 2:33 am 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Pn mar 11, 2013 10:47 pm
Posty: 30
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Witajcie,
właśnie stałem się właścicielem miejskiego samochodu marki Lincoln, który na pierwsze dziesiątki mil wystartował z Dearborn, Michigan, a do mnie trafił od właściciela kilku ślubnych limuzyn, po siedmiu latach i jakichś 2-3k przebiegu w Polsce. Wersja Signature Series, kupiona stąd: http://tablica.pl/oferta/lincoln-town-c ... 7288d;r:;s
Właściciel kilku blaszaków wypełnionych ślubnym komfortem (Jaguar Xj 60, Mercedes W210, Town Car długi i dłuższy + inne), w porządku facet, przetrzymał dla mnie Town Car'a przez całe 7 lat, obsługując nim śluby. Dużo ich nie było, przebieg, sądząc po dokumentach po sprowadzeniu i wyglądzie wnętrza prawdopodobnie oryginalny (ok 142k) a jeżeli cofał licznik to niewiele.

Samochód w wersji Spinaker Edition, granatowy, z granatowo - białą skórą na siedzeniach i granatowym (+drewno) wykończeniem wnętrza (wikipedia: 1995 also featured another special Signature Series edition called the Spinnaker Edition which featured tri-coat paint, two-toned leather seats, the Spinnaker logo on the floor mats, and 16" spoked aluminum wheels.[46]). Wszystko się zgadza, wprawdzie wolałbym, żeby właściciel jednak przyłożył więcej staranności do terminowych wymian materiałów eksploatacyjncych, ale stan obecnych jest całkiem niezly.

Powrót z Gniezna do Piotrkowa Trybunalskiego z Filipeq, średnia spalania wg komputera 13,0l/100km, przy jeździe przez Łódź (na A2 ok 8-9l/100). Nie umiem zmusić cruise control do działania, spróbuję jutro.

Do zrobienia:
wymiana oleju w skrzyni - NATYCHMIAST, 7-letni właściciel stwierdził, że nie trzeba - przejechał nim ze 2500km, ale nie wymienił,
wymiana paska rozrządu - podobnie,
Check Air Suspention
polerka, sprzątanie

Pierwsze wrażenie: Znalazłem Świętego Graala, Lincolna w świetnym stanie z małym (prawdopodobnie oryginalnym) przebiegiem, wystarczy trochę pracy i będzie świetne auto codzienne. Wstawiam zdjęcia i krótki filmik z pierwszego od dłuższego czasu odpalenia (sporo śniegu było przed garażem :D )

Pierwsze odpalenie: http://www.youtube.com/watch?v=F0dDDwfS ... e=youtu.be

Zdjęcia:
https://picasaweb.google.com/1066212207 ... directlink
Wkrótce więcej zdjęć!

Na razie z Filipeq opijamy dobry (oby) zakup. Wkrótce większa galeria i więcej info o samochodzie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt mar 12, 2013 9:26 am 
Offline
OG MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lis 09, 2002 7:10 pm
Posty: 3044
Lokalizacja: Piotrków Tryb/Praha
Tak! Potwierdzam! Mistrzowski krążownyk!

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
B.A. Baracus: They're closin'. They got us!
Hannibal: You never know.
B.A. Baracus: I do. We're almost out of gas.
Hannibal: Now, why did you pick a truck with no gas?
B.A. Baracus: 'Cause I liked the paint job.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt mar 12, 2013 9:31 am 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 02, 2012 6:09 pm
Posty: 112
Lokalizacja: Kalisz Wlkp
Bardzo fajny samochód w bardzo dobrym stanie ;)

Taka mała uwaga,tam jest rozrząd na łańcuchu a nie na pasku także nie trzeba wymieniać ;)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt mar 12, 2013 12:40 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Gratuluje zakupu :)

Filipeq napisał(a):
Obrazek


:jump: identyczną fotkę mam w z moim ex Lincolnem jak go kupiłem i pierwszy raz tankowałem na trasie. Prawie taki sam lincoln, identyczna perspektywa, też zima i IDENTYCZNA stacja :)

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt mar 12, 2013 3:43 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt paź 27, 2009 6:32 pm
Posty: 515
Niezłą sztukę ustrzeliłeś, gratki!

Wiem, że w trasie jeździ się bajecznie, a jak się ma sprawa w mieście? To prawda, że buja jak łóżko wodne, czy nadal jest komfortowo?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt mar 12, 2013 3:56 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Ale co to za pytanie? No Jasiek ...
Przecież wiadomo, ze pływa to to to jak parostatek i to jest piękne :)

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt mar 12, 2013 4:07 pm 
Offline
OG MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lis 09, 2002 7:10 pm
Posty: 3044
Lokalizacja: Piotrków Tryb/Praha
Jak się tłukliśmy przez łódzkie dziury to gladziudko szedł :D

_________________
B.A. Baracus: They're closin'. They got us!
Hannibal: You never know.
B.A. Baracus: I do. We're almost out of gas.
Hannibal: Now, why did you pick a truck with no gas?
B.A. Baracus: 'Cause I liked the paint job.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt mar 12, 2013 5:13 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 02, 2012 6:09 pm
Posty: 112
Lokalizacja: Kalisz Wlkp
Najlepiej jest na zakrętach :D aż go ciągnie aby dachować :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt mar 12, 2013 9:26 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Pn mar 11, 2013 10:47 pm
Posty: 30
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
LincOln!, racja, chodziło mi o pasek od osprzętu, który idzie wyżej. Słychać go już dość wyraźnie.
AlpaChino, poprzednie auto też kupowałem w Wielkopolsce i też powrót w takich warunkach na letnich oponach, nieznanym autem :D Historia lubi się powtarzać. Co do pływania, to tył trochę za mocno jednak pływa - no i tutaj przechodzimy do pierwszych odnotowanych problemów:

1. Check Engine - wczoraj nie było, dzisiaj się pojawiło. Spalanie wzrosło i zaczął szarpać, zrobiłem dzisiaj ze 200 km i szarpał coraz bardziej. Podejrzewam świece i przewody, które i tak miałem wymieniać. Ewentualnie przepływomierz, ale zrobię najpierw świece i jak nie pomoże to będziemy myśleć dalej.
2. Check Air Suspention - jak wspomniałem, tył trochę przesadnie buja. Trzeba będzie szybko zrobić ten check.
3. Nie działający Cruise Control, jak wczoraj wspominałem. Koniecznie do naprawy.
4. Klakson :D Znajomy na niego spojrzał i mówi, że wystarczy regulacja membrany. Jak zrobi się cieplej to się pobawię, bo to pierdzenie do auta raczej nie pasuje ;)

Dalsze wrażenia z jazdy jak najbardziej pozytywne, po przesiadce z przednionapędowego kompakta, bałem się głównie rozmiarów i tył napędu, ale już mi przeszło :jump: Jazda po Łodzi nie sprawia żadnych problemów, parkowanie, wciskanie się i inne bardziej precyzyjne manewry - bez problemu. Widoczność jest świetna, raczej zawsze widać, ile cm jeszcze zostało :D Przy dzisiejszym mrozie, lodzie i śniegu, głównie na miejscach parkingowych, też radził sobie lepiej niż się spodziewałem i to na letnich oponach! Żadnego wypychania z miejsc, sam dawał sobie wszędzie radę. Wieczorem temperatura jeszcze spadła i na oblodzonej drodze na letnich oponach już się mniej pewnie czułem, ale zakup zimówek zostawiam na przyszły sezon.

Na razie przesiadam się z powrotem do Golfa, załatwiam wymianę świec i czekam na wiosnę, nie chcę ryzykować.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt mar 12, 2013 9:41 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
NIe wstydzisz sie jeździć Golfem?

Check engine, suspension, nie działający tempomat, i chujowy klakson to najbardziej typowe usterki tego pojazdu

Engine - zerknij przepływomierz i szczelnosć dolotu - na 70% to to
Zawias - pewnie jakaś nieszzcelnosć w poduchach. Często pompuje ? A jak pływa to amory wymień z tyłu i juz.
Tempomat - naprawa troche upierdiwa. Z zasady tylko sterownik ale nie koniecznie.

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt mar 12, 2013 10:43 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 04, 2002 1:30 pm
Posty: 2683
Lokalizacja: W-WA
ALPAChino napisał(a):
NIe wstydzisz sie jeździć Golfem?


ależ Ty masz uraz ziom :=D

ALPAChino napisał(a):
Engine - zerknij przepływomierz i szczelnosć dolotu - na 70% to to


a na 30% EGR ;)

a w ogóle to ładna sztuka, daj jakieś lepsze foty.

polecam na początek lekturę: http://www.lincolnsonline.com/

_________________
riding this 'til the wheels fall off


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt mar 12, 2013 11:09 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Pn mar 11, 2013 10:47 pm
Posty: 30
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Dzięki Panowie! Dokształcę się trochę w tym temacie i będę działał. Na lincolnsonline widzę, że dobra baza wiedzy :D Czyszczenie przepływomierza i regulację klaksonu spróbuję zrobić sam, a z zawieszeniem, egr i cc pojadę pewnie do Wolborza, http://www.normcar.pl/ bo z Piotrkowa mam najbliżej. Ktoś coś wie o tym serwisie?

Jutro postaram się zrobić więcej zdjęć, chociaż niestety po dzisiejszym dniu trochę brudny jest. Dobrą sesję zrobimy jak tylko pogoda się poprawi ;)

A co do golfa, nie narzekam, bo służył mi dzielnie i niezawodnie przez ostatnie 6 lat. Mam nadzieję, że pójdzie wkrótce w kolejne dbające ręce :D


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr mar 13, 2013 1:03 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Czyli tam gdzie jego miejsce.

Obrazek

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr mar 13, 2013 4:19 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Pn mar 11, 2013 10:47 pm
Posty: 30
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Trochę nowych zdjęć, nadal pada śnieg, zimno i brudno, więc pokazuję głównie wnętrze:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

O wersji Spinnaker Edition znalazłem tyle:
1995 also featured another special Signature Series edition called the Spinnaker Edition which featured tri-coat paint, two-toned leather seats, the Spinnaker logo on the floor mats, and 16" spoked aluminium wheels. (Wikipedia)

Taką broszurę:
Obrazek
I jeszcze parę zdjęć, wszystkie detale się zgadzają z tą wersją. Widziałem jeszcze jednego z granatową podsufitką, ale bez szyberdachu.

Obejrzałem dzisiaj filtr powietrza i przepływomierz. Filtr nie jest bardzo zużyty, ale dla spokoju go wymienię. Przepływomierz jest jak nowy, wtyczka, piny czyste, przewód cały. W piątek jadę do mechanika, który mi to sprawdzi.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr mar 13, 2013 4:48 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC

Dołączył(a): Wt cze 22, 2004 2:15 pm
Posty: 897
Lokalizacja: Poznań…
Gratuluję zakupu. Pewnie, że w mieście się dobrze jeździ, w końcu to miejskie auto :wink:

Takiej wersji środka jeszcze nie widziałem :roll: Deska fajnie się prezentuje w tych kolorach. Pod pokrowiec kierownicy już zaglądałeś?

Niech się dobrze sprawuje 8)

_________________
Lincoln Town Car Executive Series '91
ex. Ford Crown Victoria LX '92


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL