Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Pt mar 29, 2024 3:13 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt kwi 21, 2009 6:56 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 10, 2009 10:03 pm
Posty: 269
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Witam,musze w swojej furze zrobic układ wydechowy,mam jedynie kolektor wydechowy,oczywiscie pare metrów rur z kwasówki.Jaki tłumik mam kupic,czy potrzebny jest jakis katalizator lub cos w tym stylu,czy wystarczy jeden tłumik,jak kupiłem Plymoutha to nie było układu wydechowego totez nie bardzo wiem jak sie za to zabrac,mysle o wypuszczeniu koncowek tłumika przed tylnim kołem,tak pod tylnimi drzwiami,np.rozdzielic tłumik na 2,3 chromowane końcowki uciete pod ką…tem 45 stopni.Co Wy na to?A jeszcze przy okazji mam dalej problem z gaznikiem Cartera,nie wiem jak go wyregulowac,zalewa mi swiece,do regulacji są… 2 srubki na ciegnie gazu i takie 2 czerwone pokretła miedzy gaznikiem a kolektorem dolotowym,moze ktos wie do czego to wszystko słuzy?Pozdro

_________________
Najlepszy środek na rdze to środek maski.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt kwi 21, 2009 7:17 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Cześć
Co do gaźnika - może jest już "zdechły" i przydała by mu sie regeneracja/wymiana ?
Odnośnie wydechu to możesz pogadać z WojtkiemSS :wink:
Ja u siebie będę nieco modernizował wydech żeby usłyszeć coś ten silnik (nie mówie tu o klepaniu zaworów :P ). Oczywiście brak katalizatora (czyt. wycięcie go) prosta rura 2,5" od samych kolektorów do końcowego tłumika (ten chcę wstawić FLowmastera super 40 series - dość tani ale juz sporo dobrych opinii o nim słyszałem - a jego dźwięk można chodźby na youtube obsłuchać)

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Śr kwi 22, 2009 8:06 pm 
Offline
FULL MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sty 02, 2005 10:16 pm
Posty: 625
Lokalizacja: Gliwice
odradzam zbyt długie odcinki rury bez komór rozprężnych. W miejsce katalizatora wstaw przynajmniej pustą… komorę stożkowo-cylindryczną…. Jej pojemność i lokalizację należałoby przeliczyć. Musiałbyś znać czasy rozrzą…du.

_________________
Tuning nie tylko warszawek :=D


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Śr kwi 22, 2009 8:43 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
No właśnie.. Kiedyś szukałem i pytałem o sposób właściwego wyliczenia np. strumienicy .. i nic sie nie dowiedzialem :P
Podpytywałem nieco i dowiedziałem się, że chłopaki za kałużą… po wycieciu kata i wspawanie rury uzyskiwali odczuwalnie mocy przy tym silniku co ja mam. Ciekawe jak będzie w moim wypadku
:=D

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Cz kwi 23, 2009 6:38 am 
Offline
FULL MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 30, 2005 12:00 pm
Posty: 1306
Lokalizacja: Warszawa
zrób wydechy jak Nefi w fordziastym i dopiero zobaczysz efekt :devil:

_________________
mitrok
www.weselneauta.pl
www.wynajem-lawety.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: Pt maja 15, 2009 8:10 am 
Offline
FULL MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sty 02, 2005 10:16 pm
Posty: 625
Lokalizacja: Gliwice
ALPAq napisał(a):
...chłopaki za kałużą… po wycieciu kata i wspawanie rury uzyskiwali odczuwalnie mocy przy tym silniku co ja mam. Ciekawe jak będzie w moim wypadku
:=D

Katalizoator jest przy okazji komorą… stożkowo-cylindryczną…. Uzyskasz, jak w każdym aucie, wzrost mocy szczytowej z uwagi na mniejsze dławienie przepływu, oraz spadek momentu u dołu z uwagi na brak komory rozprężnej.

_________________
Tuning nie tylko warszawek :=D


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: N maja 17, 2009 11:33 am 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
No tak. Czyli co proponujesz? Bo chcę uzyskać ładny głęboki dźwięk (tudzież bulgot) ale chciał bym też wydusić jak największy moment .. moc..
Kasy na kompletny układ nie wyskrobię ;) szkoda mi tych kilku tys na tym etapie :oops:
Jak czytam mą…dre testy strumienic (nawet tych profesjonalnie dobranych) to wszędzie na wykresach wyglą…da to podobnie:
http://www.chojnacki.com.pl/wykresy/203.doc
Czyli kaszana.. więc jak :D??

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: N sie 16, 2009 1:50 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So kwi 17, 2004 3:13 pm
Posty: 4807
Lokalizacja: CHorzów
skoro bot juz odkopal, to ja sie spytam - rozumiem ze wymiana samych puszek na koncowie ukladu na np. flowmaster, da juz jakis jeszcze ciekawszy dzwiek??

_________________
Hardcore Pride
Oldsmobile 98 Regency 403cui '79


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: N sie 16, 2009 1:53 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 16, 2009 8:22 pm
Posty: 1208
seniorr dawaj przelot i cherry bombki - 400 kubikow zasluguje na to zeby budzic kazda parafie :=D

_________________
[url]https://www.facebook.com/HellOnWheels67[/url]


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: N sie 16, 2009 4:43 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Najlepiej zrobić tak jak Mitrok w Rivie :D .. po cholere komuś tłumiki? :=D :sauer:
.. Ja stawiam na opustoszenie całego układu i wrzucenie flowmastera (jakiegos mocnego) na tył i cacy. Musi być smacznie... A co mi tam. Mogę stracić te 15KM :P

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: N sie 16, 2009 6:45 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So kwi 17, 2004 3:13 pm
Posty: 4807
Lokalizacja: CHorzów
ALPAq napisał(a):
Najlepiej zrobić tak jak Mitrok w Rivie :D .. po cholere komuś tłumiki? :=D :sauer:
.. Ja stawiam na opustoszenie całego układu i wrzucenie flowmastera (jakiegos mocnego) na tył i cacy. Musi być smacznie... A co mi tam. Mogę stracić te 15KM :P

pustka nie wchodzi w gre, jako ze nie mam oldsa po to zeby jezdzic nim tylko w sobote ;) a na codzien byloby to juz zbyt uciazliwe dla mnie.|
i te 15KM to moze byc znaczaca moc, bo ciekawe ile zostalo po tych 160 czy 180KM ktore byly 30lat temu :devil:

_________________
Hardcore Pride
Oldsmobile 98 Regency 403cui '79


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: N sie 16, 2009 7:24 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Wiem .. potraktuj moją… wypowiedź z lekkim przymrużeniem oka.
Ja też chcę przycelować w dziesią…tkę czyli coś co będzie robiło show na wsi :devil: (żarcik) .. chcę żeby ładnie bulgotało i dość wyraźnie ale żeby nie zagłuszało moich myśli i muzyki :P .. w koncu to cadillac a nie charger :wink: No i moc też będzie mi potrzebna bo jednak fura trochę tyje ..

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
 Tytuł:
PostNapisane: N sie 16, 2009 8:12 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn kwi 27, 2009 10:58 pm
Posty: 336
Lokalizacja: Wave-City
Ja mam po 2 przelotowki na kazda strone czyt cherrybombs,ci co slyszeli wiedza jak chodzi moja Riva.Ale u mnie silnik ma duze znaczenie,jest inaczej wykorbiony niz reszta Big Blockow wiec efekt moze byc diametralnie rozny.

_________________
GOT TORQUE?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N mar 07, 2010 10:15 am 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 10, 2009 10:03 pm
Posty: 269
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
duzo ciekawych wypowiedzi ale sie nie dowiedziałem:/ z tego co zrozumiałem najlepiej by było za kolektorem dac strumienice potem rurka do koncowego i tyle,co proponujecie na koncowy tłumik?a i jeszcze jedno u mnie z Vki wychodzi kolektor ktory łaczy sie w jedną rure,myslice ze warto go przerobic by na strone czyli 4 cylindry wychodził oddzielny układ wydechowy?jak mnie uczono wtedy bedzie praca najładniejsza,ta sama długosc układu wyedechowego oraz nie dławiące sie nawzajem spaliny jedyny minus koszty:( co Wy na to warto?czy nie zawracac sobie głowy i dawac tak jak pisałem na poczatku?POzdro

_________________
Najlepszy środek na rdze to środek maski.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N mar 07, 2010 1:59 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn kwi 27, 2009 10:58 pm
Posty: 336
Lokalizacja: Wave-City
Poszukaj do swojego samochodu Headersow,najlepiej zeby to byly ''shorty style'',mysle ze wolisz moment od dolu anie HP na gorze,Potem rura a na koncu jak wolisz,jak chcesz miec glosno to przelotowka a jak chcesz miec troche lagodniej to dwukomorowy tlumik.I nie wydaje mi sie zeby 2'5 cala bylo dobre.Nie wiem jaka masz pojemnosc ale u mnie przy 425 cui 2'5 cala to swiat i ludzie.Powyzej tego zaczynasz gubic moment.Mysle ze smialo mozesz poprzestac na rurze fi 50mm i gwarantuje Ci,ze bedziesz happy.
posluchaj tego,tak brzmi z przelotowka na poczatku ukladu:
http://www.youtube.com/watch?v=iYkmT5ie_Os

a tak jak mial po 2 przelotowy na strone,srednica 2 1/4 cala:
http://www.youtube.com/watch?v=Xk2LFZB2 ... re=related

:?

_________________
GOT TORQUE?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL