Lowrider.pl

Pierwszy polski portal poświęcony lowriderom, customom i hot rodom
Teraz jest Pt mar 29, 2024 3:20 pm

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt paź 18, 2011 12:10 am 
Offline
MEMBER

Dołączył(a): N maja 11, 2008 10:58 pm
Posty: 292
Lokalizacja: KROSNO PODKARPACIE
Dobra robota!! Druga zawsze lepiej wychodzi:) czekamy na dalsze postępy...

_________________
WARSZAWA 201 1962
WARSZAWA 224 1970
WARSZAWA 223 1970
POLSKI FIAT 125p 1972
ŻUK A-03 1963


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt paź 18, 2011 7:29 pm 
Offline
OG MEMBER

Dołączył(a): Pn lip 14, 2008 9:48 am
Posty: 1530
Lokalizacja: Sulejówek k/W-wy
I jak ładnie spalony "chujdaj" i40! :D

_________________
samochody:
Chevy Blazer K5 79r. 327cui - projekt w trakcie
Chevy Caprice - szczur
------------------------
www.detroitiron.pl/forum

www.grusgarage.pl


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N paź 30, 2011 10:00 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt gru 18, 2007 9:51 pm
Posty: 245
Lokalizacja: Pozanń
Zazdroszczę Ci pokrywy zaworów, jakby kto miał taką na zbyciu to reflektuję:)

_________________
Renowacja pojazdów zabytkowych, mechanika pojazdowa Kostrzyn Wlkp.
Automobil Garaż, zapraszam na facebook-a


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N gru 04, 2011 2:23 pm 
Offline
FULL MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 13, 2004 12:28 am
Posty: 871
Lokalizacja: Kobyłka k. W-wy
buda po piaskowaniu, przymalowana epoksydem
http://www.youtube.com/watch?v=C5vm3Z_mHaQ

_________________
http://warszawa203.republika.pl
GG 4440319


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn gru 05, 2011 8:05 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Pt sie 28, 2009 1:00 pm
Posty: 94
Lokalizacja: Tarnów
swist57 napisał(a):
Zazdroszczę Ci pokrywy zaworów, jakby kto miał taką na zbyciu to reflektuję:)


Nie wiem co w niej takiego jest ale mam takową...razem z całym silnikiem :)

_________________
"Czasami zdarza sie że zmieniam zdanie , niezmienne jest jednak to że zawsze mam rację"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn gru 05, 2011 8:21 pm 
Offline
MEMBER

Dołączył(a): N maja 11, 2008 10:58 pm
Posty: 292
Lokalizacja: KROSNO PODKARPACIE
po prostu wlew oleju z inne strony(ciężko o taka)

_________________
WARSZAWA 201 1962
WARSZAWA 224 1970
WARSZAWA 223 1970
POLSKI FIAT 125p 1972
ŻUK A-03 1963


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn gru 05, 2011 9:19 pm 
Offline
NOVICE MEMBER

Dołączył(a): Pt sie 28, 2009 1:00 pm
Posty: 94
Lokalizacja: Tarnów
marcinliput napisał(a):
po prostu wlew oleju z inne strony(ciężko o taka)


Aaaaa to taka rzecz....w takim razie mam inną .Rozumiem że to jedyny powód tych westchnień (ciężko o nią) czy też praktycznie ma to coś na celu?

_________________
"Czasami zdarza sie że zmieniam zdanie , niezmienne jest jednak to że zawsze mam rację"


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt gru 06, 2011 7:52 pm 
Offline
MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 18, 2005 4:43 pm
Posty: 571
Lokalizacja: okolice Będzina
Jak zamontujesz pokrywe z Zuka wlew będziesz mmiał blisko ściany i jak dobrze pamietam zasłaniac bedzie ci obudowa filtra.
A jak zamontujesz z Wawki to masz wlew oleju jak na dłoni.

_________________
GG 3829726


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: So lut 25, 2012 8:43 pm 
Offline
FULL MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 13, 2004 12:28 am
Posty: 871
Lokalizacja: Kobyłka k. W-wy
spadłem na 3 stronę więc wrzucę parę fotek:
Obrazek
Zawiecha cała rozebrana i wypiaskowana, co sie da pojedzie w poniedziałek do proszku
Obrazek
Wstępny montaż zbiornika w celu przymierzenia kolana wlewowego
Obrazek

_________________
http://warszawa203.republika.pl
GG 4440319


Ostatnio edytowano Wt mar 27, 2012 7:15 pm przez Maciekk, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt mar 27, 2012 7:10 pm 
Offline
FULL MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 13, 2004 12:28 am
Posty: 871
Lokalizacja: Kobyłka k. W-wy
Zawieszenie gotowe :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
http://warszawa203.republika.pl
GG 4440319


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N kwi 29, 2012 9:15 am 
Offline
FULL MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 13, 2004 12:28 am
Posty: 871
Lokalizacja: Kobyłka k. W-wy
wstępne pasowanie blach
Obrazek

_________________
http://warszawa203.republika.pl
GG 4440319


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: N kwi 29, 2012 4:29 pm 
Offline
MEMBER

Dołączył(a): N maja 11, 2008 10:58 pm
Posty: 292
Lokalizacja: KROSNO PODKARPACIE
Dobra robota!!!! jeszcze nowe lakier i nowe oponki:) i salon.....

_________________
WARSZAWA 201 1962
WARSZAWA 224 1970
WARSZAWA 223 1970
POLSKI FIAT 125p 1972
ŻUK A-03 1963


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Pn sie 27, 2012 10:44 pm 
Offline
FULL MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sty 13, 2004 12:28 am
Posty: 871
Lokalizacja: Kobyłka k. W-wy
Prace z nadwoziem zatrzymały się na etapie przedlakierniczym... w międzyczasie złożyliśmy silnik S21 z nowych gratów (tylko śruby pochodzą z innego silnika i były ocynkowane)
Obrazek

_________________
http://warszawa203.republika.pl
GG 4440319


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Wt sie 28, 2012 7:08 am 
Offline
FULL MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz cze 17, 2004 3:55 pm
Posty: 945
Lokalizacja: Warszawa
I jaki ładny zielony silnikczek


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
PostNapisane: Śr sie 29, 2012 7:21 pm 
Offline
NOVICE MEMBER
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt maja 30, 2008 7:48 am
Posty: 144
Lokalizacja: łosice/głowno
tam jest jedna sprawa, jesli zamierzasz zamontować prądnicę, to w takiej wersji jak jest, to ona się urwie, i będzie problem bo śruby od tego aluminiowego wspornika zostaną w bloku. w nowych blokach "z żuka" nie było otworu od tej trzeciej śruby na dole, bez niej te dwie górne jakie by nie były to zetnie prędzej czy później, ale raczej prędzej. Może ja nie bardzo na zdjęciach widzę, ale wydaje mi się że to taki blok właśnie. Na dole musi być, obowiązkowo trzecia śruba, i najlepiej ten płaskownik jak jest w oryginale do blachy czołowej silnika.
Jeszcze jedno, jeśli głowica jest nowa, to trzeba ja sprawdzić liniałem czy jest płaska przylgnia, ja nie wiem jak to jest, ale na kilka głowic jaki miałem w rękach, wszystkie musiałem planować, miały około 0,3mm odchylenia od płaskości. warto to teraz sprawdzić, niż potem zrywać w samochodzie. koszt 50zł max.


Góra
 Zobacz profil  
Odpowiedz z cytatem  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL