Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest So gru 07, 2019 1:21 am

Strefa czasowa: UTC + 1




   [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Napisane: Pt wrz 09, 2011 9:31 pm 
OG MEMBER LPLCC

Dołączył(a): So maja 08, 2010 8:27 pm
Posty: 221
siemanko
jak już część z was wie jakieś dwa tygodnie temu po przez transakcję wiązane stałem się na chwilę
obecna prze szczęśliwym właścicielem widocznego na zdjęciach po niżej Lincolna Town Cara
w najuboższej wersji Executive Series. Jak na golasa ma wszystko co do szczęścia potrzebne i mniej
potrzebne. Może krótko o historii sprzęta bo jest naprawdę krótka miałem zakupić Linca od kogoś innego
pozdro Panocku :piwko: , ale mając urlop nudziło mi się i zacząłem przeglądać alledrogo i natrafiłem
na ten egzemplarz. Pierwsza aukcja nic nie dała na drugiej przebiłem minimalną i po siedmiu telefonach
i 9 dodatkowych zdjęcia i przedpłacie poleciałem 70 kilometrów za Sandomierz gdzie zobaczyłem to
cudo i już nie było odwrotu musiał być mój. Całość zajęła mi dwa dni tak, więc nie miałem czasu
nawet na rozważania czy warto czy czy :D
Pojazd jak to zwykle bywa przybył do nas from USA i jeździł jak to poprzedni właściciel
powiedział u dentysty pedanta, który na samochód chuchał dmuchał i w ogóle, a później kiedy dentysta
i jego żona uznali, że samochód jest dla nich za duży w przedziwny sposób znalazł się u osoby, od
której za nabyłem ten zacny pojazd u niego trochę polatał, trochę po obwoził jakieś imprezy okolicznościowe i to w sumie tyle :) i na całe szczęście trafił do mnie :D
Co do stanu samochodu blachy, rama, silnik i skrzynia są w dobrym stanie wręcz nawet bardzo dobrym
jak na te lata. Środek to bajka nie wypierdziane siedzenia nie po przepalane itd.
na chwilę obecną sprzęt ma znikomy przebieg jak na taki samochód. Jako, żeby nie było za pieknie
coś tam do zrobienia jest oczywiście jakiś dysk z elektromagnesami od klimy + plus coś z zawiechą
z tyłu, ale nawiew mi nie potrzebny na razie w zimę sprzęt będzie się grzał w jakimś garażu, więc
na razie to sobie daruję. Co do zawieszenia kompresor pompuje i zawiecha idzie do góry
jednak po pewnym czasie jak sobie latam wyskakuje info aby sprawdzić zawieszenie. Choć ostatnio
jak stał 3 dni to nawet milimetra się nie opuścił. Jednak jak robiłem jeden upgrade czyli szprychy
wielkie dzięki dla wiadomo kogo :piwko: :piwko:
zauważyliśmy, że poduchy od tylnego zawieszenia są sparciałe na dole jednak tego też raczej
nie będę ruszał bo jest inny plan :D :D chyba, że mi tak usiądzie na glebie dupą że zderzakiem będę haczył
choć powiem, że w takiej pozycji prezentował się zacnie. Co do jazdy miszcz nie jeździłem tak
komfortowym samochodem fakt, że to straszny tapczan ponton itd, ale jest tak cichy i tak
płynie, że człowiek wsiadając do niego zmienia się z "drogowego zapierdalacza" w zawalidrogę po
prostu ten samochód tak luzuje, że to w pale się nie mieści, a ja do wolnych kierowców nie
należę :D :D
W sumie chyba to wszystko resztę widać na zdjęciach. Powiem tylko, że na żywo prezentuje się o niebo lepiej :D


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pozdro 4 all :piwko: :piwko:


Góra
   
 
Napisane: Pt wrz 09, 2011 10:19 pm 
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Śr kwi 06, 2011 5:46 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Ciechanów
fajny ;)

_________________
Cadillac Fleetwood 93


Góra
   
 
Napisane: Pt wrz 09, 2011 10:56 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 08, 2005 7:53 am
Posty: 1327
Lokalizacja: Cin Cin Konstancin
nooo Orzech w końcu się zaprezentowałeś :piwko: zacna fura gratulejszyn 8)

_________________
1969 Buick Electra 225 Convertible
http://www.electra69.pl


Góra
   
 
Napisane: Pt wrz 09, 2011 11:46 pm 
OG MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt gru 16, 2008 2:34 am
Posty: 1674
wyglada wlasnie jak orzech :D
ktory to...przeleci..
:banan:

_________________
http://www.facebook.com/devilkaztomz

kaztom&rodz garage


Góra
   
 
Napisane: So wrz 10, 2011 12:30 am 
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Śr kwi 06, 2011 5:46 pm
Posty: 32
Lokalizacja: Ciechanów
Na czwartym zdjęciu chyba znajome auto czarne w tle :wink:

_________________
Cadillac Fleetwood 93


Góra
   
 
Napisane: So wrz 10, 2011 8:35 am 
OG MEMBER LPLCC

Dołączył(a): So maja 08, 2010 8:27 pm
Posty: 221
Dzięki :D
wreszcie się zmotywowałem wczoraj :D

Cytuj:
wyglada wlasnie jak orzech :D
ktory to...przeleci..
:banan:


Whisky i tak miało być ma potencjał żeby coś przelecieć... :wink: :banan: :jump:
:piwko:


Góra
   
 
Napisane: So wrz 10, 2011 12:20 pm 
OG MEMBER LPLCC

Dołączył(a): Wt cze 22, 2004 2:15 pm
Posty: 902
Lokalizacja: Poznań…
Ładnie wygląda, moje gratulacje :) Niech się kula bez problemu :=D

Swoją drogą to myślałem, że jest to auto innego z forumowiczów, ale jak widać chyba moja poczta pantoflowa się zjebała 8)

_________________
Lincoln Town Car Executive Series '91
ex. Ford Crown Victoria LX '92


Góra
   
 
Napisane: So wrz 10, 2011 2:08 pm 
OG MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 07, 2006 5:51 pm
Posty: 1481
Lokalizacja: Poznań/ Ostrów Wielkopolski
Widzę rodzina Lincolnów Town Car się powiększa^^ zajebista sprawa będzie widzieć kolejną kanapę z jednym kołem w górze :=D

Gratuluje i niech służy :)

Ps. pewnie nie ma problemu takiego jak Maxima miała na pikniku ;)

_________________
'82 Mustang 5.0
ex. '85 Ford Mustang 2.3l


Góra
   
 
Napisane: So wrz 10, 2011 2:49 pm 
szukajac wiecej for o samochodach amerykanskich natrafilem na to forum - www.lincolntowncar.pl juz sie nawet zarejestrowalem,czyje to wogole za forum ? malo ludzi tam jest ogolnie

jak znacie jeszcze jakies fora dajcie znac
pozdro


Góra
  
 
Napisane: So wrz 10, 2011 6:14 pm 
OG MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt gru 16, 2008 2:34 am
Posty: 1674
:dupsko: cale miasto :=D

_________________
http://www.facebook.com/devilkaztomz

kaztom&rodz garage


Góra
   
 
Napisane: So wrz 10, 2011 9:05 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7745
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Ja również dziękuje Panocku !!
Lincoln jest przekochany !! Fura trafiła Ci się nieziemska. Stan, historia i cena to jakiś obłęd.
A idź w @#$! :devil:

Aha. Temat przenoszę tam, gdzie znajdować się powinien...

Puma napisał(a):
natrafilem na to forum - www.lincolntowncar.pl

Hm chyba wszysyc pamiętamy użytkownika lincoln1998 .. który zarzekał się, ze ma więcej niz 13 lat :D

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
   
 
Napisane: N wrz 11, 2011 10:03 am 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lis 15, 2003 10:18 pm
Posty: 2026
Lokalizacja: ciechanów/w-wa
No cóż Orzech zmiażdżyłeś mnie jak wturlałeś się wtedy na tą imprezę... sama felga już robi w nim robote i ogólnie zajebiste auto do codziennego poruszania się.

fridrich - kiepskich masz informatorów :P swoją drogą to myślałeś że czyja to fura?

smadapmega - jak najbardziej znajome

_________________
Pontiac Grand Prix LJ 1978 "elGreenGo"


Góra
   
 
Napisane: N wrz 11, 2011 9:34 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 04, 2002 1:30 pm
Posty: 2721
Lokalizacja: W-WA
mówiłem Ci to już wielokrotnie, ale powtórzę publicznie: jest zacny. zawsze jak go widzę, to mam ochotę wypucować swojego i przy nim trochę podłubać. ciesz się nim ziom, bo bo jak go potniemy pod hydro to skończy się ten komfort :=D

_________________
riding this 'til the wheels fall off


Góra
   
 
Napisane: N wrz 11, 2011 9:46 pm 
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7745
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
nyguz napisał(a):
bo jak go potniemy pod hydro to skończy się ten komfort :=D

Aj tam. Niekoniecznie .. mozna spiąć dupe i zrobić to bardzo fajnie i komfortowo.
Hydraulics accumulators na elektrycznie sterowanych zaworach z kabiny i można sobie pozwolić zarówno na wygodną, komfortową jazdę jak i po jednym pstryknięciu - na nakurwianie 3wheeli.
No dobra ale dajmy Łukasz(k)owi jeszcze kilka tygodni żeby się nacieszył chłopak. Wypróbuj tylną kanape puki fajnie się buja.
Znając Orzecha działania "przypadkowe" i "pod wpływem.." myśle, ze moze sie szybko chłopak ogarnąć z tematem :=D 8)

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
   
 
Napisane: Pn wrz 12, 2011 8:38 am 
OG MEMBER LPLCC

Dołączył(a): So maja 08, 2010 8:27 pm
Posty: 221
Dzięki wszystkim za dobre słowo :D fakt sprzęt jest zacny i strasznie się jaram jak by nie było :jump: :jump:

Cytuj:
:dupsko: cale miasto :=D

jak lecieć po całości to po całości :devil:

Cytuj:
to mam ochotę wypucować swojego i przy nim trochę podłubać

wiesz, że zawsze bardzo chętnie :D

Cytuj:
Aj tam. Niekoniecznie .. mozna spiąć dupe i zrobić to bardzo fajnie i komfortowo.
Hydraulics accumulators na elektrycznie sterowanych zaworach


plan oczywiście jest i na opcję z hydraulics accumulators bardzo poważnie bym przemyślał, żeby gdzieś w trasie w miarę wygodnie się kulać.
na chwilę obecną jaram się tym co jest i do póki jest ładnie i można polatać sobie.
resztę zweryfikuje życie, ale mam nadzieję, że ja je zweryfikuje prędzej i na któryś spot wtoczę się na trzech kołach :jump:

Cytuj:
Wypróbuj tylną kanape puki fajnie się buja

muszę muszę jeszcze przed końcem sezony :devil:

Cytuj:
Znając Orzecha działania "przypadkowe" i "pod wpływem.." myśle, ze moze sie szybko chłopak ogarnąć z tematem :=D 8)

oczywiście jest takie prawdopodobieństwo jednak muszę się trochę odkuć na razie, ale... :D :D

:piwko: :piwko:

A tak w ogóle to szukałem samochodu w klasykach i nie mogłem znaleźć a tu proszę :D :D
to na pewno dobrze wpłynie na motywację do działania :D :D


Góra
   
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
   [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL