Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Wt mar 19, 2024 4:55 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N gru 12, 2010 5:36 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Pn sty 12, 2009 6:50 pm
Posty: 48
Lokalizacja: wolne miasto
witam
mam taki gaźnik rochester q-jet M4MC 4bbl, ktoś może podać pare detali jak wyregulować ?
pozdrawiam

_________________
wrangler YJ v8 5.7


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn gru 13, 2010 3:20 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn kwi 27, 2009 10:58 pm
Posty: 336
Lokalizacja: Wave-City
Co to znaczy pare detali?
W zaleznosci od samochodu masz rozne poziomy paliwa,rozne wymiary pompki przyspieszajacej,rozne nastawy air flaps,nie bede juz wspominal o ssaniu.Pomijajac te pare drobnych szczegolow,to w Q-jecie czeka Cie pare innych ciekawych niespodzianek,ale nie bede sie o nich publicznie rozpisywal.

A i jeszcze jedno,nie zamieniaj q-jeta na zadnego holleya czy edelbrocka....

Jak masz jakies pytania do dawaj na priva albo zadzwon 501 088 973

Peace Kacper.

_________________
GOT TORQUE?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn gru 13, 2010 3:56 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
Nailheadlova napisał(a):
A i jeszcze jedno,nie zamieniaj q-jeta na zadnego holleya czy edelbrocka....

Już kiedys pisałeś własnie o tym.. Możesz rozwinąć?
A i miał byś kogoś/ cos co by ogarnęło mojego 2BBL żeby się niezalewał jak to gaxnik podczas hopek??

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn gru 13, 2010 4:53 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn kwi 27, 2009 10:58 pm
Posty: 336
Lokalizacja: Wave-City
Dobrze zestrojony q-jet przy spokojnej jezdzie oferuje Ci niezla ekonomike jazdy ,zawdziecza to stosunkowo malym przepustnicom na primarys.A jak chcesz dac w palnik to otwieraja sie OGROMNE przepustnice tylne .....z tad ten charakterystyczny ryk silnikow z q-jetami.

Jest taki gosc w USA,ktory zajmuje sie wlanie rochesterami a przy okazji jest guru od Pontiacow.Robily testy na cwiartce i q-jet rozjechal holleya i demona,o edelbrocku nie wspominam bo to ogolnie shit jest.

_________________
GOT TORQUE?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn gru 13, 2010 5:19 pm 
Offline
OG MEMBER LPLCC
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So paź 23, 2004 2:56 pm
Posty: 7360
Lokalizacja: Warszawa - Leoncin
No tak al moj 2bbl (wielkości gaźnika skuterowego) to chyba trochę inna bajka (Wojtas, gdzie się podział 4bbl ?? :=D ).
O ekonomii nie ma u mnie mowy ale chciał bym zapobiec gaśnięciu silnika po 4-5 podskokach (tym bardziej jak ma zacząć latać sporo wyżej). Ale nigdzie nie mogę dorwać tzw. off road kit'ów .. :roll:

_________________
Chevy '64 Impala SS Rag Top Lowrider

Lakiery House Of Kolor / Felgi szprychowe Dayton Wire Wheels / Zawieszenia CCE

WWW.CUSTOM-SHOP.PL


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn gru 13, 2010 7:09 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Pn sty 12, 2009 6:50 pm
Posty: 48
Lokalizacja: wolne miasto
Nailheadlova napisał(a):
Co to znaczy pare detali?
W zaleznosci od samochodu masz rozne poziomy paliwa,rozne wymiary pompki przyspieszajacej,rozne nastawy air flaps,nie bede juz wspominal o ssaniu.Pomijajac te pare drobnych szczegolow,to w Q-jecie czeka Cie pare innych ciekawych niespodzianek,ale nie bede sie o nich publicznie rozpisywal.

A i jeszcze jedno,nie zamieniaj q-jeta na zadnego holleya czy edelbrocka....

Jak masz jakies pytania do dawaj na priva albo zadzwon 501 088 973

Peace Kacper.


mam holleya, ale z drugiego silnika. Nie chce go zakladać do tego. Silnik goodwrench 350 wpakowałem do wranglera i z tym silnikiem był q-jet. Troche czytałem i dlatego ten został w moim aucie a nie holley. kupiłem zestaw naprawczy, wyczyściłem, złożył i odpalił, od pierwszego strzała. Pływak ustawiony.

-APT(Adjustable Part Throttle) ustawić nie wiem jak, na forach piszą, zostawić fabryczne i nie ruszać, ale ja to wykręciłem :=D
- ssania ustawić i "kalpki"
- wolne obroty

Jutro dzwonie :=D

_________________
wrangler YJ v8 5.7


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr gru 15, 2010 11:19 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Pn sty 12, 2009 6:50 pm
Posty: 48
Lokalizacja: wolne miasto
wielkie dzieki kolego Nailheadlova

udało mi sie poskładać gaźnik :=D

w piątek regulacja, może coś z tego bedzie :jump:

pozdro :wink:

_________________
wrangler YJ v8 5.7


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Cz gru 16, 2010 12:52 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn kwi 27, 2009 10:58 pm
Posty: 336
Lokalizacja: Wave-City
Luzik oby sie na cos zdala ta pomoc :sauer:

_________________
GOT TORQUE?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pt gru 17, 2010 9:32 am 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Wt maja 19, 2009 9:42 am
Posty: 174
Lokalizacja: Gliwice
Jezeli ktoś chce to mam w pdf dokładny opis z manuala gaźnika Rochester 4MC i 4GC.
Podeślę na email :wink:

_________________
'41 Buick Century dual carb
'66 Ford Mustang coupe (od nowości w PL)
'66 Buick LeSabre sport coupe 400 (63 tys mil)


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: So gru 18, 2010 11:21 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Pn sty 12, 2009 6:50 pm
Posty: 48
Lokalizacja: wolne miasto
thx, ,mam książke, mam manuale, ale i tak słabo ogarniam kwestie :D
to moje pierwsze prywatne auto :)
narazie udało sie doprowadzić wolnych obrotów po 2 dniach walki i dzieki konsultacją z kolegą Nailheadlova :)
dzieki po raz kolejny, wyprzedzenie zapłonu okazało sie strzałem w dziesiątke :)

_________________
wrangler YJ v8 5.7


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N gru 19, 2010 11:00 am 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So sty 17, 2009 9:50 pm
Posty: 213
Lokalizacja: stettin/glasow
polecam:
http://www.carbkitsource.com/carbs/tech ... index.html


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N gru 19, 2010 12:43 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn kwi 27, 2009 10:58 pm
Posty: 336
Lokalizacja: Wave-City
iwan napisał(a):
wyprzedzenie zapłonu okazało sie strzałem w dziesiątke :)


:wink:

_________________
GOT TORQUE?


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N gru 19, 2010 4:20 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Pn sty 12, 2009 6:50 pm
Posty: 48
Lokalizacja: wolne miasto
katz napisał(a):

kupiłem od nich kit, ale wychodzi, że lepsze są od http://www.cliffshighperformance.com/index.html
więcej części jest w zestawie. Narazie staram sie to zgrubsza ustawić, w wakacje zrobie kolejny remoncik łącznie z zaleceniami Cliff'a :=D

_________________
wrangler YJ v8 5.7


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL