Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Pt mar 29, 2024 11:13 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz lut 04, 2016 3:48 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 08, 2010 11:23 am
Posty: 86
Lokalizacja: KIELCE
Od pewnego czasu mam problem z wypadaniem zapłonu.
Na początku myślałem, że problem tkwi w świecach. Wymieniłem na NGK po wymianie trochę się polepszyło, ale nie na długo.
W następnej kolejności wymieniłem cewki, myślałem że będzie już git, a tu lipa. :(
W ostatnim tygodniu postanowiłem zmienić świecę na AUTOLITE, ale nic to nie pomogło.
Najbardziej jest to odczuwalne podczas jazdy na niskich obrotach, co chwilę czuć jakby silnik palił na 5-6 garów.
Jak wcisnę gaz do końca, to na początku się dławi, po przekroczeniu 3-4 tyś. obrotów zbiera się normalne.
Sprawdzałem również wtyczki od cewek, wyglądają na ok. Może miał ktoś podobny problem, będę wdzięczny za info.

_________________
ŻYCIE JEST ZBYT KRÓTKIE, ŻEBY JEŹDZIĆ DIESLEM !!!
Lincoln Town Car 2000


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz lut 04, 2016 5:40 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
W Navm mielismy wieczny z tym problem. Tyle co cewe i świec sie zmienilo to szok. Później oakzało sie, że lambd jeszcze brudzą :)
Walka z wiatrakami... Choć idziesz dobrym tropem.

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz lut 04, 2016 6:47 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt lip 28, 2009 11:32 pm
Posty: 481
Lokalizacja: Min„sk Mazowiecki
Co to znaczy, że lambd brudzą?

_________________
Dodge Aries LE 89r http://flamingwheels.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=5890
Jeep ZJ 5.9 98r. http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=31184&start=0
H-D XLH 04r itp...


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz lut 04, 2016 7:00 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Lekkie przedmuchy były przy wydechu tu i ówdzie. W efekcie silnik wariował i już.
Po zmianie wszystkich cewek po raz n-ty chodziło dobrze, przez chwilę. Znowu drgania itd.
Komp pokazywał mi blędy CO2 Sensorów. I tak zmienialem, zmieniałem i zmieniałem. Po zmianie - git. ALe chwila moment przedmuchalo znowu cos. Puscilismy cały ukłąd z kwasówki, nowe lambdy i chodziło super.
Oczywiscie do czasu az znowu coś padło w tym wiecznie zepsutym samochodzie :/ teraz jak zwykle stoi już od października nie ruszany ...

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz lut 04, 2016 10:04 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 08, 2010 11:23 am
Posty: 86
Lokalizacja: KIELCE
Pachino w moim przypadku to chyba nie będzie problem z sondami.
Jak silnik pracuje na LPG, to jest nawet gorzej.
Z tego co się orientuje to sterownik od LPG powinien mieć jakiś emulator sond lambda. Myślałem tez nad nieszczelnym podciśnieniem, słabym ciśnieniem na cylindrach, ale jest to ewidentnie wina elektryki, zapłonu.
Dla stuprocentowej pewności odłączę całkowicie sondy, zobaczymy jaka będzie różnica.

_________________
ŻYCIE JEST ZBYT KRÓTKIE, ŻEBY JEŹDZIĆ DIESLEM !!!
Lincoln Town Car 2000


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz lut 04, 2016 10:26 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Navi nie wiem czemu nie miał trybu awaryjnego jako takiego. Nie dało sie wprowadzic go w ten tryb i niechaj bryka. Dupa, zawsze było coś źle ;)
Trzymam kciuki, zdaj relacje co i jak.

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt lut 05, 2016 4:37 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn kwi 27, 2009 10:58 pm
Posty: 336
Lokalizacja: Wave-City
To ja moze tu zatroluje.... Wszyscy czepiacie sie elektryki, a moze to mechanika zawodzi. Czytam tak o tych fiordach i jak zywo przypomina mi to problemy benzyn w shitroenach. Walczylem z takim gownem z rok . Nowy katalik, sondy, swiece etc. Na chwile pomagalo a potem znowu to samo, wypadanie zaplonu w cylindrach nieokreslonych i blad sondy. Przyczyna lezala LIFTERACH,ktore to sie przycinaly na zimno co skutkowalo niekompletnym napelnianiem cylindrow, sondy czytaly Stan tlenu, ktory nie zgadzal sie z algorytmem w ecu i wywalalo blad, silnik szarpal jak by chodzil na 3 garkach.

Just my 2 cents.


_________________
GOT TORQUE?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL