RafulsoN napisał(a):
No są ale jak patrzę z boku na przednie to je koła zasłaniają i o to mi głównie chodzi.
można by podać przykłady aut przedwojennych ale po co sięgnijmy do bliższej historii garbusy pierwsze "owale" lata 50 mają kierunki na słupkach "semafory" a co do ich rejestracji nie ma problemu
generalnie gdyby nie to że w tym kraju znaleźć kompetentnego człowieka w jakiejkolwiek dziedzinie to okazja do święta to większość tępych młotków na stacjach diagnostycznych w wydziałach komunikacji i rzeczoznawców wiedziała by, że zgodnie z przepisami panuje generalna zasada (oczywiście to jest pewne uproszczenie bo nie chce mi się streszczać przepisów ustawy i rozporządzeń), że auto musi spełniać wymogi jakie były przewidziane prawem w dniu jego "pierwszej rejestracji" (po rozszyfrowaniu głupiego sformułowanego przepisu można stwierdzić że w przypadku aut produkowanych przez masowych producentów na dobrą sprawę oznacza to datę produkcji)
np. ja mam reksa z 69 i jeżeli nie było w nim pasów fabrycznie mogę ich nie mieć bo obowiązkowo są od 71 .... co innego jeśli miał przewidziane miejsca montażowe wtedy musze mieć pasy tak samo z kierunkami dzisiaj muszą być widoczne z boku kiedyś tak nie było
a ciebie kolego zapraszam nie tylko w ten weekend ale w każdy jak będziesz chciał się przejechać z chęcią zrobimy ci eskortę z jakiś paździerzy
a tak już zupełnie na marginesie to zapraszam na forum
www.classiccarsgorzow.pl