Lowrider.pl http://www.lowrider.pl/forum/ |
|
rochester q-jet-regulacja http://www.lowrider.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=6689 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | iwan [ N gru 12, 2010 5:36 pm ] |
Tytuł: | rochester q-jet-regulacja |
witam mam taki gaźnik rochester q-jet M4MC 4bbl, ktoś może podać pare detali jak wyregulować ? pozdrawiam |
Autor: | Nailheadlova [ Pn gru 13, 2010 3:20 pm ] |
Tytuł: | Re: rochester q-jet-regulacja |
Co to znaczy pare detali? W zaleznosci od samochodu masz rozne poziomy paliwa,rozne wymiary pompki przyspieszajacej,rozne nastawy air flaps,nie bede juz wspominal o ssaniu.Pomijajac te pare drobnych szczegolow,to w Q-jecie czeka Cie pare innych ciekawych niespodzianek,ale nie bede sie o nich publicznie rozpisywal. A i jeszcze jedno,nie zamieniaj q-jeta na zadnego holleya czy edelbrocka.... Jak masz jakies pytania do dawaj na priva albo zadzwon 501 088 973 Peace Kacper. |
Autor: | ALPAChino [ Pn gru 13, 2010 3:56 pm ] |
Tytuł: | Re: rochester q-jet-regulacja |
Nailheadlova napisał(a): A i jeszcze jedno,nie zamieniaj q-jeta na zadnego holleya czy edelbrocka.... Już kiedys pisałeś własnie o tym.. Możesz rozwinąć? A i miał byś kogoś/ cos co by ogarnęło mojego 2BBL żeby się niezalewał jak to gaxnik podczas hopek?? |
Autor: | Nailheadlova [ Pn gru 13, 2010 4:53 pm ] |
Tytuł: | Re: rochester q-jet-regulacja |
Dobrze zestrojony q-jet przy spokojnej jezdzie oferuje Ci niezla ekonomike jazdy ,zawdziecza to stosunkowo malym przepustnicom na primarys.A jak chcesz dac w palnik to otwieraja sie OGROMNE przepustnice tylne .....z tad ten charakterystyczny ryk silnikow z q-jetami. Jest taki gosc w USA,ktory zajmuje sie wlanie rochesterami a przy okazji jest guru od Pontiacow.Robily testy na cwiartce i q-jet rozjechal holleya i demona,o edelbrocku nie wspominam bo to ogolnie shit jest. |
Autor: | ALPAChino [ Pn gru 13, 2010 5:19 pm ] |
Tytuł: | Re: rochester q-jet-regulacja |
No tak al moj 2bbl (wielkości gaźnika skuterowego) to chyba trochę inna bajka (Wojtas, gdzie się podział 4bbl ?? ). O ekonomii nie ma u mnie mowy ale chciał bym zapobiec gaśnięciu silnika po 4-5 podskokach (tym bardziej jak ma zacząć latać sporo wyżej). Ale nigdzie nie mogę dorwać tzw. off road kit'ów .. |
Autor: | iwan [ Pn gru 13, 2010 7:09 pm ] |
Tytuł: | Re: rochester q-jet-regulacja |
Nailheadlova napisał(a): Co to znaczy pare detali? W zaleznosci od samochodu masz rozne poziomy paliwa,rozne wymiary pompki przyspieszajacej,rozne nastawy air flaps,nie bede juz wspominal o ssaniu.Pomijajac te pare drobnych szczegolow,to w Q-jecie czeka Cie pare innych ciekawych niespodzianek,ale nie bede sie o nich publicznie rozpisywal. A i jeszcze jedno,nie zamieniaj q-jeta na zadnego holleya czy edelbrocka.... Jak masz jakies pytania do dawaj na priva albo zadzwon 501 088 973 Peace Kacper. mam holleya, ale z drugiego silnika. Nie chce go zakladać do tego. Silnik goodwrench 350 wpakowałem do wranglera i z tym silnikiem był q-jet. Troche czytałem i dlatego ten został w moim aucie a nie holley. kupiłem zestaw naprawczy, wyczyściłem, złożył i odpalił, od pierwszego strzała. Pływak ustawiony. -APT(Adjustable Part Throttle) ustawić nie wiem jak, na forach piszą, zostawić fabryczne i nie ruszać, ale ja to wykręciłem - ssania ustawić i "kalpki" - wolne obroty Jutro dzwonie |
Autor: | iwan [ Śr gru 15, 2010 11:19 pm ] |
Tytuł: | Re: rochester q-jet-regulacja |
wielkie dzieki kolego Nailheadlova udało mi sie poskładać gaźnik w piątek regulacja, może coś z tego bedzie pozdro |
Autor: | Nailheadlova [ Cz gru 16, 2010 12:52 pm ] |
Tytuł: | Re: rochester q-jet-regulacja |
Luzik oby sie na cos zdala ta pomoc |
Autor: | piter69A [ Pt gru 17, 2010 9:32 am ] |
Tytuł: | Re: rochester q-jet-regulacja |
Jezeli ktoś chce to mam w pdf dokładny opis z manuala gaźnika Rochester 4MC i 4GC. Podeślę na email |
Autor: | iwan [ So gru 18, 2010 11:21 pm ] |
Tytuł: | Re: rochester q-jet-regulacja |
thx, ,mam książke, mam manuale, ale i tak słabo ogarniam kwestie to moje pierwsze prywatne auto narazie udało sie doprowadzić wolnych obrotów po 2 dniach walki i dzieki konsultacją z kolegą Nailheadlova dzieki po raz kolejny, wyprzedzenie zapłonu okazało sie strzałem w dziesiątke |
Autor: | katz [ N gru 19, 2010 11:00 am ] |
Tytuł: | Re: rochester q-jet-regulacja |
polecam: http://www.carbkitsource.com/carbs/tech ... index.html |
Autor: | Nailheadlova [ N gru 19, 2010 12:43 pm ] |
Tytuł: | Re: rochester q-jet-regulacja |
iwan napisał(a): wyprzedzenie zapłonu okazało sie strzałem w dziesiątke |
Autor: | iwan [ N gru 19, 2010 4:20 pm ] |
Tytuł: | Re: rochester q-jet-regulacja |
katz napisał(a): polecam: http://www.carbkitsource.com/carbs/tech ... index.html kupiłem od nich kit, ale wychodzi, że lepsze są od http://www.cliffshighperformance.com/index.html więcej części jest w zestawie. Narazie staram sie to zgrubsza ustawić, w wakacje zrobie kolejny remoncik łącznie z zaleceniami Cliff'a |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |