Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Pt mar 29, 2024 2:42 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr maja 29, 2013 1:34 am 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Pn mar 11, 2013 10:47 pm
Posty: 30
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
No to po powrocie :) Furmanka spisała się doskonale, pogoda również. Odwiedziliśmy m.in. Modenę:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wenecję:
Obrazek
i Florencję:
Obrazek

Udało się uchwycić typowy włoski landszafcik z Alpami i winnicą :D :
Obrazek
i z klasyką włoskiej motoryzacji:
Obrazek

W drodze powrotnej odwiedziliśmy jeszcze Monachium, akurat w dniu wygranej Bayernu, więc załapałem się na ogólnomiejską imprezę :)
A następnego dnia odwiedziłem BMW-Welt:
Obrazek

Gabaryty nie sprawiły problemów. Ani razu. Nawet, gdy w Veronie trafiłem na roboty drogowe i musiałem przeciskać się uliczkami na starym mieście, projektowanymi z myślą o... koniach i wozach. Wszędzie i zawsze dało się przejechać i zaparkować. Jedyny naprawdę hardcore'owy ruch uliczny mieliśmy we Florencji, w godzinach szczytu. Zawsze zostawiam więcej miejsca z jednej strony dla motocyklistów, ale jak z tej węższej mimo wszystko próbują się przeciskać skuterki to już robi się denerwujące. Obyło się bez rys, ale na codzienny użytek lepszy jest tam skuter lub styrana panda.

Każde tankowanie trafiało do zeszytu, razem z przebiegiem i warunkami na drodze. Wyniki (LPG) mam następujące:
Spalanie średnie: 12,51
Spalanie max: 16,47 (wspinaczka na przełęcz Muraglione + Florencja)
Spalanie min: 9,11 (drogi szybkiego ruchu + Rawenna)
Spalanie na autostradzie: na gazie z Agip, 10,27, na gazie ze Slovnaft, Shell, Q8 i Orlen - 12,2-12,55.

Styl jazdy jak dla mnie normalny, na Autostradach ok 130-140, inne - ok 120. Przyspieszam dość szybko i utrzymuję prędkość. Ekonomia moim zdaniem zaskakująco dobra.

Inne spostrzeżenia... Włosi jeżdżą nieźle, chociaż denerwujące było nieużywanie kierunkowskazów i nagminne zajeżdżanie drogi na autostradach. Jak na tak krótki pobyt, widziałem zbyt dużo akcji, w których auto jadące lewym pasem musiało hamować, bo ktoś stwierdził, że zacznie wyprzedanie TERAZ.

No i jeszcze jedne smaczek :) Zaparkowałem w pobliżu osiedla w miejscowości Altedo. Jakaś lokalna impreza, poszliśmy zobaczyć. Jak wróciłem, czekał na mnie człowiek z otwartym garażem, w którym pokazał mi to: Obrazek
Ma tam Big Blocka 473, bardzo ładnie ją odnowił, zwłaszcza robota lakiernicza jest naprawdę super. A pracuje w Lamborghini. Musi być trochę "In your face" jak przyjeżdża do pracy Corvette ;)

No i tyle. Wycieczka udana, środek transportu najlepszy z możliwych :)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr maja 29, 2013 10:41 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
maindude napisał(a):
Udało się uchwycić typowy włoski landszafcik z Alpami i winnicą :D :
Obrazek


Piękna wycieczka !! :) Jaram sie jak .. jak jak ;)

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr maja 29, 2013 8:43 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz maja 29, 2008 8:01 pm
Posty: 350
Lokalizacja: Barwice - PL ; Peterborough - UK
spoko wyprawa , fajne zdjęcia , najważniejsze że fura się spisała wzorowo , gratki :D

_________________
Daniel
ex Chevy Camaro LS1 5.7 V8
ex Chevy Caprice 5.0 V8


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: So cze 01, 2013 4:04 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt paź 27, 2009 6:32 pm
Posty: 515
Powaga takie niskie spalanie? To już chyba wiem na co ciułać hajsy...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N cze 02, 2013 2:56 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Pn mar 11, 2013 10:47 pm
Posty: 30
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Większość cykli, z których jest to spalanie to ok 70% trasa, 30% miasto. Nadal każde tankowanie trafia do "dziennika pokładowego" ;) więc po paru miarodajnych przejazdach napiszę coś o spalaniu w mieście. Bardzo mnie też ucieszył fakt, że silnik praktycznie nie wziął oleju, może minimalną ilość, ale nadal stan w normie.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N lis 10, 2013 11:56 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Pn mar 11, 2013 10:47 pm
Posty: 30
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Po parumiesięcznej nieobecności na forum, mam kilka nowych wydarzeń i prac przy aucie.
Na początek, wycieczka do Augustowa, z którego przejechaliśmy się kawałek dalej:
Obrazek
W drodze powrotnej zaliczona jeszcze droga przez bagna biebrzańskie - na ogół dobra, przejezdna i w ogóle warta przejechania się, bo jest bardzo ładnie. Tym razem była "trochę" zalana. A przynajmniej trochę bardziej niż myślałem. Przejechaliśmy, ale w wodzie została przednia tablica rejestracyjna, no i rozrusznik zaczął marudzić i się wieszać. W Normcarze doprowadzili go do stanu - jak nowy, łącznie z piaskowaniem obudowy.

A co do zimy, to jeszcze przed Augustowie, zapodkładowaliśmy i zabarankowaliśmy podwozie z bratem Filipa (Filipeq). Większej roboty nie wymagało, poza paroma drobiazgami rdzy nie wykryłem.
Przygotowałem też koła na zimę. Wiosną po bardzo okazyjnej cenie kupiłem takie felgi:
Obrazek

Proste, chociaż troszkę już zmęczone istnieniem:
Obrazek
Obrazek

Na drobne odświeżenie kupiłem zestaw Motip'a do malowania felg (podkład, baza, klar), przed malowaniem wypiaskowałem:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Podkład:
Obrazek

Po malowaniu:
Obrazek
Obrazek

Na to założyłem Nokiany WR A3, 235/60 R16:
Obrazek

Nie była to może super profesjonalna robota, felgi nie wyglądają perfekcyjne jak nowe, ale stosunek: nakład i radocha z pracy / wynik, całkiem mnie zadowala :)

Kolejna robota - dołożenie pomarańczowych żarówek w tylnych lampach, bo już ostatnio smutni panowie mnie upomnieli.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn lis 11, 2013 12:13 pm 
Offline
OG MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 07, 2006 5:51 pm
Posty: 1467
Lokalizacja: Poznań/ Ostrów Wielkopolski
maindude napisał(a):
Przejechaliśmy, ale w wodzie została przednia tablica rejestracyjna, no i rozrusznik zaczął marudzić i się wieszać.

Hmmm... skąd ja to znam ;) Masz na myśli przekręcenie kluczyka do start i po puszczeniu rozrusznik ciągle kręcił? Nie wiem, czy w tych Lincolnach jest jeszcze elektromagnes typowy dla Fordów z lat 80 i wczesnych 90, montowany na błotniku w komorze silnika?

Obrazek

_________________
'82 Mustang 5.0
ex. '85 Ford Mustang 2.3l


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn lis 11, 2013 2:32 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC

Dołączył(a): Wt cze 22, 2004 2:15 pm
Posty: 897
Lokalizacja: Poznań…
GreyD normalnie specjalista na forum od elektromagnesów :=D

maindude napisał(a):


Kolejna robota - dołożenie pomarańczowych żarówek w tylnych lampach, bo już ostatnio smutni panowie mnie upomnieli.


Ciesz się, że tylko upomnieli, bo mi zdążyli kwit zabrać :roll: Jaki masz plan na przeróbkę? Mam na sprzedaż biało-pomarańczowe żarówki ledowe, bo u mnie koncepcja się zmieniła :wink:

_________________
Lincoln Town Car Executive Series '91
ex. Ford Crown Victoria LX '92


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn lis 11, 2013 3:04 pm 
Offline
OG MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 07, 2006 5:51 pm
Posty: 1467
Lokalizacja: Poznań/ Ostrów Wielkopolski
Just trying to help ;)
Naczytałem się trochę o tym - powszechne w każdym Mustangu z tych lat, pewnie i w Lincolnach też występuje. Słabe uziemienie z błotnika i słaba bateria są najczęstszym powodem zacinania (czasem połączona ze słabą kondycją kabli)... przerabiam ten temat u siebie, bo mam dosyć zamawiania czwartego elektromagnesu w dwuletniej kadencji Mustanga ;)

_________________
'82 Mustang 5.0
ex. '85 Ford Mustang 2.3l


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn lis 11, 2013 11:55 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Pn mar 11, 2013 10:47 pm
Posty: 30
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
GreyD, dokładnie ten problem. Tzn. najpierw zaczął się wieszać, a później doszło kręcenie po odpaleniu. Plus całej sytuacji taki, że w dniu prowadzenia auta do serwisu odpalił bez problemu, a po dojechaniu na miejsce nie chciał już się zakręcić w ogóle. Wiedział, kiedy może umrzeć w spokoju :D Wlazłem pod auto po naprawie, rozrusznik nawet wypiaskowali, wygląda jak nowy. Nie zwróciłem uwagi czy mocowanie jest na błotniku, ale przy następnej okazji sprawdzę.

Co do tylnych lamp, to jakiejś wielkiej kreatywności nie przewiduję. Kupiłem to: http://ujeb.se/MP1q i założę pomiędzy oryginalnymi żarówkami. + z przednich kierunków, do stopu + z 3 światła stopu. Do tego przełącznik dwupozycyjny, żeby móc załączyć obwód oryginalny na kierunkach. Przy okazji zrobię jakiś dyskretny panel z przełącznikiem do tylnego przeciwmgielnego, bo obecny ktoś kiedyś zamontował na kolumnie kierownicy tak, że włącza się go przez przypadek kolanem. Robię na bieżąco zdjęcia, więc wstawię relację z przeróbki.
Jedyny drobny problem, na który póki co natrafiam, to tylko 9V na żarówkach. Możecie mi podpowiedzieć, gdzie szukać brakujących 3V?
I jeszcze jedno - zauważyłem, że na jednym kablu (na stronę) z przodu są już dwie żarówki,a właśnie dokładam trzecią. Zdarzały się Wam jakieś błędy albo lampka ładowania przy takich przeróbkach instalacji?

Fridrich, jak sobie poradziłeś? U Ciebie trochę łatwiejsza przeróbka, przez te światła cofania po bokach.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt lis 12, 2013 4:47 pm 
Offline
OG MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 07, 2006 5:51 pm
Posty: 1467
Lokalizacja: Poznań/ Ostrów Wielkopolski
Ja też myślałem, że to wina rozrusznika, ale tylko zapłaciłem 50zł za jego rozkręcenie + skręcenie z diagnozą, że nic mu nie jest ;) Elektromagnes się zawiesza i do niego się odnosiłem w poprzednim poście - jego uziemienie to blaszka (tył obudowy) z dziurkami do mocowania na błotniku co jest słabym rozwiązaniem długoletnim... gdzieś czytałem i chcę spróbować dołożyć kabelek od blaszki do masy z baterii.

_________________
'82 Mustang 5.0
ex. '85 Ford Mustang 2.3l


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt lis 12, 2013 7:47 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC

Dołączył(a): Wt cze 22, 2004 2:15 pm
Posty: 897
Lokalizacja: Poznań…
maindude napisał(a):

Fridrich, jak sobie poradziłeś? U Ciebie trochę łatwiejsza przeróbka, przez te światła cofania po bokach.


Dokładnie tak, pomarańczowe żarówki w miejsce wstecznych, mała lampa led pod zderzak jako wsteczny i p-mgła w lewym kloszu. Żadengo cięcia i psucia kloszy.

_________________
Lincoln Town Car Executive Series '91
ex. Ford Crown Victoria LX '92


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr lis 13, 2013 9:40 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Pn mar 11, 2013 10:47 pm
Posty: 30
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Moja robota przy kierunkach: viewtopic.php?f=6&t=8156
Aa i jeszcze kiedyś pytałeś o montaż butli. Przepraszam, dopiero mi się przypomniało:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz gru 12, 2013 6:02 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Pn mar 11, 2013 10:47 pm
Posty: 30
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Coś mi tu od dawna nie pasowało. Brak pozycji (tak, wiem, że nielegalna):
Obrazek

Przyczyna:
Obrazek

Mogłem po prostu podłączyć to po staremu i już, ale na wypadek konfliktu z wyjątkowo dociekliwym prawem, kupiłem mały przełącznik do założenia w kabinie. Jako element montażowy posłużyła mi stara obudowa od zapachu samochodowego, takiego:
Obrazek

Przy okazji, przeniosłem włącznik przeciwmgielnego, jak wspomniałem wcześniej, wkurzało mnie przypadkowe włączanie go kolanem:
Obrazek
Obrazek

Założyłem w miejscu możliwie niewidocznym:
Obrazek

Efekt na zewnątrz, chociaż dla większości z Was to nie nowość ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: So sty 04, 2014 11:16 am 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): N kwi 18, 2010 9:00 pm
Posty: 2
Możesz podać jakie spalanie osiągasz w mieście, i jaką masz instalacje ?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL